Μια από τις φθηνότερες Ferrari σήμερα κοστίζει όσο ένα ηλεκτρικό SUV

10.989 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2024)
Μια από τις φθηνότερες Ferrari σήμερα κοστίζει όσο ένα ηλεκτρικό SUV
2 Φωτογραφίες »

- Με τον θρυλικό V12 5,5 λίτρων και 440 άλογα
- Κινητήρας μπροστά, κίνηση πίσω
- Από τις τελευταίες Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο
- Σήμερα μεταχειρισμένη κοστίζει όσο ένα ηλεκτρικό ή plug-in SUV

Ποια είναι και πόσο πάει το.... «μαλλί»;

Η απόκτηση μιας Ferrari είναι ένα από τα πιο δημοφιλή «όνειρα» των απανταχού petrolheads. Ωστόσο οι τιμές των ιταλικών υπερ-αυτοκινήτων είναι συνήθως απαγορευτικές, ακόμα και όταν μιλάμε για ένα μεταχειρισμένο μοντέλο. Ωστόσο υπάρχουν και εξαιρέσεις, μια από αυτές η Ferrari 456, ίσως το πιο υποτιμημένο μοντέλο στη γκάμα της Ferrari.

Καθαρόαιμο oldschool: Χειροκίνητο με pop-up φανάρια

Αρχικά να πούμε ότι κάτω από το (εμπρός) καπό της φορά τον αγαπημένο V12 της Ferrari 5,5 λίτρων και απόδοσης 440 ίππων και μάλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί, μπροστο-κεντρο-μήχανη. Ένα από τα «περίεργα» του μοντέλου είναι η 4θέσια διάταξη της καμπίνας (κυρίως για παιδιά οι πίσω θέσεις), ενώ εκτός των αυτόματων, στην αγορά μεταχειρισμένων θα βρει κανείς αρκετά εύκολα χειροκίνητες 456 (στις αγορές του εξωτερικού τουλάχιστον), ολοκληρώνοντας το απόλυτο fun2drive combo! Αν σκεφτούμε ότι από το 2012 από το εργοστάσιο στο Μαρανέλο, βγαίνουν μόνο αυτόματα κιβώτια, η παραπάνω πληροφορία δίνει ακόμα μεγαλύτερη αξία στο μοντέλο μας.


Μια καθαρόαιμη Ιταλίδα Θεά!
2 Φωτογραφίες »

Μια καθαρόαιμη Ιταλίδα Θεά!

Και πόσο κάνει;

Όταν λέμε φθηνότερη Ferrari, προφανώς εννοούμε σαν μεταχειρισμένη, ενώ το φθηνή, μεταφράζεται σε περίπου 60-70 χιλιάδες ευρώ. Ναι οκ, δεν είναι λίγα λεφτά. Αλλά μιλάμε για μια Ferrari με V12, ειδικότερα όταν ένα μέσο Plug-in SUV κοστίζει εύκολα πάνω από 60 χιλιάρικα, η τιμή δεν είναι απαγορευτική.

Ένα τέτοιο μοντέλο πουλήθηκε σε δημοπρασία πριν από μερικούς μήνες, έναντι 67.500 δολαρίων. Με 46.000 μίλια στο οδόμετρο και έχοντας κάνει το «μεγάλο service» της, η συγκεκριμένη 456 «έφυγε»… αμέσως. Τώρα αν θες άμεσα ένα αντίστοιχο μοντέλο και δεν μπορείς να περιμένεις για μια… ευκαιρία, τότε υπολόγισε να δώσεις περίπου 10 χιλιάρικα παραπάνω, γύρω στις 80.000 ευρώ δηλαδή, για ένα μοντέλο με ακόμα λιγότερα χλμ. και σε κατάσταση «καινούργιου».

Τώρα βέβαια θα πει κανείς, «άντε και το πήρες, πώς το συντηρείς;». Μην περιμένετε από εμάς την απάντηση. Εμείς απλά θέλουμε να… ονειρευόμαστε…

Mercedes
test center