Oικονομικό το eco up!, αλλά από τον κινητήρα λείπει το νεύρο.
Κινητήρας-επιδόσεις
68.892 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2013)
Ο 3κυλινδρος, αλουμινένιος, 1.000άρης κινητήρας του eco up! διαθέτει φυσικά τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την καύση τουφυσικού αερίου και αποδίδει 68 ίππους. Σε συνδυασμό και με τα +80 κιλά του αυτοκινήτου (συνολικά 1.031 κιλά) σε σχέση τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, οι επιδόσεις είναι μέτριες (0-100 σε 16,3 δλ, όταν το 60άρι up! έχει 14,4 και το 75άρι 13,2). Και οι ρεπρίζ είναι ασθενείς. Η αποζημίωση έρχεται από την χαμηλή κατανάλωση των 2,9 κιλών/100χλμ και την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας (CΟ2 79 γρ./χλμ.) Το eco up! λειτουργεί με βενζίνη μόνο όταν εξαντληθεί το CNGκαι χωρίς η αλλαγή να γίνεται αισθητή, παρά μόνο από την διαφορετική ένδειξη του δείκτη καυσίμου στο ταμπλό. Ο οδηγός δεν μπορεί να επιλέξει χειροκίνητα ανάμεσα στα δύο καύσιμα.
Είναι ευρώ, όχι αστεία... Η μέση τιμή της αμόλυβδης είναι στα 1,712 ευρώ, ενώ το φυσικό αέριο τιμάται στα 1,006 ευρώ (τιμή Τρίτης 27/8) με την τιμή του να προσδιορίζεται κάθε Τρίτη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές του πετρελαίου. Η μέση κατανάλωση του VW up! με χρήση βενζίνης είναι ανάλογα με την έκδοση από 4,1-4,7 λτ./100 χλμ. Στην καλύτερη περίπτωση λοιπόν με τη χρήση βενζίνης το up! απαιτεί σε ένα χρόνο και για 15.000 χλμ. 1.053 ευρώ, ενώ με το φυσικό αέριο μόλις 438 ευρώ!