Διττός ο χαρακτήρας του Focus στο δρόμο. Όσο άνετο είναι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και τα πολύωρα ταξίδια, άλλο τόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει σε δρόμο με στροφές.

Το Auris μπορεί να γίνει ευχάριστο υπό πίεση, όντας άνετο στις καθημερινές μετακινήσεις.

Σχετικά μικρές κλίσεις στις στροφές για το Pulsar, το οποίο ακόμη και σε πίεση διατηρεί την τροχιά του χωρίς να έχει απότομες αντιδράσεις.

Στο δρόμο: Πιο οδηγοκεντρικό το Focus, περισσότερη έμφαση στην άνεση για το Pulsar, all around το Auris

33.746 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2016

Και τα τρία μοντέλα διαθέτουν ποιοτικό, στιβαρό και άνετο πάτημα, δηλαδή χαρακτηριστικά που προσφέρουν άνετα και ξεκούραστα ταξίδια. Ας τα δούμε όμως ένα, ένα.
Το Ford Focus ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα έχοντας αυξημένα όρια πρόσφυσης και ένα υπάκουο στις εντολές τιμόνι, καθώς και άριστο turn-in που συνοδεύεται από ένα ευχάριστο «ελάφρωμα» του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων (είναι το μόνο με πολλαπλούς, τα άλλα έχουν ημιάκαμπτο) προς όφελος της τοποθέτησης στην στροφή. Η ανάρτηση, σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο φιλτράρει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, χωρίς να χάνει σε σπορτίφ αίσθηση. 
Το Nissan Pulsar από την άλλη δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και «ήσυχων» μετακινήσεων. Η μαλακή ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Η καλή ποιότητα κύλισης τονίζει τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα, ενώ για αυτούς που θα θελήσουν να κινηθούν πιο σπορτίφ, το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ικανοποιητικό σε πληροφόρηση τιμόνι. Επίσης, πολύ αποτελεσματικά είναι τα φρένα του.
Τέλος, το Toyota Auris είναι o πιο all around player εκ των τριών, καθώς το βελτιωμένο σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο τιμόνι του -αν και ελαφρύ σε βάρος- είναι πλούσιο σε πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση προσφέρει καλό κράτημα και οδηγική αίσθηση, την ίδια ώρα που απορροφά τις ανωμαλίες και έχει καλή ποιότητα κύλισης. Σημειώστε, επίσης, πως το Auris είναι και το μοντέλο με το χαμηλότερο θόρυβο στην καμπίνα με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.