Αδικείται φορολογικά, αλλά ο 2λιτρος κινητήρας της Ε200 Coupe είναι αποδοτικός και ιδιαίτερα οικονομικός. Τα 300 Nm της ροπής του είναι διαθέσιμα από τις 1.200 σ.α.λ.!

Αδικείται φορολογικά, αλλά ο 2λιτρος κινητήρας της Ε200 Coupe είναι αποδοτικός και ιδιαίτερα οικονομικός. Τα 300 Nm της ροπής του είναι διαθέσιμα από τις 1.200 σ.α.λ.!

Κινητήρας-Επιδόσεις

39.665 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2013)

Ο εντελώς νέος 4κύλινδρος κινητήρας των 1.991 κ.εκ., έχει φορολογικό μειονέκτημα για την άμοιρη ελληνική αγορά, αλλά στην πράξη είναι «αστέρι». Με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 184 ίππους, αλλά το κυριότερο 300 Nm ροπής από τις 1.200 - 4.000 σ.α.λ.! Είναι μεταξένιος, δυνατός και ελαστικός, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. 

Όταν του ζητηθεί χαρίζει και πολύ καλές επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,0 δλ και η τελική ξεπερνά τα 240 χλμ./ωρα. Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε ήταν με το (έξτρα) 7άρι αυτόματο κιβώτιo 7G-TRONIC PLUS που ικανοποιεί απόλυτα με την ομαλότητα και την ταχύτητα αλλαγών. Οι τελευταίες γίνονται και με paddles πίσω από το τιμόνι. Η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 6,1 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής  μας δεν ξεπέρασε τα 7,6 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL