ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς το νέο Citroen C5 Aircross μεγάλωσε, ακρίβυνε αλλά έγινε πιο ανταγωνιστικό;

1.023 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2025)
Πώς το νέο Citroen C5 Aircross μεγάλωσε, ακρίβυνε αλλά έγινε πιο ανταγωνιστικό;
2 Φωτογραφίες »

Είναι πλέον η ναυαρχίδα της Citroën.
Μεγάλωσε σε διαστάσεις και ανέβηκε κατηγορία.
Πιο άνετο και πλούσιο, στοχεύει premium ανταγωνιστές.
Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και δύο ηλεκτρικά σύνολα.

autotriti team

Είναι πλέον η ναυαρχίδα της Citroën.

Το νέο Citroën C5 Aircross εξελίχθηκε σε ένα πιο ώριμο SUV, καθώς πλέον αποτελεί τη ναυαρχίδα της μάρκας. Μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, ανέβηκε κατηγορία και ανταγωνίζεται πλέον μοντέλα υψηλότερης κατηγορίας. Η άνεση και ο πλούσιος εξοπλισμός του το καθιστούν πιο ανταγωνιστικό απέναντι σε ακριβότερα SUV, ενώ διατίθεται με κινητήρες 1,2 και 1,6 λίτρων, καθώς και δύο ηλεκτρικά σύνολα. Ένα SUV που στοχεύει όσους αναζητούν γαλλική άνεση και premium αίσθηση, χωρίς να ξεφεύγουν απόλυτα σε κόστος.

Για τη Citroen το C5 Aircross ήταν μέχρι την προηγούμενη γενιά του, απλά το μεγάλο SUV της μάρκας. Όχι πια. Από τη στιγμή που πάρθηκε η απόφαση να πάψει το C5X, το νέο Aircross είναι πλέον η ναυαρχίδα της μάρκας, το μεγαλύτερο, πλουσιότερο, πιο άνετο και πιο ακριβό της μοντέλο. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που θέλει να ορμήξει με αξιώσεις στον ανταγωνισμό, μόνο που τώρα αυτός είναι διαφορετικός από πριν.

Μεγάλωσε σε διαστάσεις και ανέβηκε κατηγορία

Φυσικά το νέο C5 Aircross πατάει στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, όπως το νέο Peugeot 3008 και το Opel Grandland, κάνει όμως καλύτερη χρήση σε θέμα διαστάσεων αφού είναι μεγαλύτερο από τα δύο «αδελφά» μοντέλα, και πλέον «παίζει» απέναντι και σε αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας SUV. Στα πλαίσια του ανταγωνισμού, είναι ανάμεσα σε Qashqai και X-Trail, και παρότι δεν φτάνει το νέο RAV4, δεν απέχει πολύ. Στην ηλεκτρική του έκδοση «παίζει» άνετα απέναντι στο Skoda Enyaq ενώ θα είναι σημαντικά φθηνότερο. Και αυτό είναι το «ζουμί» αφού η Citroen επιμένει στο «value for money» και παρότι οι τιμές θα είναι υψηλότερες από πριν, απέναντι στον ανταγωνισμό θα είναι φθηνότερο.


Το εσωτερικό του νέου C5 Aircross
2 Φωτογραφίες »

Το εσωτερικό του νέου C5 Aircross

Πιο άνετο και πλούσιο, στοχεύει premium ανταγωνιστές

Και ακριβώς αυτό το στόχο θέλει να πετύχει και ο τρόπος με τον οποίο εξοπλίζεται το C5 Aircross. Δηλαδή η ανανεωμένη ποιότητα, ιδίως στην πιο ακριβή έκδοση με τα πλούσια υλικά, αλλά κυρίως οι χώροι. Ειδικά οι πίσω επιβάτες θα έχουν ένα ολόκληρο σαλόνι, με 5-6 εκατοστά περισσότερο χώρο για γόνατα και κεφάλια, κάνοντας το νέο Aircross πραγματική λιμουζίνα. Στόχος της Citroen είναι να χτυπήσει την αγορά εκεί που μέχρι τώρα παίζει ανενόχλητη η Skoda, προτάσσοντας ποιότητα, άνεση, χώρους και ανταγωνιστική τιμή, χαμηλότερη ακόμη και από τους Τσέχους.

Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και δύο ηλεκτρικά σύνολα

Στο λανσάρισμα, ένα υβριδικό και ένα ηλεκτρικό C5 Aircross θα διαθέτουν 145 και 210 ίππους αντίστοιχα. Το υβριδικό θα κάνει χρήση του νέου κινητήρα 1,2 λίτρων, που απελευθερωμένος από τον ιμάντα χρονισμού και με καδένα στη θέση του, έχει πλέον την αξιοπιστία που περιμένει κανείς από τη μάρκα. Το ηλεκτρικό σύνολο με μπαταρία 72kWh ξεπερνά τα 500 χλμ. αυτονομίας, όσο θα έβγαζε δηλαδή και ένα ντεπόζιτο βενζίνης. Σύντομα θα ακολουθήσει ένα πιο ισχυρό υβριδικό με τον νέο 1.600άρη (επίσης με καδένα) και 195 άλογα και 90 ηλεκτρικά χλμ. αυτονομίας, και στην κορυφή της γκάμας το ηλεκτρικό με την μεγάλη μπαταρία 97kWh, 230 άλογα και κοντά 700 χλμ. αυτονομίας.
 
Είναι η αναβάθμιση του C5 Aircross αυτό που θες για να πας σε γαλλικό SUV με τις ανέσεις του; Ή μήπως τώρα που ανέβηκε κατηγορία σου πέφτει ακριβό;

FORD
Citroen