Ο υπερσύγχρονος και ελαφρύς 1,6 i-DTEC είναι γνωστός από το Civic, όπου και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά. Η ονομαστική απόδοση είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000. Στην πράξη, ο 1,6 i-DTEC προσφέρει καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους. Στις ψηλές στροφές δεν είναι και τόσο ραφιναρισμένος όσο χαμηλότερα, ωστόσο τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση 6άρι μηχανικό κιβώτιο, φροντίζουν ώστε να μη χρειάζεται να εξαντλήσει κανείς το όριο περιστροφής. Χάρη στην πιο «πυκνή» (σε σχέση με το Civic) κλιμάκωση του κιβωτίου, τα σχεδόν παραπάνω 250 κιλά καλύπτονται έντεχνα. Η κατανάλωση όμως δεν είναι (και δε θα μπορούσε να είναι λόγω μεγέθους και αεροδυναμικής) τόσο χαμηλή όσο στο Civιc, αλλά για το είδος και το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι απόλυτα ικανοποιητική, όπως φαίνεται και από το διάγραμμα των μετρήσεών μας.
Ανετό, ασφαλές και προβλέψιμο είναι το CR-V, το οποίο δεν "καταλαβαίνει" ούτε από στροφές.