.jpg)
Συνεχίζεται η εξέλιξη του ηλεκτρικού Renault Twingo.
Δύο οθόνες στην καμπίνα και συρόμενο πίσω κάθισμα.
Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και αυτονομία έως 400 χλμ.
Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το 2026.
Από 20.000 ευρώ η τιμή του.
Συνεχίζεται η εξέλιξη του ηλεκτρικού Renault Twingo
Η Renault συνεχίζει την εξέλιξη του Twingo, το οποίο στη νέα του γενιά θα προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό και νέες εικόνες καμουφλαρισμένων πρωτότυπων κάνουν την εμφάνισή τους.
Από τις νέες εικόνες - σε σύγκριση με τις παλιές - μπορούμε να παρατηρήσουμε πως οι άνθρωποι της Renault έχουν αφαιρέσει ένα μικρό μέρος του καμουφλάζ από το μπροστινό μέρος, δείχνοντας μέρος της γρίλιας, αλλά και του αεραγωγού που φιλοξενείται χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, η σχεδίαση του Twingo επόμενης γενιάς παραμένει πιστή στο περσινό concept, που είχε εμπνευστεί από το θρυλικό Twingo Mk1 του 1992, με τη στρογγυλεμένη «bubble» σιλουέτα και τα ημικυκλικά φωτιστικά σώματα να δίνουν μια παιχνιδιάρικη και αναγνωρίσιμη ταυτότητα. Παράλληλα, έχουν γίνει πιο πρακτικές αλλαγές, όπως η χρήση κλασικών χειρολαβών και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κάτι που θα βολέψει τους οδηγούς που αντιμετωπίζουν κακοτράχαλους δρόμους με λακκούβες και σαμαράκια.
Δύο οθόνες στην καμπίνα και συρόμενο πίσω κάθισμα
Η καμπίνα του ηλεκτρικού Renault Twingo παραμένει ακόμα μυστική, μιας και δεν έχει κυκλοφορήσει κάποια εικόνα από το αυτοκίνητο παραγωγής. Το concept όμως που η Renault είχε παρουσιάσει πέρυσι – και το οποίο περιγράφηκε ως «90% έτοιμο» – μας δίνει μια καλή εικόνα για το τι να περιμένουμε.
Η διάταξη στο εσωτερικό παραμένει λιτή, με κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και φυσικά χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες, όλα σε ένα περιβάλλον που διατηρεί σχεδιαστικές αναφορές στο πρώτο Twingo. Από κει και πέρα, η Renault είχε αποκαλύψει πως το πίσω κάθισμα του ηλεκτρικού Twingo θα είναι συρόμενο και θα έχει τη δυνατότητα αναδίπλωσης 50/50.
Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και αυτονομία έως 400 χλμ.
Το νέο Renault Twingo Electric θα βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Small, που χρησιμοποιεί και το Renault 5. Έτσι δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει τα ίδια συστήματα κίνησης ή κάποια απ' αυτά. Το Renault 5 στη βάση της γκάμας εξοπλίζεται με μπαταρία 40 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 312 χιλιόμετρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 120 ίππων και 225 Nm ροπής. Στη δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση το Renault 5 εφοδιάζεται εκ νέου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αλλά ρυθμισμένο να αποδίδει 150 άλογα και 245 Nm ροπής. Εκτός από την ιπποδύναμη, μεγαλύτερη είναι και η μπαταρία, 52 kWh που προσφέρει αυτονομία έως και 410 χιλιόμετρα. Πιθανή είναι και η έλευση ακόμας μίας έκδοσης με ισχύ 120 ίππων.
Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το 2026 - Από 20.000 ευρώ η τιμή του
Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο παραγωγής του Renault Twingo θα υπάρξουν προσεχώς, μιας και η εξέλιξή του συνεχίζεται. Το πλάνο της μάρκας αναφέρει πως το λανσάρισμά του στις αγορές θα γίνει μέσα στο 2026, με αρχική τιμή που θα βρίσκεται περίπου στο επίπεδο των 20.000 ευρώ.