
Αύξηση πωλήσεων για τα κινέζικα αυτοκίνητα 85% σε σχέση με τον περσινό Μάιο.
Εντυπωσιακή εκτόξευση της Chery -Σημείωσε αύξηση 900% και 7.963 πωλήσεις.
Η MG Motor παρέμεινε πρώτη ανάμεσα στα κινεζικά brands για το πεντάμηνο του 2025.
Το μερίδιο των EV υποχώρησε στο 29% ενώ τα hybrid εκτοξεύτηκαν κατά 991%.
autotriti team
Αύξηση πωλήσεων για τα κινέζικα αυτοκίνητα 85% σε σχέση με τον περσινό Μάιο
Ιστορικό υψηλό σημείωσαν τα κινέζικα αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά τον Μάιο του 2025, κατακτώντας μερίδιο 5,4% και καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων 85% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce, οι συνολικές ταξινομήσεις ξεπέρασαν τις 60.000, σε μια αγορά που γενικά κινήθηκε οριακά ανοδικά, μόλις κατά 1,3%.
Εντυπωσιακή εκτόξευση της Chery -Σημείωσε αύξηση 900% και 7.963 πωλήσεις
Στην κορυφή της κινεζικής ανόδου βρέθηκε η BYD, η οποία πρόσθεσε πάνω από 10.000 πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας συνολικά τις 13.580 μέσα στον μήνα. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε το νέο μεσαίο SUV Seal U, κυρίως στην έκδοση plug-in hybrid. Ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η εκτόξευση της Chery, η οποία σημείωσε αύξηση 900% και έφτασε τις 7.963 πωλήσεις, χάρη στα brands Jaecoo με το Jaecoo 7 SHS και Omoda που λανσαρίστηκαν πρόσφατα στην Ευρώπη.
Η MG Motor παρέμεινε πρώτη ανάμεσα στα κινεζικά brands για το πεντάμηνο του 2025
Η MG Motor, θυγατρική της SAIC, παρέμεινε πρώτη ανάμεσα στα κινεζικά brands, τόσο για τον Μάιο όσο και για το πεντάμηνο του 2025, με 126.493 συνολικές πωλήσεις. Μόνο τον Μάιο κατέγραψε αύξηση 27% και έφτασε τις 26.855 μονάδες, με το μικρό μοντέλο MG3 να πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις και να φτάνει σχεδόν τις 6.300 μονάδες.
Το μερίδιο των EV υποχώρησε στο 29% ενώ τα hybrid εκτοξεύτηκαν κατά 991%
Η δυναμική της κινεζικής παρουσίας συνοδεύεται από σημαντικές αλλαγές στη στρατηγική τους λόγω των επιπλέον δασμών που έχει επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Νοέμβριο του 2024 στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το μερίδιο των EV υποχώρησε στο 29% από 41% πέρυσι τον Μάιο, ενώ οι πωλήσεις των plug-in hybrid εκτοξεύτηκαν κατά 874%, και των full hybrid κατά 991%, με τάσεις περαιτέρω ενίσχυσης. Παράλληλα, τα παραδοσιακά βενζινοκίνητα μοντέλα, αν και εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό ποσοστό, χάνουν σταθερά έδαφος. Το 29% των κινεζικών πωλήσεων στην Ευρώπη αφορούσε πλέον βενζινοκίνητα οχήματα, έναντι 45% τον Μάιο του 2024. Η MG κυριάρχησε σε αυτή την κατηγορία, ενώ η ιταλική DR Motor συνέβαλε σημαντικά, μέσω διανομής κινεζικών μοντέλων στην Ιταλία.
Η στροφή προς υβριδικά και plug-in μοντέλα φαίνεται πως είναι μονόδρομος για τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη, σε μια αγορά που αλλάζει ραγδαία τόσο από πλευράς κανονισμών όσο και από τις απαιτήσεις των καταναλωτών.