.jpg)
Τα νέα δεδομένα έφεραν αλλαγή απόφασης στην Opel σύμφωνα με τον CEO.
«Θα προσφέρουμε υβριδική τεχνολογία και μετά το 2028».
«Η αγορά δεν είναι αρκετά μεγάλη για μόνο ηλεκτρικά».
«Κανείς δεν φταίει - Οι άνθρωποι πρέπει να δουν οι ίδιοι ότι η ηλεκτροκίνηση είναι λειτουργική».
Τα νέα δεδομένα έφεραν αλλαγή απόφασης στην Opel
Αν και από το 2021 η Opel είχε κάνει γνωστό το πλάνο της για πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2028, πλέον η φίρμα της Stellantis έχει χαράξει διαφορετική πορεία. Η Opel εγκαταλείπει το στόχο αυτό ή αν θέλετε καλύτερα τον μεταθέτει για άλλη χρονική περίοδο, χωρίς όμως να αναφέρεται σε κάποια νέα πιθανή ημερομηνία.
«Θα προσφέρουμε υβριδική τεχνολογία και μετά το 2028»
Σε σχετικές δηλώσεις που έκανε για το θέμα αυτό, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής μάρκας, Florian Huettl είπε: «Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε υβριδική τεχνολογία μετά το 2028. Ήταν μια στρατηγική απόφαση. Βλέπουμε ότι η αγορά δεν αναπτύσσεται με την ταχύτητα που αναμέναμε στα τέλη της δεκαετίας του 2010. Έτσι, έχουμε ενημερώσει το πρόγραμμά μας. Εκτός από τα ηλεκτρικά οχήματα, θα συνεχίσουμε επίσης να κατασκευάζουμε υβριδικά και plug-in υβριδικά μετά το 2028».
Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του ο CEO της Opel χαρακτήρισε την κίνηση αυτή ως «μια πράξη ρεαλισμού», ενώ ξεκαθάρισε πως η μάρκα του παραμένει πιστή στην ηλεκτροκίνηση. «Παραμένουμε αφοσιωμένοι σε ένα μέλλον αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θα συνεχίσουμε να αφιερώνουμε όλη μας την ενέργεια στην ανάπτυξη οικονομικά προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αλλά στο δρόμο προς ένα ηλεκτρικό μέλλον, πρέπει να λάβουμε υπόψη τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους αντιπροσώπους, και αυτό δείχνει ότι το 2028 δεν είναι μια ρεαλιστική ημερομηνία».
«Η αγορά δεν είναι αρκετά μεγάλη για μόνο ηλεκτρικά»
Στη συνέχεια αναφέρθηκε για την κρισιμότητα της απόφασης αυτής που κλήθηκε να πάρει: «Δεν είναι μια απόφαση που λαμβάνεται ελαφρά τη καρδία. Είμαι υπεύθυνος για μια μάρκα 125 ετών και το λαμβάνω αυτό σοβαρά υπόψη. Είναι δουλειά μου να ελέγχω συνεχώς αν οι αποφάσεις που λαμβάνουμε είναι οι σωστές. Η ημερομηνία του 2028 ορίστηκε τότε με βάση τα σχέδια, τις προσδοκίες και τα δεδομένα της εποχής. Αν αποφασίσεις να συνεχίσεις ως μάρκα μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι η αγορά είναι αρκετά μεγάλη. Αλλά πάντα σκεφτόμασταν το «τι θα γινόταν αν» και φτάσαμε στο σημείο όπου αυτή η απόφαση δεν ήταν πλέον η σωστή για τη μάρκα, τους υπαλλήλους της και τους πελάτες της».
Ο Huettl βλέπει τη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα να συνεχίζει να αυξάνεται και πιστεύει ότι η Opel και η βιομηχανία βρίσκονται ακόμη στο δρόμο προς μια πλήρως ηλεκτρική εποχή. «Αλλά αυτό δεν θα συμβεί μέχρι να είναι όλοι έτοιμοι».
«Κανείς δεν φταίει - Οι άνθρωποι πρέπει να δουν οι ίδιοι ότι η ηλεκτροκίνηση είναι λειτουργική»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Opel δε θέλει να κατηγορήσει κανέναν για την μη εκπλήρωση των προσδοκιών: «Βοηθάει αν η υποδομή φόρτισης είναι σε καλή κατάσταση. Οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν να δουν οι ίδιοι ότι λειτουργεί σωστά. Πρέπει να δουν ότι όταν οδηγούν στη Νότια Γαλλία, υπάρχουν επαρκείς επιλογές φόρτισης. Οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας είναι επίσης αρκετά υψηλές, κάτι που επίσης δεν βοηθάει. Οι κυβερνήσεις έχουν επίσης ευκαιρίες να παρέχουν κίνητρα, κάτι που είναι πάντα καλύτερο από την απαγόρευση. Τα χαμηλότερα τμήματα, ειδικότερα, επωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από αυτό. Δείτε τις γαλλικές επιδοτήσεις έχουν κάνει πολλά για την αγορά».
Συνέχεια του άρθρου >>>