Η παραγωγή της Miura σταμάτησε το 1973, με την εμφάνιση της τετραγωνισμένης Countach-LP400.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η παραγωγή της Miura σταμάτησε το 1973, με την εμφάνιση της τετραγωνισμένης Countach-LP400.

Η πρώτη Lamborghini Miura SV

1.653 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2016)

H Lamborghini, με αφορμή την φετινή εκδήλωση «Techno Classica 2016» που λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες στην πόλη Essen, ανακατασκεύασε μια Miura SV του 1971, για να την παρουσιάσει στην εκδήλωση ενώπιον του κοινού. Τι την κάνει τόσο ξεχωριστή;

Η πρώτη Lamborghini Miura SV που παρήχθη ποτέ, εκτίθεται στην εκδήλωση «Techno Classica 2016» που λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες στην πόλη Essen.
Η Lamborghini Miura, σαν μοντέλο είχε κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1966. Η παραγωγή της σταμάτησε το 1973, με την εμφάνιση της τετραγωνισμένης Countach-LP400.Με το συμπλήρωμα 50 ετών πλέον από την παραγωγή της, δόθηκε στην εταιρία η αφορμή για να παρουσιάσει ένα πλήρως ανακατασκευασμένο Miura από την ίδια την Lamborghini PoloStorico, με αριθμό πλαισίου 4846, και να το επαναφέρει στην εργοστασιακή του κατάσταση ακριβώς όπως ήταν τότε που κατασκευάστηκε.
Κερασάκι στην τούρτα; Η ίδια ακριβώς πρωτότυπη Miura στην έκδοση SV που είχε κατασκευαστεί από την ιταλική εταιρία, για τις ανάγκες του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1971 όπου έκανε και το ντεμπούτο της, είναι αυτή που εμφανίζεται στην παραπάνω έκθεση, μετά από περίπου μισό αιώνα. Είχε παρουσιαστεί το ίδιο ακριβώς μοντέλο και πριν λίγες μέρες στην εκδήλωση Amelia Concours d Elegance.
Για να μην είναι μόνη της, της κάνουν παρέα ένα ακόμα απογυμνωμένο σασί μιας Miura, που βρίσκεται υπό πλήρη αναπαλαίωση και μαζί τους εμφανίζεται και ένας πλήρως ανακατασκευασμένος κινητήρας από το ίδιο μοντέλο, χωρητικότητας 3,9 λτ. 12 κύλινδρος σε διάταξη V 60 μοιρών αποδιδόμενης ισχύος 385 PS.

Η ίδια ακριβώς πρωτότυπη Miura SV που είχε κατασκευαστεί για τις ανάγκες του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1971, είναι αυτή που εμφανίζεται στην παραπάνω έκθεση.

Η ίδια ακριβώς πρωτότυπη Miura SV που είχε κατασκευαστεί για τις ανάγκες του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1971, είναι αυτή που εμφανίζεται στην παραπάνω έκθεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
test center