Oικονομικό το eco up!, αλλά από τον κινητήρα λείπει το νεύρο.

Oικονομικό το eco up!, αλλά από τον κινητήρα λείπει το νεύρο.

Κινητήρας-επιδόσεις

68.892 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2013)

Ο 3κυλινδρος, αλουμινένιος, 1.000άρης κινητήρας του eco up! διαθέτει φυσικά τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την καύση του φυσικού αερίου και αποδίδει 68 ίππους. Σε συνδυασμό και με τα +80 κιλά του αυτοκινήτου (συνολικά 1.031 κιλά) σε σχέση τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, οι επιδόσεις είναι μέτριες (0-100 σε 16,3 δλ, όταν το 60άρι up! έχει 14,4 και το 75άρι 13,2). Και οι ρεπρίζ είναι ασθενείς. Η αποζημίωση έρχεται από την χαμηλή κατανάλωση των 2,9 κιλών/100χλμ και την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας (CΟ2 79 γρ./χλμ.)
Το eco up! λειτουργεί με βενζίνη μόνο όταν εξαντληθεί το CNG και χωρίς η αλλαγή να γίνεται αισθητή, παρά μόνο από την διαφορετική ένδειξη του δείκτη καυσίμου στο ταμπλό. Ο οδηγός δεν μπορεί να επιλέξει χειροκίνητα ανάμεσα στα δύο καύσιμα.

Είναι ευρώ, όχι αστεία...
Η μέση τιμή της αμόλυβδης είναι στα 1,712 ευρώ, ενώ το φυσικό αέριο τιμάται στα 1,006 ευρώ (τιμή Τρίτης 27/8) με την τιμή του να προσδιορίζεται κάθε Τρίτη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές του πετρελαίου. Η μέση κατανάλωση του VW up! με χρήση βενζίνης είναι ανάλογα με την έκδοση από 4,1-4,7 λτ./100 χλμ. Στην καλύτερη περίπτωση λοιπόν με τη χρήση βενζίνης το up! απαιτεί σε ένα χρόνο και για 15.000 χλμ. 1.053 ευρώ, ενώ με το φυσικό αέριο μόλις 438 ευρώ!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda