• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι πάθανε στην Hyundai και στην Kia και παίζουν μπάλα στις σπορ κατηγορίες;

Kia-Hyundai: Γιατί ήρθε η ώρα για σπορ μοντέλα;

Διαβάστηκε από 10209 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2019
 

Τι πάθανε στην Hyundai και στην Kia και παίζουν μπάλα στις σπορ κατηγορίες; Τι θέλουν να πετύχουν; Ή μήπως το πέτυχαν ήδη;

Ένα σούπερ γρήγορο καυτό μικρομεσαίο και ένα τολμηρά μερακλίδικο πισωκίνητο τετράθυρο κουπέ μέσα σε έναν μόλις χρόνο. Τι συμβαίνει στην Hyundai και στην Kia και πιέζουν στις σπορ κατηγορίες; Τι θέλουν να πετύχουν; Ή μήπως καλύτερα να ρωτάμε, τι πέτυχαν;
 
Αν και για κάποιους τα νέα σπορ μοντέλα της Hyundai και της Kia φαίνεται να ανοίγουν ένα νέο κύκλο, για τον μηχανικό πίσω από την νέα εικόνα του ομίλου, κλείνουν μία προσπάθεια που ξεκίνησε 32 χρόνια πριν, βάζοντας τις δύο μάρκες στην καρδιά της αγοράς. Η Hyundai και η Kia είναι σήμερα «το ορόσημο του πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο», δηλώνει ο Albert Biermann, ο επικεφαλής εξέλιξης οχημάτων υψηλών επιδόσεων του ομίλου Hyundai-Kia.
 
Και με αυτή την περιγραφή ανοίγει μια μεγάλη συζήτηση ο Γερμανός μηχανικός που το όνομά του βρίσκεται πίσω από θρυλικά μοντέλα όπως η πρώτη BMW M3 και άλλα μοντέλα της Σειράς  Μ της BMW στην οποία εργάστηκε για σειρά ετών. Βλέπεις έναν τέτοιο «τίτλο» τιμής προσπάθησε να «κλέψει» πριν μια δεκαετία η VW με το σύνθημα «Das Auto», Το Αυτοκίνητο, στα προωθητικά της υλικά και τις διαφημίσεις της.
 
Οι δύο κορεατικές μάρκες, αντίθετα έχουν κρατήσει πάντοτε χαμηλό προφίλ. Χαμηλό, αν εξαιρέσεις την τρίτη μάρκα του ομίλου, την Genesis, που τις πολυτελείς πισωκίνητες λιμουζίνες της και το καυτό κουπέ πισωκίνητο διθέσιο μοντέλο της «έκατσε» στο άνω άκρο της αμερικανικής κυρίως αγοράς.
 
Στα μάτια του Biermann η άφιξη των δύο κατασκευαστών στις δύο σπορ κατηγορίες, με το i30N να χτυπάει τα Golf GTI και τα άλλα καυτά χάτσμπακ, και το Stinger  να βάζει τα γυαλιά σε μια σειρά μοντέλων όπως τα Α5 Sportback και BMW Σειρα 4 Grand Coupe, είναι το κλείσιμο ενός κύκλου 32 ετών που ξεκίνησε με τα πρώτα μοντέλα της Hyundai και έφτασε τις δύο μάρκες εδώ που είναι σήμερα.
 
Στο σημείο αυτό που, όπως καμαρώνει ο ίδιος, μπαίνεις να οδηγήσεις το νέο Kia Stonic και πλέον περιμένεις να μην έχεις την εμπειρία ενός μικρού SUV, αλλά κάτι περισσότερο, κάτι έμαθες να περιμένεις από τα μοντέλα της Kia. Η προσήλωση του Γερμανού στην οδηγική εμπειρία, ίσως απομεινάρι των ετών που δούλεψε στην BMW, είναι αυτό που θεωρεί πως έχει καταφέρει να μεταγγίσει στις δύο κορεατικές μάρκες.
 
Και έτσι τα δύο μοντέλα i30N και Stinger δεν πρέπει να θεωρούνται ούτε «ξαφνικά» αλλά ούτε και εξαιρέσεις, αλλά ο νέος κανόνας για την Hyundai και την Kia αντίστοιχα.
 
Εσείς όμως θεωρείτε πως οι δύο μάρκες έχουν φτάσει εκεί που λέει o Biermann; Έχετε αποκτήσει απαιτήσεις που πριν δέκα χρόνια δεν είχατε από τις δύο μάρκες; Και τελικά ποιά είναι η εντύπωση που έχετε συνολικά; Είναι η Kia και η Hyundai όπως «ακριβώς πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο»; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Ντεμπούτο για την BMW M Next Concept

Δοκιμή: Νέα Mercedes-Benz CLA

Αποκλειστικό: Ανανεωμένο Audi Q5 & 2 νέα Audi SUV

Tι θα έλεγες για 4θυρη grand tourer Τοyota Supra;

Η κίνηση στους δρόμους

Τι απαντά η Αττική Οδός για την αύξηση των διοδίων;

Επίσημα τέλος ο Lowe από τη Williams

Κάλυμμα μοτέρ έγινε θρύψαλα (+vid)

Κάμερα από Tesla καταγράφει καραμπόλα

Porsche: «Xωρίς ηλεκτρισμό τα GT στο μέλλον»

Παγκόσμιο ρεκόρ: Τρακτέρ «πιάνει» 166 χλμ./ώρα (+video)

Σκέψεις για πιο «σκληρό» R8 κάνει η Audi

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »