• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα υπερυψωμένο μικρομεσαίο και μάλιστα σε έκδοση στέισον, όπως το Ford Focus Wagon Active εχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ψηλή θέση οδήγησης και στο 99% των περιπτώσεων θα σε βγάλει όσο ασπροπρόσωπο και ένα 4Χ2 SUV.

Kλασικό SUV ή «ψηλωμένο» στέισον;

Διαβάστηκε από 1730 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/5/2019
 

Μπορεί τα SUV να πουλάνε σαν τρελά, αλλά στην πραγματικότητα που χάνει ένα «ψηλωμένο» στέισον σε σχέση με ένα SUV; Και τελικά εσύ τι θα προτιμήσεις;

Με τις εκτός δρόμου ανάγκες πλέον να είναι ελάχιστες μήπως μιλάμε για παραλλαγές στο ίδιο θέμα; Για δύο διαφορετικούς δρόμους προς την light περιπέτεια; Και αν επιτυγχάνεις το ζητούμενο με ένα εναλλακτικό στέισον γιατί να πας στην κλασσική λύση του SUV με αεροδυναμική τούβλου και λιγότερη πρακτικότητα;

Είναι δεδομένο πως τα SUV, μικρά και μικρομεσαία, πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια. Σκέψου ένα δυνατό, ευρύχωρο, με πανοραμική θέση οδήγησης και όσο ψηλό χρειάζεται για να βγάζει τη γλώσσα στις λακκούβες της καθημερινότητας.

Όσο και αν τα SUV σήμερα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά που ήξερες μερικά μόλις χρόνια πριν, όσο λιγότερο «χωμάτινα» και αν είναι σε σχέση με τα πάλαι ποτέ «βαρβάτα» εκτός δρόμου οχήματα με την στάνταρ τετρακίνηση, είναι σε θέση να σε οδηγήσουν στο δρόμο της απόδρασης και της light περιπέτειας.

Βέβαια μην ξεχνάς ότι είναι βαρύ και έχει την αεροδυναμική τσιμεντόλιθου με αποτέλεσμα να «καίει» και πως στις στροφές το κέντρο βάρους είναι υψηλό και γέρνει.

Σκέψου τώρα όμως και ένα υπερυψωμένο μικρομεσαίο και μάλιστα σε έκδοση στέισον, όπως το Ford Focus Wagon Active. Έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, εντάξει όχι όσο ένα Kuga αλλά ικανή για την απρόσκοπτη κίνηση σε κακοτοπιές και πάνω από λακκούβες, έχει ψηλή θέση οδήγησης και στο 99% των περιπτώσεων θα σε βγάλει όσο ασπροπρόσωπο και ένα 4Χ2 SUV.

Από την άλλη, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και μικρότερες διαδρομές στις αναρτήσεις με αποτέλεσμα την πιο «επιβατική» οδική συμπεριφορά, γέρνει λιγότερο και είναι πιο πρακτικό.

Δεν είναι μόνο η διαμόρφωση του χώρου αποσκευών βλέπεις, είναι και το γεγονός πως το κατώφλι φόρτωσης είναι σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με ένα κλασσικό SUV. Οι τιμές είναι πάνω-κάτω οι ίδιες για αντίστοιχης ιπποδύναμης κινητήρα και επίπεδο εξοπλισμού.

Γιατί λοιπόν να πάρεις το κλασσικό SUV, που καίει περισσότερο και οδηγικά δεν μπορεί σταθεί δίπλα σε ένα πιο χαμηλό αυτοκίνητο, όταν με το τελευταίο κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου και τις αποδράσεις σου; Γιατί να πας με το ρεύμα των SUV και να μην το παίξεις και λίγο πιο ψαγμένος εναλλακτικός; Εσείς τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »