Μεγάλο πλάτος, νευρώδης σχεδιασμός και λεπτομέρειες ειδικά προορισμένες για την Ευρώπη, εκτοξεύουν την αισθητική της σύγχρονης Mustang.
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μεγάλο πλάτος, νευρώδης σχεδιασμός και λεπτομέρειες ειδικά προορισμένες για την Ευρώπη, εκτοξεύουν την αισθητική της σύγχρονης Mustang.

Ιδού η νέα Mustang

9.430 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2015)

Λίγα αυτοκίνητα ενσαρκώνουν το αμερικάνικο όνειρο όσο η Ford Mustang, η οποία αισίως έφτασε στην 6η της γενιά. «Μυώδης» όπως πάντα, αλλά και πιο «γήινη» από ποτέ, έρχεται για πρώτη φορά επισήμως και στην Ευρώπη.

Λίγο πριν κλείσει τα 50 χρόνια «ζωής» και μετά από 5 γενιές και 9 εκ. πωλήσεις, η Ford Mustang 6ης γενιάς έρχεται και επισήμως στην Ευρώπη. Ο νέος, παγκόσμιος χαρακτήρας της έχει οδηγήσει σε μια σειρά από αλλαγές δομικές (π.χ. πιο ελαφριά), κινητήριες (και με «μικρό» EcoBoost 2,3 λίτρων), αλλά και αισθητικές (πιο εκλεπτυσμένη), οι οποίες όμως δεν αναμένεται να αλλάξουν το «muscle» χαρακτήρα της νεότερης Mustang.Οι σχεδιαστές της Ford δημιούργησαν ένα παραδοσιακό «fastback» αμάξωμα, που ενσωματώνει όλα τα κύρια χαρακτηριστικά των Mustang του παρελθόντος. Με άλλα λόγια, η οροφή διατηρεί το γνωστό χαμηλό της ύψος (1.381 χλστ.), την ίδια στιγμή που το πλάτος παραμένει ιδιαίτερα αυξημένο, φτάνοντας στα 1.916 χλμ. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα τρία κάθετα στοιχεία των φωτιστικών σωμάτων, ενώ εντύπωση προκαλεί το ιδιαίτερα επιθετικό και επιβλητικό εμπρόσθιο τμήμα με τη μεγάλη γρίλια της μάσκας. Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα έχουν μικρότερες διαστάσεις, ενώ η επιθετικότητα του μοντέλου εντείνεται και από τις νευρώσεις του καπό.Τις ίδιες σχεδιαστικές νόρμες ακολουθεί και η ανοιχτή έκδοση του μοντέλου, που εφοδιάζεται με υφασμάτινη οροφή. Ειδικά για την Ευρώπη, υπάρχουν φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς ομίχλης, πίσω φώτα με διάφανο κάλυμμα, πίσω φως ομίχλης ενσωματωμένο στη θέση του φωτός για την όπισθεν, ενώ ειδικής σχεδίασης είναι οι πλευρικοί καθρέπτες.Η γκάμα κινητήρων της νέας Mustang για την Ευρώπη περιλαμβάνει τον 5,0 λτ. V8 των 421 ίππων και 530 Nm ροπής, αλλά και το νέο 2,3 λίτρων EcoBoost, με τους 317 ίππους και τα 432 Nm ροπής. Και τα δύο μοτέρ έχουν μπλοκ και κεφαλή από αλουμίνιο. Αυτοί οι κινητήρες χαρίζουν ένα 0-100 της τάξης των 4,8 δλ. για το 5λιτρο σύνολο και 5,8 δλ. για τον EcoBoost. Αντιστοίχως, η κατανάλωση ξεκινάει από τα 8,0 λτ./100 χλμ. για τον EcoBoost, όταν αυτός συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στον 5λιτρο, η καλύτερη κατανάλωση επιτυγχάνεται στην αυτόματη έκδοση, με 12 λτ./100 χλμ.Με το κινητήρα EcoBoost, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ενεργές γρίλιες μάσκας, που όταν δεν απαιτείται μεγάλη ψύξη για τον κινητήρα, κλείνουν, βελτιώνοντας την αεροδυναμική. Από εκεί και πέρα, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου (κουπέ και cabrio) έχουν αεροδυναμικές βελτιώσεις που βοηθάνε και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στο δρόμο, αλλά και εμποδίζουν την εισχώρηση σχετικών θορύβων στο εσωτερικό.«Πολεμικό» είναι το κλίμα στο εσωτερικό της Mustang, με το υψηλό τμήμα της κεντρικής κονσόλας και τον μικρό σε διαστάσεις επιλογέα, να τονίζουν το δυναμισμό της. Η κονσόλα είναι γεμάτη με διακόπτες, ενώ φιλοξενεί και μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, του συστήματος infotainment SYNC2. Παράλληλα, υπάρχουν και άλλες ανέσεις, όπως η κάμερα οπισθοπορείας, η πρόσβαση χωρίς κλειδί, αλλά και ο εσωτερικός φωτισμός σε έξι αποχρώσεις. Μάλιστα, η Mustang είναι το πρώτο αυτοκίνητο, παγκοσμίως, που διαθέτει αερόσακο γονάτων για το συνοδηγό.Για τη Mustang η Ford ετοίμασε μια νέα πλατφόρμα με τον κωδικό «S550», με νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση, αλλά και μια επίσης νέα εμπρόσθια ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον. Στάνταρ είναι το σύστημα Selectable Drive, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επέμβει σε τιμόνι, μετάδοση, ESP, απόκριση κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο. Ανάλογες ρυθμίσεις υπάρχουν και για το τιμόνι.Στα χαρακτηριστικά της νέας Mustang συγκαταλέγεται και η προσπάθεια για μείωση του συνολικού της βάρους, μέσω της τοποθέτησης πλήθους αλουμινένιων μερών, που είχε ως αποτέλεσμα μια «δίαιτα» 90 περίπου κιλών. Επίσης, ειδικά για την Ευρώπη, οι τροχοί είναι 19 ιντσών, ενώ τα φρένα είναι αναβαθμισμένα, με αεριζόμενους δίσκους και 4πίστονες (ή 6πίστονες) αλουμινένιες δαγκάνες.Ειδικά για χρήση στην πίστα, η Mustang εφοδιάζεται με επιταχυνσιόμετρο, χρονομέτρη επιτάχυνσης και όργανο που μετράει τις επιδόσεις των φρένων, ενώ το κατάλογο συμπληρώνει το Launch Control αλλά και το Line Lock. Το πρώτο ευνοεί την επιτάχυνση, μειώνοντας τις απώλειες πρόσφυσης, ενώ το 2ο κάνει ακριβώς το αντίθετο, αφού φρενάρει τους εμπρός τροχούς, επιτρέποντας στον οδηγό να «ζεστάνει» τα πίσω λάστιχα, ή να τα κάψει, κάνοντας στατικό burnout.Το μεγάλο νέο, όμως, για τη Mustang είναι η τιμή της. Στην Ελλάδα, η κουπέ έκδοσή της με τον κινητήρα EcoBoost, κοστίζει -με πλήρη εξοπλισμό- από 42.000 ευρώ. Οι τιμές του μοντέλου φτάνουν τις 55.000 ευρώ, εφόσον επιλέξετε την cabrio εκδοχή, με τον 5λιτρο κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο. Οπότε μιλάμε για κόστος ανάλογο ενός γρήγορου μικρομεσαίου, που ούτε την ιστορία, ούτε το γόητρο, ούτε την εμφάνιση, ίσως, ούτε και τις επιδόσεις έχει της Mustang
Παρακάτω ακολουθεί ένα playlist με 7 video της νέας Ford Mustang:

Στάνταρ είναι το σύστημα Selectable Drive, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επέμβει σε τιμόνι, μετάδοση, ESP, απόκριση κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο.

Στάνταρ είναι το σύστημα Selectable Drive, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επέμβει σε τιμόνι, μετάδοση, ESP, απόκριση κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CORAL GAS PASXA
fiat