H κάμπριο Corvette.

Ο κινητήρας που θα αποτελέσει την «καρδιά» του θα είναι ο ίδιος LT2 V8 6,2 λίτρων.

Tο μοντέλο θα διαθέτει αναδιπλούμενη οροφή.

Η αγωνιστική Corvette.

Η C8.R εκτός από τη μεγαλύτερη αεροτομή που έχει υιοθετήσει λαμβάνει και ένα ειδικά διαμορφωμένο σπλίτερ.

Οι εικόνες παρουσιάζουν το αυτοκίνητο να δοκιμάζεται σε μία πίστα.

Ιδού οι κάμπριο και αγωνιστική Corvette

2.032 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2019)

Μπορεί η Chevrolet να προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση της νέας C8 Corvette, ωστόσο το νέο κεντρομήχανο μοντέλο δεν έμελλε να είναι το μοναδικό που θα μας απασχολούσε, καθώς η μάρκα φρόντισε να προσφέρει μία μικρή γεύση της κάμπριο και της αγωνιστικής του έκδοσης.

Οι πληροφορίες για αμφότερα τα μοντέλα είναι από ελάχιστες ως ανύπαρκτές, ωστόσο teaser εικόνες έκαναν την εμφάνισή τους και αξίζει να τις δούμε, ακόμα και αν η ανάλυσή τους δεν είναι η καλύτερη δυνατή.
 
Ξεκινώντας από την κάμπριο C8 Corvette το μοντέλο θα διαθέτει αναδιπλούμενη οροφή, ωστόσο η μάρκα αρκέστηκε να πει πως το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι ένα μοντέλο προπαραγωγής και το τελικό αυτοκίνητο είναι πιθανό να έχει κάποιες αλλαγές. Ο κινητήρας που θα αποτελέσει την «καρδιά» του θα είναι ο ίδιος LT2 V8 6,2 λίτρων που βρίσκουμε και στη μη κάμπριο Corvette παράγοντας 490 ίππους ή 495 ίππους με το προαιρετικό πακέτο Z51 Performance.
 
Περνώντας στην αγωνιστική εκδοχή της ολοκαίνουργιας Corvette, αυτή μας συστήνεται ως C8.R. Οι εικόνες παρουσιάζουν το αυτοκίνητο να δοκιμάζεται σε μία πίστα, ωστόσο για πέρα από αυτό το μικρό συμπέρασμα η Chevrolet δεν προχώρησε σε καμία ανακοίνωση σχετικά με την ισχύ, τις επιδόσεις και τον κινητήρα που βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
 
Η C8.R εκτός από τη μεγαλύτερη αεροτομή που έχει υιοθετήσει λαμβάνει και ένα ειδικά διαμορφωμένο σπλίτερ, ενώ το εσωτερικό φαίνεται πως έχει σχεδιαστεί για να πληροί τα αγωνιστικά στάνταρ. Τέλος αυτό που αναμένουμε είναι πως η C8.R θα είναι έτοιμη για τη αγωνιστική σεζόν του 2020.

Hyundai
4green