Πρώτη δοκιμή: Νέο Honda CR-V

 Σχολιάστε 
15.357 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)
Πρώτη δοκιμή: Νέο Honda CR-V
2 Φωτογραφίες »

- Ριζικά αλλαγμένο μέσα-έξω, πιο μοντέρνο και πολύ ποιοτικό
- Υπερευρύχωρο, χωράει πίσω επιβάτες μέχρι 1,93 μ. ύψος
- Φρένα που είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε 36,2 μ.)
- Από 54.400 το 2κίνητο, 57.900 το 4WD και 67.900 το plug-in

Ριζικά αλλαγμένο μέσα-έξω, πιο μοντέρνο και πολύ ποιοτικό

Το νέο Honda CR-V, ένα παγκόσμιο best seller για την Honda που συνδυάζει την άνεση, τα δυναμικά χαρακτηριστικά, την ευκολία των MPV και το ύψος των off-road, έφθασε αισίως στην έκτη του γενιά και έκανε το ντεμπούτο του στην Ελλάδα ως full hybrid και plug-in hybrid.

Σχεδιαστικά έχει αλλάξει αρκετά καθώς υιοθετεί  μια πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση με καθαρές επιφάνειες και συνολικά σαφώς πιο εκλεπτυσμένη και σύγχρονη. Βέβαια, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό ο εκσυγχρονισμός του CR-V γίνεται ακόμα πιο έκδηλος στην καμπίνα, η οποία απέκτησε ένα πιο λιτό και ευχάριστο διάκοσμο, πιο εργονομικό για το χρήστη και αναμφίβολα παίρνοντας πολύ καλό βαθμό στην αίσθηση πολυτέλειας.

Υπερευρύχωρο, χωράει πίσω επιβάτες μέχρι 1,93 μ. ύψος

Μένοντας στο εσωτερικό του νέου CR-V, οι προσφερόμενοι χώροι αναμφίβολα εντυπωσιάζουν. Το CR-V ήταν ανέκαθεν ευρύχωρο, ωστόσο το μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 4 εκ., αύξησε το χώρο για τα γόνατα στα αξιοζήλευτα 22 εκ., με τον αέρα για το κεφάλι να είναι στα 9,3 εκ.. Αυτό σημαίνει πως αν οι πίσω επιβάτες είναι μέχρι 1,93 (στην προηγούμενη γενιά το όριο ήταν 1,88 μ.) δεν θα ακουμπούν τον ουρανό της καμπίνας. Παράλληλα το φάρδος της καμπίνας στο ύψος των ώμων είναι 1,41 μ., άρα ακόμα και τρεις ενήλικοι χωράνε χωρίς παραχωρήσεις. Τέλος μικρή αύξηση συναντάμε και στο χώρο αποσκευών ο οποίος έφτασε στα 587 λτ. χωρητικότητας από τα 561.


Το CR-V ήταν ανέκαθεν ευρύχωρο, ωστόσο το μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 4 εκ., αύξησε το χώρο για τα γόνατα στα αξιοζήλευτα 22 εκ., με τον αέρα για το κεφάλι να είναι στα 9,3 εκ..
2 Φωτογραφίες »

Το CR-V ήταν ανέκαθεν ευρύχωρο, ωστόσο το μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 4 εκ., αύξησε το χώρο για τα γόνατα στα αξιοζήλευτα 22 εκ., με τον αέρα για το κεφάλι να είναι στα 9,3 εκ..

Φρένα που είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε 36,2 μ.)

Πάντως ο τομέας που τo CR-V βελτιώθηκε εντυπωσιακά είναι η απόδοση των φρένων του, τα οποία ακινητοποίησαν το ιαπωνικό SUV από τα 100 χλμ./ώρα στα 36,2 μ., από τα 37,9 μ. της προηγούμενης γενιάς, παρά το γεγονός πως είναι 140 κιλά βαθύτερο. Βέβαια μερίδιο στην καλή επίδοση, πέρα από τους αεριζόμενους δίσκους των 320 χλστ. μπροστά και 310 χλστ. πίσω, έχουν και τα ελαστικά Dunlop Sport Maxx 050, που έχουν προσανατολισμό.

Από 54.400 το 2κίνητο, 57.900 το 4WD και 67.900 το plug-in

Σαφώς το νέο CR-V βελτιώθηκε αρκετά, ωστόσο από την άλλη αυξήθηκε και η τιμή του η οποία πλέον είναι από 54.900 ευρώ για τη δικίνητη υβριδική του έκδοση, από 57.900 ευρώ για την τετρακίνητη της δοκιμής και από 67.900 για την plug-in (εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων).

Βέβαια εξοπλιστικά είναι πληρέστατο από το βασικό επίπεδο Elegance, με 11 αερόσακους και τη διευρυμένη σουίτα SENSING της Honda που έχει προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και βοηθήματα οδηγού, διζωνικό κλιματισμό, 9άρα οθόνη, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ίντσες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, κάμερα παρκαρίσματος, μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα με μπόλικους αυτοματισμούς (φώτα, υαλοκαθαριστήρες), ωστόσο συγκριτικά π.χ. με το υβριδικό X-Trail (από 46.590 ευρώ) και το Toyota RAV 4 (από 41.370) είναι 10 και 15 χιλιάδες αντίστοιχα ακριβότερο. Θέλει να κοιτάξει δηλαδή σε πιο premium γερμανικές κατασκευές.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του 4κίνητου υβριδικού Honda CR-V με υβριδικό σύστημα κίνησης των 184 ίππων.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο σύγχρονο και φινετσάτο
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα και η στιβαρότητά του
Σελίδα 4Κινητήρας: Πολύ καλές επιδόσεις και ακόμα καλύτερη οικονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο εκτός και εκτός δρόμου με ευχάριστη αίσθηση
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
TOWNSTAR CREW
Audi