• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ανάρτηση του Ford Kuga είναι προσανατολισμένη στην άνεση και «καταπίνει» τα πάντα, ελέγχοντας ικανοποιητικά τις κινήσεις του αμαξώματος.

Τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του δικίνητου Τoyota RAV4 είναι η φιλικότητα και η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση.

Το Nissan X-Trail διαθέτει έναν ιδιαίτερα ραφιναρισμένο οδικό χαρακτήρα και είναι πολύ εύκολο στην οδήγησή του.

Τον πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα εμφανίζει το δικίνητο Honda CR-V. Η απόσταση από το έδαφος είναι η μικρότερη (165 χλστ.)

Στον δρόμο : Ανετο το X-Trail, οδηγοκεντρικό το CR-V

43.356 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2015

Η ανάρτηση του Kuga είναι προσανατολισμένη στην άνεση και «καταπίνει» τα πάντα, ελέγχοντας ικανοποιητικά τις κινήσεις του αμαξώματος, αλλά η «κοφτερή» συμπεριφορά του προηγούμενου μοντέλου έχει αμβλυνθεί. Οι κλίσεις είναι πιο εμφανείς στις στροφές και σε συνδυασμό με την εμφανή τάση για υποστροφή ισχύος, αν πατήσεις γκάζι νωρίς μέσα στη στροφή (παρά το Torque Vectoring Control, που εξομοιώνει τη λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού), το Kuga δε θα σε προτρέψει να το πιέσεις στα όρια του, παρά το καλό σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι. Η απόλυτα ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος (191 χλστ.) θα βοηθήσει στις κακοτοπιές. 
Τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν πίσω από το τιμόνι του RAV4 είναι η φιλικότητα και η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση. Ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση, η ανάρτηση είναι μαλακή, γεγονός που ευνοεί τις κλίσεις στις στροφές. Αν πιέσεις το δικίνητο RAV4 θα υποστρέψει σχετικά νωρίς, ειδικά με το VSC εκτός, δείχνοντας τη δυσαρέσκειά του σε αυτό το στιλ οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το αμάξωμα έχει προοδευτικές αντιδράσεις και το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, αμεσότητα και ακρίβεια. Υπεράνω κάθε υποψίας είναι και τα φρένα. Σε πατημένο χώμα, το δικίνητο RAV4 τα καταφέρνει περίφημα, χάρη και στα 187 χλστ. απόστασης από το έδαφος.
Με το καλημέρα το νέο Nissan X-Trail καταφέρνει να κερδίσει τον οδηγό και τους επιβάτες με τον ραφιναρισμένο οδικό χαρακτήρα, την ποιοτική κύλιση και την υψηλού επιπέδου άνεση που προσφέρει.Πάντως το αμάξωμα δεν εμφανίζει τάσεις πλεύσης χάρη και στο σύστημα ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control. Αν αποφασίσεις να το πιέσεις σε δρόμο με στροφές γρήγορα θα διαπιστώσεις πως το X-Trail αρέσκεται σε πιο ήρεμο στιλ οδήγησης. Τα 210 χλστ. από το έδαφος, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα υψηλού προφίλ ελαστικά κάνουν το X-Trail της δοκιμής αρκετά ικανό εκτός δρόμου και σε αποτρέπουν από το να επιχειρήσεις να κυνηγήσεις τα οδηγικά σου ένστικτα. Αυτό όμως δεν είναι μειονέκτημα για ένα αυτοκίνητο του μεγέθους και των προτεραιοτήτων του. 
Επωφελούμενο της μείωσης κατά 116 κιλά (από κινητήρα και απουσία τετρακίνησης) του βάρους σε σχέση με το τετρακίνητο CR-V 2,2 i-DTEC, το δικίνητο 1,6 i-DTEC εμφανίζει τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, όντας το πιο οδηγοκεντρικό της παρέας. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση και βάρος, αλλά εξαιρετική ακρίβεια και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι υπεράνω κριτικής. Στις στροφές το μπροστινό μέρος κρατάει γερά, ενώ το πίσω δείχνει ιδιαίτερα συμμετοχικό και οι κλίσεις είναι λογικές. Έχει την πιο κοντινή σε κλασικό ΙΧ συμπεριφορά, με σωστή και ραφιναρισμένη λειτουργία  σε όλα τα επίπεδα. Ένα μικρό τίμημα πληρώνεται στην άνεση, ειδικά πάνω σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα, αλλά το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα, που σε κάνει να μην ψάχνεις πουθενά την τετρακίνηση, υπερτερεί.