
Η Nissan θέλει να το κάνει ηλεκτρικό «για να ξεπεράσει ξανά τα όρια».
Το επόμενο μοντέλο θα βασιστεί στο Hyper Force των 1.341 ίππων.
Θέλουν να βάλουν μπαταρίες στερεάς κατάστασης στο επόμενο ηλεκτρικό GT-R.
Η Nissan θέλει να το κάνει ηλεκτρικό «για να ξεπεράσει ξανά τα όρια»
To Nissan GT-R είναι εδώ και δεκαετίες ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν οι απανταχού petrolheads σε γιγαντοαφίσα μέσα στα δωμάτιά τους. Οι εποχές όμως αλλάζουν και πλέον, ολοένα και περισσότερες εταιρείες αποφασίζουν να λανσάρουν τα νέα τους μοντέλα μόνο με αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί και με το θρυλικό GT-R.
Ο O Xavier Tesson, Product Planner της Nissan Europe, υπονόησε πως κάτι τέτοιο θα συμβεί λέγοντας: «Το GT-R δεν είναι απλώς για ένα σπορ αυτοκίνητο – το GT-R έχει να κάνει με το να φέρνουμε κάτι διαφορετικό και πάνω σε αυτό εργαζόμαστε. Θέλουμε πραγματικά να το φέρουμε με τεχνολογία που ήδη υπάρχει; Εκεί επικεντρώνεται όλη η προσπάθεια, πού βρίσκουμε το πλεονέκτημα;».
Το επόμενο μοντέλο θα βασιστεί στο Hyper Force των 1.341 ίππων
Πριν δύο χρόνια, στο Japan Mobility Show η Nissan παρουσίασε το Hyper Force, ένα sportscar σε μορφή concept που λέγεται πως θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα αναπτυχθεί το επόμενο GT-R. H ισχύς του έφτανε τα 1.341 άλογα, είχε κινητήρες εμπρός και πίσω, τετρακίνηση, πόρτες πεταλούδα και ένα λογότυπο GT-R σχεδιασμένο σε στυλ πίξελ.
Θέλουν να βάλουν μπαταρίες στερεάς κατάστασης στο επόμενο ηλεκτρικό GT-R
Ο επικεφαλής του παγκόσμιου τμήματος προϊόντων της Nissan, Ivan Espinosa, έχει αποκαλύψει ότι ο στόχος είναι να περιμένουν να ωριμάσουν οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης πριν λανσάρουν ένα ηλεκτρικό GT-R. Αν και το Hyper Force concept διαθέτει δύο κινητήρες, ο Espinosa δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τοποθετήσει έναν τρίτο ή ακόμα και έναν τέταρτο κινητήρα στο επόμενο ηλεκτρικό GT-R.