Κινητήρες-Επιδόσεις: Ικανά & καίνε λίγο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρες-Επιδόσεις: Ικανά & καίνε λίγο

100.895 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2020)

Βασικό στοιχείο των 3 μοντέλων που επιλέξαμε αποτελεί μεταξύ άλλων η οικονομία και στη χρήση τους που προκύπτει από την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Οι 3 κινητήρες που εφοδιάζουν αμφότερα τα μοντέλα έχουν τον ίδιο ακριβώς κυλινδρισμό (1.598 κ.εκ.) και αποδίδουν 115 και 116 ίππους ενώ όλοι τους χαρακτηρίζονται από την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό τους τράβηγμα από χαμηλά.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα που συνδυάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα του Sportage εξασφαλίζει χαμηλές τιμές κατανάλωσης και καλές ρεπρίζ.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα που συνδυάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα του Sportage εξασφαλίζει χαμηλές τιμές κατανάλωσης και καλές ρεπρίζ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ο κινητήρας του Kia Sportage συνδυάζεται με 48βολτο υβριδικό σύστημα και έναν ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας μίζας και έτσι όταν πατάς φρένο ή αφήνεις το γκάζι αποθηκεύει ενέργεια στην μπαταρία των 9,7 Ah και 0,44 kWh. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δίνει ένα μικρό boost στον κινητήρα όταν απαιτηθεί αλλά και να εξοικονομεί καύσιμο στην αστική κυρίως χρήση του. Από την άλλη ωστόσο, αυξάνει το ήδη βαρύ αμάξωμα του Sportage κατά 30 κιλά (1.609 κιλά με οδηγό), με αντίκτυπο στις επιδόσεις.

Αυτές έτσι είναι καλύτερες στα άλλα δύο με το Karoq να ξεχωρίζει στον τομέα αυτό συνολικά, ενώ στο πεδίο της κατανάλωσης δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των τριών μοντέλων με το Kia Sportage ωστόσο αν και πιο βαρύ να παρουσιάζει στο σύνολο πιο μικρές τιμές στο εύρος συνδυασμένου κύκλου (WLTP) και μεγαλύτερη αυτονομία λόγω του μεγαλύτερου ρεζερβουάρ που το εφοδιάζει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen