Ο 1.0 EcoBoost είναι ο ισχυρότερος των μοντέλων της δοκιμής (125 ίπποι), κάτι που αποτυπώνεται και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Αν δεν τον πιέσεις δεν καίει, όμως υπό πίεση είναι αυτός που καίει περι
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.0 EcoBoost είναι ο ισχυρότερος των μοντέλων της δοκιμής (125 ίπποι), κάτι που αποτυπώνεται και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Αν δεν τον πιέσεις δεν καίει, όμως υπό πίεση είναι αυτός που καίει περισσότερο.

Κινητήρες: Λίγα κυβικά, πολύ οικονομία

35.791 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2016)

Κοινός παρανομαστής των τριών μοντέλων της δοκιμής μας και άξονας της μεταξύ τους σύγκρισης είναι οι χαμηλού κυβισμού turbo βενζινοκινητήρες τους, αφού κανένας δεν υπερβαίνει τα 1,2 λίτρα.
Πιο αναλυτικά, το Ford Focus φορά έναν 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα που αποδίδει 125 άλογα και που -καθόλου τυχαία- έχει λάβει για 5 συνεχόμενες χρονιές τον τίτλο του Καλύτερου Κινητήρα της Χρονιάς στην κατηγορία του. Αυτός είναι πρόθυμος και ζωντανός στο πάτημα του γκαζιού, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη ενώ τραβάει γερά μέχρι τον κόφτη. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται λίγο πιο αργά από τα άλλα δύο μοντέλα (10,7 δλ.) όμως αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο βάρος του. Από την άλλη, όμως το Focus επιτυγχάνει τις καλύτερες ρεπρίζ έχοντας μάλιστα τη χαμηλότερη ροπή (170 Nm), κάτι που οφείλεται στη σωστή κλιμάκωση του κινητήρα και τα +10 άλογα σε σύγκριση με τα άλλα δύο. Αναφορικά με την κατανάλωση στην πράξη υπολογίστε περίπου στα 6,9 λτ./100 χλμ.
Στη συνέχεια, Pulsar και Auris έχουν κινητήρες στα 1,2 λίτρα και τα 115 και 116 άλογα αντίστοιχα. Όσον αφορά στον κινητήρα του Pulsar και αυτός έχει πολιτισμένη λειτουργία, όμως σε σύγκριση με τα άλλα δύο μοντέλα δίνει την αίσθηση ότι είναι λίγο πιο αργός. Αυτό οφείλεται στην κλιμάκωση του κιβωτίου όπως αποτυπώνεται και από τα νούμερα των ρεπρίζ. Αναφορικά με την κατανάλωση έχει την υψηλότερη εργοστασιακή (5,0 λτ./100 χλμ.) στην πράξη όμως είναι και αυτός πολύ οικονομικός (7,0 λτ./100 χλμ.).
Τέλος, κάτω από το καπό του Toyota Auris βρίσκεται ένας 4κύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων που αποδίδει 116 ίππους στις 5.200 σ.α.λ., έχει 185 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι η πολιτισμένη και βελούδινη λειτουργία του, καθώς και το ότι είναι σβέλτος από χαμηλά. Αναφορικά με τις επιδόσεις του στις μετρήσεις έχει κάνει  το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα (9,7 δλ.) λόγω και το χαμηλότερου βάρους, ενώ ικανοποιητικές είναι οι ρεπρίζ με 4η και 5η, όμως με 6η μένει πιο πίσω λόγω της μακριάς κλιμάκωσης. Από πλευράς κατανάλωσης, τέλος, υπολογίστε 7,0 λτ./100 χλμ.


Στα πλεονεκτήματα του κινητήρα του Toyota Auris είναι το μεγάλο εύρος της προσφερόμενης ροπής. Επιπλέον, το χαμηλό βάρος βοηθάει στις επιδόσεις.

Στα πλεονεκτήματα του κινητήρα του Toyota Auris είναι το μεγάλο εύρος της προσφερόμενης ροπής. Επιπλέον, το χαμηλό βάρος βοηθάει στις επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green