
Η Mitsubishi Motors θέτει στόχο πωλήσεων 75.000 έως 80.000 οχημάτων ετησίως.
Το 2020 είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από την ευρωπαϊκή αγορά.
Η Mitsubishi επιλέγει να επενδύσει σε plug-in hybrid και υβριδικά μοντέλα.
Εγκαταλείπει τη χονδρική πώληση σε εισαγωγείς και επιλέγει άμεση συνεργασία με τους εμπόρους.
autotriti team
Η Mitsubishi Motors θέτει στόχο πωλήσεων 75.000 έως 80.000 οχημάτων ετησίως
Η Mitsubishi Motors ετοιμάζει τη μεγάλη της επιστροφή στην ευρωπαϊκή αγορά, θέτοντας φιλόδοξο στόχο πωλήσεων 75.000 έως 80.000 οχημάτων ετησίως – αύξηση της τάξης του 20%-30% σε σχέση με πέρυσι. Κλειδί για την αναγέννηση της ιαπωνικής εταιρείας θα αποτελέσουν τα νέα μοντέλα που βασίζονται σε πλατφόρμες της Renault, όπως αποκάλυψε ο περιφερειακός CEO Ευρώπης, Frank Krol.
Το 2020 είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από την ευρωπαϊκή αγορά
Η Mitsubishi, που το 2020 είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω ζημιών στη διάρκεια της πανδημίας, ανέτρεψε την απόφαση μόλις έναν χρόνο αργότερα χάρη σε στρατηγική συμφωνία με τη Renault, στο πλαίσιο της συμμαχίας τους. Έτσι, ξεκίνησε η εμπορική διάθεση μοντέλων όπως το Colt (βασισμένο στο Renault Clio) και το ASX (παραλλαγή του Captur), τα οποία αποτέλεσαν το πρώτο βήμα της νέας εποχής. Το δεύτερο βήμα είναι το Eclipse Cross EV, το οποίο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο με νέα σχεδιαστική ταυτότητα «Mitsubishi» και βασισμένο στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας. Στο μεταξύ, η εταιρεία ετοιμάζει την κυκλοφορία του Grandis, ενός νέου compact SUV εμπνευσμένου από το Renault Symbioz, εντός του 2025.
Η Mitsubishi επιλέγει να επενδύσει σε plug-in hybrid και υβριδικά μοντέλα
Παρότι η Mitsubishi ακύρωσε την ανάπτυξη δύο αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων εσωτερικής παραγωγής, επιλέγει να επενδύσει σε plug-in hybrid και υβριδικά μοντέλα, όπου θεωρεί ότι έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ο CEO της εταιρείας, Takao Kato, τόνισε ότι η Mitsubishi αξιοποιεί την τεχνογνωσία των συνεργατών της για τις ευρωπαϊκές ανάγκες.
Εγκαταλείπει τη χονδρική πώληση σε εισαγωγείς και επιλέγει άμεση συνεργασία με τους εμπόρους
Το στρατηγικό πλάνο δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα. Ο Krol αποκάλυψε ότι η εταιρεία εγκαταλείπει το παραδοσιακό μοντέλο χονδρικής προς εισαγωγείς και επιλέγει άμεση συνεργασία με τους εμπόρους, για μεγαλύτερη ευελιξία και επαφή με τον καταναλωτή. Η εταιρεία ξεκίνησε την πώληση του νέου Outlander PHEV την άνοιξη, ενώ η σταδιακή απόσυρση των μοντέλων Space Star και του παλιού Eclipse Cross – που δεν πληρούν τις νέες προδιαγραφές ασφαλείας της ΕΕ – είχε σαν αποτέλεσμα μείωση 29% στις πωλήσεις μέχρι τον Μάιο του 2025. Ωστόσο, η αισιοδοξία παραμένει: πέρυσι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 44% φτάνοντας τα 60.879 οχήματα, με το Colt και το ASX να πρωταγωνιστούν.
Συνέχεια του άρθρου >>>