ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αποστολή στην Πορτογαλία: Νέο Lexus RZ με τιμόνι... playstation

 Σχολιάστε 
44.479 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2025)
Αποστολή στην Πορτογαλία: Νέο Lexus RZ με τιμόνι... playstation
9 Φωτογραφίες »

Έχει τιμόνι σε σχήμα Formula 1 με μία στροφή από άκρη σε άκρη.
Με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και όχι με μία όπως τα υπόλοιπα ηλεκτρικά.
Βγάζει έως 408 άλογα και έχει αυτονομία μέχρι 568 χλμ..
Η μπαταρία έχει εγγύηση 1.000.000 χλμ..

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έχει τιμόνι σε σχήμα Formula 1 με μία στροφή από άκρη σε άκρη

Το Lexus RZ ανανεώθηκε και αναμφίβολα η σπουδαιότερη είδηση είναι, πως πλέον πέρασε στην παραγωγή και το σύστημα διεύθυνσης Steer-by-Wire. Ένα σύστημα, το οποίο είχαμε τη δυνατότητα να αξιολογήσουμε στο Φάρο της Πορτογαλία, στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου ως καλεσμένοι της ελληνική αντιπροσωπείας της Lexus, ωστόσο μας δεσμεύει εμπάργκο για τις οδηγικές εντυπώσεις, οπότε μέχρι την άρση του στις 9 Ιουλίου σας αποκαλύπτουμε ό,τι νεότερο φέρνει το πολυτελές SUV της ιαπωνικής φίρμας.

Το Steer-by-Wire είναι ένα σύστημα διεύθυνσης άμεσης μετάδοσης που δεν συνδέεται μηχανικά με το τιμόνι, αλλά μόνο μέσω ηλεκτρικών καλωδίων και ηλεκτρονικών σημάτων. Όπως η τιμονιέρα του... playstation για να καταλάβετε. Μάλιστα το τιμόνι έχει και ιδιαίτερη σχεδίαση, παραπλήσια με αυτά της F1, αλλά και ίδιο χειρισμό, αφού από τέρμα αριστερά μέχρι τέρμα δεξιά κάνει μόλις 1 περιστροφή. Για να καταλάβετε τα πιο σπορ μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει έχουν τουλάχιστον 2.

Φοράει στην έκδοση F-Sport κιβώτιο με 8 σχέσεις και όχι με μία όπως τα υπόλοιπα ηλεκτρικά

Οι εκπλήξεις δε σταματούν εδώ πάντως, καθώς το ανανεωμένο Lexus RZ στην κορυφαία του έκδοση F Sport εφοδιάζεται με το σύστημα Interactive Manual Drive, το οποίο κάνει προσομοίωση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων. Πρόκειται για ένα εικονικό κιβώτιο, με τη ροπή κάθε μιας από τις 8 σχέσεις, να υπολογίζεται από τη θέση του γκαζιού και την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου, ενώ για ακόμα πιο ρεαλιστική οδηγική εμπειρία το σύστημα αναπαράγει τους ήχους του κινητήρα και ενσωματώνει και περιοριστή στροφών ούτως ώστε ο οδηγός να αλλάζει ταχύτητες από τα paddles πίσω από το τιμόνι την ώρα που ταυτόχρονα υπάρχει και ένδειξη στον πίνακα οργάνων για την τέλεια αλλαγή.


Το νέο Lexus RZ έχει αναβαθμισμένη μπαταρία, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία έως και 100 χλμ. (σ.σ. έως 568 χλμ. στη βασική έκδοση RZ 350e).
9 Φωτογραφίες »

Το νέο Lexus RZ έχει αναβαθμισμένη μπαταρία, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία έως και 100 χλμ. (σ.σ. έως 568 χλμ. στη βασική έκδοση RZ 350e).

Βγάζει έως 408 άλογα και αυτονομία μέχρι 568 χλμ., με τη μπαταρία να έχει εγγύηση 1 εκ. χλμ..

Πέρα από τα φαντεζί νέα στοιχεία που είδαμε, το ανανεωμένο RZ έχει και άλλες ουσιαστικές αναβαθμίσεις. Θα αρχίσουμε από τη μεγαλύτερη μπαταρία, που πλέον έχει 77 kWh χωρητικότητας από 71, η οποία προσφέρει και μεγαλύτερη αυτονομία έως και 100 χλμ. (σ.σ. έως 568 χλμ. στη βασική έκδοση RZ 350e). Παράλληλα στο RZ θα συναντήσουμε νέο on board charger  για φόρτιση μέχρι 22 kW σε wallbox (από 11). Αυτό που δεν άλλαξε όμως σε σχέση με το προηγούμενο RZ του 2023, είναι η εγγύηση της μπαταρίας, που ανέρχεται στα 11 χρόνια και είναι η μεγαλύτερη της αγοράς μαζί με της Toyota φυσικά και της KGM Motors.

Παράλληλα νέα είναι και η γκάμα των συνόλων του Lexus RZ, διαθέτοντας πλέον 3 εκδόσεις (από 2 του προηγούμενου), οι οποίες είναι και πιο ισχυρές. Η βασική έκδοση RZ 350e είναι προσθιοκίνητη και έχει απόδοση 224 ίππων (+20 PS), ενώ η δεύτερη έκδοση είναι πλέον η 500e που έχει αυξημένη απόδοση κατά 68 ίππους (381 έναντι 313 PS του προηγούμενου) και είναι τετρακίνητη, ενώ στην κορυφή της γκάμας του νέου Lexus RZ τοποθετείται η έκδοση 550e F-Sport η οποία δεν υπήρχε στο παρελθόν του μοντέλου και αποδίδει 408 ίππους. Στις δύο πιο ισχυρές εκδόσεις θα συναντήσουμε και το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης DIRECT4 της Lexus.

Σχετικά με την οδηγική μας εμπειρία με το νέο Lexus RZ, η συνέχεια στο επόμενο... επεισόδιο στις 9 Ιουλίου, όταν λήξει το σχετικό εμπάργκο. Μέχρι τότε, μάθετε όλες τις λεπτομέρειες για το premium ιαπωνικό SUV.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Αεροδυναμικό design που τα «σπάει»
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πολυτελής καμπίνα με ηχομόνωση σαν μπουθ
Σελίδα 4Κινητήρας: Καλύτερη απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος
Σελίδα 5Τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
Autotriti.gr