
Το Ford Kuga Hybrid είναι κορυφαίο στην αξιολόγηση του Test ανάμεσα σε 20 μοντέλα.
Το κορυφαίο σε φάρδος πίσω κάθισμα του RAV4 φιλοξενεί άνετα 3 επιβάτες.
Το CR-V είναι το κορυφαίο full hybrid SUV σε χώρους.
Προσφέρει 23,5 εκ. χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών το X-Trail.
autotriti team
- Το μικρό SUV με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας!
- Νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma GEN-E. Με 23.900€* και 8 χρόνια εγγύηση
- Στρίβει και πατάει αρχοντικά στο δρόμο
- SUVάκι που στρίβει σαν GTi και σου δίνει 5 επιλογές για να διαλέξεις
- Κινητό γραφείο με οθόνη 13” και τιμόνι που γίνεται βάση για laptop
Μεγάλα σε μέγεθος, μικρά σε κατανάλωση
Κατά κανόνα, όσο μεγαλύτερο είναι ένα αυτοκίνητο τόσο περισσότερη είναι η κατανάλωσή του, αφού το μοτέρ έχει να «κουβαλήσει» περισσότερο βάρος. Μία λύση σε αυτό είναι η υβριδική τεχνολογία που συμβάλλει στο ακόμη και τα οικογενειακά SUV (C-SUV και D-SUV) να κινούνται πετυχαίνοντας νούμερα στο trip που θα ζήλευαν μέχρι και μικρά αυτοκίνητα πόλης. Πάμε να δούμε 5 τέτοια αυτοκίνητα που μπορούν να αποκτηθούν με leasing:
Μοντέλο Κινητήρας | Μηνιαίο μίσθωμα σε ευρώ με ΦΠΑ | Προκαταβολή σε ευρώ με ΦΠΑ | Συνολικό κόστος στην 4ετία * σε ευρώ | Ποσοστό επί % σε σχέση με τη λιανική τιμή ** | Εταιρεία |
---|---|---|---|---|---|
Ford Kuga Titanium 180 PS | 445 | 9.400 | 30.315 | 80% | Hertz |
Toyota RAV4 Hybrid 218 PS | 512 | 7.700 | 31.770 | 83% | EasyRental |
Kia Sportage 210 PS Titanium | 480 | 9.500 | 32.060 | 84% | Hertz |
Nissan X-Trail 204 PS | 642 | 11.000 | 41.174 | 93% | Hertz |
Honda CR-V 184 PS | 668 | 10.292 | 47.704 | 83% | Saracakis Leasing |
** Τι είναι το Επί % σε σχέση με την λιανική τιμή: Το ποσοστό των χρημάτων που θα πληρώσετε για leasing 4 ετών, σε σχέση με το ποσό που θα πληρώνατε αν αγοράζατε το αυτοκίνητο.
Το Kuga Hybrid έχει αναδειχθεί το καλύτερο οικογενειακό SUV στο Test Center του AutoΤρίτη
Το full hybrid Ford Kuga κινείται χάρη σε έναν 2,5λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 125 ίππων (180 άλογα αποδίδει συνδυαστικά) που μπορεί να κινήσει το Kuga αμιγώς ηλεκτρικά για κάποια χιλιόμετρα. Στην πράξη και σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,9 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες (4,8 λτ. στην πόλη, 5μιση λίτρα στο ταξίδι).
Εκτός από την χαμηλή του κατανάλωση, το Kuga έχει μεγάλους χώρους, αφού οι ενήλικοι επιβάτες (χωράει ακόμη και ανθρώπους με ύψος 1,88 μέτρα) που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα έχουν 19 εκατοστά χώρο από τα γόνατά τους μέχρι αυτά να έρθουν σε επαφή με τα μπροστινά καθίσματα, ενώ όσον αφορά τον αέρα που έχουν για τα κεφάλια τους, τα 6,2 εκατοστά είναι μια από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία. Ακόμη, το Kuga έχει αρκετά μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, αφού μπορεί να μεταφέρει έως 536 λίτρα. Όλα αυτά μαζί κάνουν το Kuga Hybrid το καλύτερο οικογενειακό SUV στην αξιολόγηση του Test Center.
Σε leasing, το βρίσκουμε με 445 ευρώ δόση και προκαταβολή 9.400 ευρώ με συνολικό κόστος τα 30.315 ευρώ για όλη την τετραετία.
Το κορυφαίο σε φάρδος πίσω κάθισμα του RAV4 φιλοξενεί άνετα 3 επιβάτες
Το υβριδικό RAV4 χρησιμοποιεί επίσης έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 ίππων με το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 218 ίππους. Μέσα στην πόλη η κατανάλωση μπορεί να κατέβει στα 5,5 λτ. καθώς το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε μεικτές συνθήκες, τα 7 λτ./100 χιλιόμετρα πετυχαίνονται αρκετά εύκολα.
Κορυφαίο είναι το RAV4 και στους χώρους που προσφέρει, αφού το πίσω κάθισμα των 1,41 μέτρων είναι ένα από μεγαλύτερα που έχουμε μετρήσει και παράλληλα οι πίσω επιβάτες έχουν πολύ μεγάλο χώρο για τα γόνατά τους (19,5 εκ.) και πολύ «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους (10,2 εκ.) που επιτρέπει ακόμη και πολύ ψηλούς ανθρώπους να κάτσουν με άνεση.
Από τα μοντέλα της λίστας έχει τη μικρότερη προκαταβολή στα 7.700 ευρώ, η δε δόση είναι στα 512 ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος φτάνει τα 31.770 ευρώ.
Συνδυάζει χώρους, τεχνολογία, χαμηλή κατανάλωση και επιδόσεις το Sportage
To υβριδικό Kia Sportage ξεχωρίζει τόσο για την αιχμηρή του εξωτερική σχεδίαση όσο και για την hi-tech καμπίνα του που περιλαμβάνει 2 οθόνες (12,3 ιντσών) και έχει premium βλέψεις λόγω του άψογου φινιρίσματος που έχει και των καλών υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Στο κομμάτι της ευρυχωρίας παίρνει πολύ καλό βαθμό, αφού οι πίσω επιβάτες θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα πολύ άνετα, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 587 λίτρων μπορεί να χωρέσει τις αποσκευές μια 4μελούς οικογένειας. Η ιπποδύναμή του είναι 210 άλογα χάρη σε έναν turbo 1,6 T-GDI βενζινοκινητήρα 160 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων. Στην δοκιμή μας στο 4κίνητο Sportage Hybrid, είδαμε ότι καίει 6,7 λτ./μέσα στην πόλη και 8,5 λίτρα σε μεικτές συνθήκες, ενώ οι επιδόσεις του είναι γαργαλιστικές (0-100 σε 8,5 δλ., ενώ τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα γίνονται σε υπόθεση 4,6 και 5,6 δλ. αντίστοιχα). Το κόστος στην 4ετία είναι λίγο πάνω από 32 χιλιάρικα με δόση 480 ευρώ και προκαταβολή 9.500 ευρώ.
Συνέχεια του άρθρου >>>