ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται
φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα >>
Τώρα δηλαδή έχει ηλεκτρικά, κάτω από 20 χιλιάρικα;
Και εγώ που μένω σε διαμέρισμα πως θα φορτίζω; Κάθε πότε πρέπει να γεμίζω;
Πόσο θα πληρώνω; Συμφέρει ή τελικά μας δουλεύουν; Πόση ώρα θα κάνω να γεμίσω;
Και όταν πάω μια Σαββατο-Κυριακάτικη βόλτα, θα ‘χω το άγχος να μην μείνω; Και τι θα κάνω 1-2 φορές το χρόνο που πάω Θεσσαλονίκη;
ή μήπως έχουν λυθεί πλέον όλα αυτά τα προβλήματα;
Ναι όλα αυτά έχουν σχεδόν λυθεί.
Δείτε τις απαντήσεις σε όλα αυτά και μαζί ΟΛΕΣ τις πληροφορίες:
-για 7 ηλεκτρικά που κάνουν πλέον κάτω από 20 χιλιάρικα,
άλλα 18 που κάνουν κάτω από 27χιλ., αλλά και για όσα κάνουν παραπάνω.
και βέβαια για:
-όλα τα δίκτυα φόρτισης και πόσο χρεώνει το καθένα αλλά και για όλους τους φορτιστές που μπορείτε να βάλετε στο σπίτι ή στην δουλειά σας με 500 -1500 ευρώ,
αν θέλετε να γεμίζετε 3 ή 5 ή 10 φορές πιο γρήγορα.
 
 

Γιατί τα Hyundai Inster, Omoda 5 και Ford Explorer είναι Value for Money

 Σχολιάστε 
16.994 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2025)
Γιατί τα Hyundai Inster, Omoda 5 και Ford Explorer είναι Value for Money
2 Φωτογραφίες »

Τα δοκιμάσαμε στο "Electric in the City".
Είναι τα μοντέλα που δίνεις τα λιγότερα χρήματα για να πάρεις τα περισσότερα χιλιόμετρα.
Το Hyundai Inster έχει εξαιρετική τιμή (από 18.800 ευρώ) και βγάζει 400 χλμ..
Το Omoda 5 έχει και καλή τιμή (από 28.500 ευρώ) και καλή αυτονομία 505 χλμ..
«Σκίζει» η αυτονομία του Ford Explorer (602 χλμ.) που κοστίζει από 34.700 ευρώ.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ανάμεσα στις πολλές πλέον επιλογές ηλεκτρικών μοντέλων, ποια είναι  η περισσότερο value for money; Με ποια θα βγάλεις τα περισσότερα χιλιόμετρα, ενώ έχεις δώσει τα λιγότερα χρήματα για να την αγοράσεις;

Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν υπολογίσαμε, ανάμεσα στα 13 μοντέλα (από μάρκες πρωταγωνιστές) που είχαμε στο πρόσφατο Mega Test «Electric in the City», ποια είναι τα μοντέλα που έχουν καλύτερη αναλογία τιμή αγοράς/αυτονομία στην πόλη, βάσει των τυποποιημένων μετρήσεων κατανάλωσης που πραγματοποιεί το Test Center σε όλα τα μοντέλα.

Hyundai Inster, Kia EV3 και Omoda 5 έχουν την καλύτερη αναλογία τιμής/αυτονομία

Τα τρία μοντέλα που ξεχώρισαν στην αναλογία τιμή αγοράς/αυτονομία στην πόλη λοιπόν, είναι το Hyundai Inster, το Kia EV3 και το Omoda 5. Σχετικά με αυτήν την αναλογία που ίσως σας φαίνεται περίπλοκ, να σημειώσουμε πως μπορεί να μεταφραστεί και σε «πόσα ευρώ πρέπει να δώσω για να αγοράσω ένα μοντέλο για κάθε χιλιόμετρο αυτονομία που έχει». Άρα όσο μικρότερο το νούμερο από την διαίρεση τιμή αγοράς/αυτονομία στην πόλη, τόσο καλύτερο.

Πιο αναλυτικά, τώρα, ο παραπάνω λόγος σε αυτά τα τρία μοντέλα είναι 47 (Hyundai Inster), 52 ( Kia EV3) και 56 (Omoda 5), όταν ο μέσος όρος για τα 13 μοντέλα του Test είναι 76. Ας δούμε όμως αναλυτικότερα πως διαμορφώνεται ο Value for Money χαρακτήρας κάθε μοντέλου.

Hyundai Inster: Κοστίζει 18.800 ευρώ και βγάζει 400 χλμ.

Το Hyundai Inster (διαβάστε τη δοκιμή του Inster εδώ) είναι αναμφίβολα μία από τις πιο hot αφίξεις της χρονιάς, καθώς έγινε το πρώτο μοντέλο από καταξιωμένο κατασκευαστή που έγινε διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή χαμηλότερη και από μικρό βενζίνης. Από 16.973 ευρώ στη βασική του έκδοση και από 18.792 ευρώ η Long Range έκδοση της δοκιμής μας. Παράλληλα το Inster καταφέρνει να έχει και αρκετά καλή αυτονομία εντός πόλης, η οποία φτάνει τα 400 χλμ. (συνεπώς δε χρειάζεται πάνω από 1 φόρτιση στις 10 μέρες) παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ηλεκτρικό πόλης (με μπαταρία 49 KWh), χάρη στην πολύ χαμηλή του κατανάλωση και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Έτσι διαμορφώνει τον value for money χαρακτήρα του και αποτελεί μια εξαιρετική λύση για όσους ψάχνουν ένα compact μοντέλο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.  

Το Omoda 5 έχει και καλή τιμή (από 28.500 ευρώ) και καλή αυτονομία 505 χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
SERVICE 2ΕΤΙΑΣ