" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το VW eco up! χρησιμοποιεί ως βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο και καταναλώνει 10 ευρώ για 350 χλμ.

Oικονομικό το eco up!, αλλά από τον κινητήρα λείπει το νεύρο.

Προσεγμένη ποιότητα κατασκευής με άριστο φινίρισμα και γερή συναρμογή, όπως σε κάθε up! άλλωστε.

Το μεγάλο μειονέκτημα είναι προς το παρόν το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού (μόνο στα αμαξοστάσια του Oργανισμού Συγκοινωνιών στην Ανθούσα).

Ο αναλογικός δείκτης καυσίμου είναι κοινός για βενζίνη και φυσικό αέριο.

Μεγάλο πλεονέκτημα του eco up! είναι η ευελιξία και η οικονομία στην κίνησή του.

Δοκιμή: VW eco up! 68PS (CNG)

Διαβάστηκε από 51792 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2013

Το VW eco up! χρησιμοποιεί ως βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο και κερδίζει με άνεση τον τίτλο του βασιλιά της οικονομίας, αφού με 10 ευρώ διανύει περί τα 350 χλμ.!

 
Η VW είναι μια τις εταιρείες, που έχουν επενδύσει στο φυσικό αέριο CNG (Compressed Natural Gas) για την κίνηση των οχημάτων. Διαθέτει 20ετή εμπειρία στην κατασκευή τέτοιων αυτοκινήτων με την έως τώρα γκάμα της να περιλαμβάνει εκδόσεις φυσικού αερίου -κάτω από τον τίτλο ECOFUEL- για τα επιβατικά μοντέλα Touran, Passat και Passat Variant. Τώρα ήρθε το μίνι up! για να αποτελέσει πεδίο εφαρμογής της τεχνογνωσίας της φίρμας για το φυσικό αέριο.

Δεν ξεχωρίζει...
Σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, το eco up! δεν παρουσιάζει καμία διαφοροποίηση από τα συμβατικά αδέλφια του, ωστόσο το δάπεδό του είναι κατάλληλα διαμορφωμένο για να φιλοξενεί τις 2 δεξαμενές στις οποίες αποθηκεύεται υπό υψηλή πίεση το φυσικό αέριο (χωρητικότητα 11 κιλά) χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση του χώρου επιβατών. Εναλλακτικά, το eco up! μπορεί να κινηθεί και με βενζίνη καθώς διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 10 λτ. Να τονιστεί πάντως πως το eco up! κινείται χρησιμοποιώντας φυσικό αέριο κίνησης, και μόνο όταν αυτό εξαντληθεί, τότε αυτόματα χρησιμοποιεί ως καύσιμο την βενζίνη. Συνδυαστικά, η θεωρητική αυτονομία του eco up! ανέρχεται στα 580 χλμ.


 

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »