
Μεταμορφώνεται ξανά: Από coupe SUV σε crossover νέας γενιάς.
Όλα δείχνουν πως το επόμενο Eclipse Cross θα βασίζεται στο Renault Symbioz.
Νέος σχεδιασμός: Ψηφιακή απεικόνιση χωρίς ίχνος ιαπωνικής καταγωγής.
Για πολλούς είναι το πιο αμφιλεγόμενο Mitsubishi. Θα πετύχει;
autotriti team
Μεταμορφώνεται ξανά: Από coupe SUV σε crossover νέας γενιάς
Το Mitsubishi Eclipse Cross, το μοντέλο που δίχασε το κοινό όταν μεταμορφώθηκε από sport coupe σε coupe SUV το 2017, ετοιμάζεται να γυρίσει σελίδα και σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα του μορφή ίσως φέρει... γαλλικό διαβατήριο. Με φόντο την αναταραχή στη Mitsubishi, τόσο στην Αμερική όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και μια μικρή -αλλά αξιοσημείωτη- αύξηση πωλήσεων κατά 11% το πρώτο τρίμηνο του 2025, οι ειδήσεις που κυκλοφορούν γύρω από το επόμενο Eclipse Cross που να αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο προκαλούν αίσθηση.
Όλα δείχνουν πως το επόμενο Eclipse Cross θα βασίζεται στο Renault Symbioz
Η ιαπωνική εταιρεία, μέλος της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, έχει ήδη επιδοθεί σε έναν «μαραθώνιο» badge engineering (σ.σ. μοντέλων άλλων μαρκών που βάζει τα σήματά της) στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας μοντέλα όπως το νέο Colt (ουσιαστικά Renault Clio) και το ASX (βασισμένο στο Renault Captur). Όλα δείχνουν πως ο επόμενος σταθμός είναι το ανανεωμένο Eclipse Cross, το οποίο λέγεται πως θα βασίζεται εξ ολοκλήρου στο Renault Symbioz.
Νέος σχεδιασμός: Ψηφιακή απεικόνιση χωρίς ίχνος Ιαπωνικής καταγωγής
Η ψηφιακή αναπαράσταση του μοντέλου από το κανάλι AutoYa στο YouTube ρίχνει λάδι στη φωτιά των φημών, παρουσιάζοντας ένα crossover που δεν θυμίζει σχεδόν τίποτα από την ιαπωνική του καταγωγή. Στρογγυλεμένες γραμμές, high-tech φώτα και ένα εσωτερικό που -αν διατηρηθεί όπως στο Symbioz- θα ακολουθεί τη γαλλική σχολή εργονομίας και μινιμαλισμού.
Για πολλούς είναι το πιο αμφιλεγόμενο Mitsubishi. Θα πετύχει;
Το Eclipse Cross είναι ίσως το πιο «αμφιλεγόμενο» όνομα στην ιστορία της Mitsubishi. Από το αγαπημένο coupe των 90s μεταμορφώθηκε σε SUV το 2017, ανανεώθηκε το 2022, και τώρα ετοιμάζεται για ένα πλήρες reboot – ευρωπαϊκό και πιθανώς πιο premium από ποτέ. Σε μια εποχή που οι συνεργασίες και οι πλατφόρμες διαμοιράζονται χωρίς δισταγμό, το αν ένα Renault με σήμα Mitsubishi θα «πουλήσει» μένει να φανεί. Προς το παρόν, απομένει να δούμε αν η φήμη θα γίνει πραγματικότητα – και αν οι καταναλωτές θα ακολουθήσουν.