Ισορροπημένο και ευχάριστο είναι το Hyundai i30 και σε αυτή την έκδοση. Του λείπει η σπορτίφ χροιά που θα μπορούσε να του δώσει το DCT κιβώτιο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ισορροπημένο και ευχάριστο είναι το Hyundai i30 και σε αυτή την έκδοση. Του λείπει η σπορτίφ χροιά που θα μπορούσε να του δώσει το DCT κιβώτιο.

Στο δρόμο: Focus και σε αυτόματο…

91.247 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2019)

Η οδική συμπεριφορά των 3 αυτοκινήτων είναι πρωτίστως ασφαλής και διαφοροποιείται αισθητά όσον αφορά την ευχαρίστηση. Η Corolla για παράδειγμα είναι η πιο ευχάριστη στην καθημερινότητα, επιδεικνύοντας άνεση, εξαιρετική ευκολία στη χρήση και καλή αίσθηση, ενώ και σε πιο σβέλτους ρυθμούς ικανοποιεί με την σταθερότητα, την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά της. Το e-CVT κιβώτιο δεν ταιριάζει με το οδηγοκεντρικό προφίλ αυτής της γενιάς, αλλά δεν ενοχλεί και δεν επηρεάζει τελικά τη συμπεριφορά της.

Tο Focus είναι το καλύτερο σε αίσθηση και το πιο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο του συγκριτικού.

Tο Focus είναι το καλύτερο σε αίσθηση και το πιο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο του συγκριτικού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Focus είναι το πιο ενδιαφέρον σε κάθε περίπτωση αφού παρά το γεγονός πως είναι πιο σφιχτό παραμένει ιδιαίτερα άνετο, έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης και τον πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που σχετίζεται με την αίσθηση και την οδική του συμπεριφορά. Σε αυτή την έκδοση μάλιστα που διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και ισχυρό κινητήρα 150 ίππων ξεφεύγει πολύ από τα δεδομένα της κατηγορίας γενικότερα, όντας το πιο fun to drive μοντέλο της, χάνοντας λίγο από την αδράνεια που επιφέρει στο μπροστινό σύστημα παραδοσιακά το αυτόματο κιβώτιο.

 To Hyundai i30 έχει και εκείνο πολύ στιβαρό πάτημα και ασφαλές χαρακτήρα σε κάθε περίπτωση, ενώ παρά την τεχνητή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσής του, ικανοποιεί τον οδηγό που θα θελήσει να εκμεταλλευθεί τον ροπάτο κινητήρα και το DCT κιβώτιο. Παρόλα αυτά, θα θέλαμε λίγο πιο σπορ χρώμα από τα δυο παραπάνω στοιχεία.  Την ίδια στιγμή και παρά την σφιχτή και σε αυτό αίσθηση της ανάρτησης, η άνεση διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα και εδώ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL