Το σαλόνι της BMW Σειρά 5 προσφέρει μια έντονα πολυτελή ατμόσφαιρα, με εξαιρετική ποιότητα, υψηλή τεχνολογία και άνεση κατά τη διαμονή.
Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα και τεχνολογία
23.015 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2016)
Σε ένα πολυτελές σεντάν όπως η BMW Σειρά 5, ο θάλαμος των επιβατών δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει κορυφαία επίπεδα τόσο στο πεδίο της ποιότητας, όσο και σε αυτόν της άνεσης, της συνδεσιμότητας, της ψυχαγωγίας κ.λπ. Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, η σχεδίαση του ταμπλό έρχεται με πολλά κοινά με αυτό της μεγαλύτερης BMW Σειρά 7, έχοντας σαν επιπλέον στοιχείο την ελαφριά κλίση της κεντρικής κονσόλας προς τον οδηγό, για να τονιστεί και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας της BMW Σειρά 5. Στο ίδιο μήκος κύματος η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη χαμηλά, με τον οδηγό να κάθεται σε ένα πολύ άνετο κάθισμα, που προσφέρει επιπλέον πολύ καλή στήριξη του σώματος. Μπροστά ακριβώς από τον οδηγό βρίσκεται ο μεγάλων διαστάσεων ψηφιακός πίνακας οργάνων, που παρέχει με καθαρότητα και ευκρίνεια όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ αλλάζει και το χρώμα-ενδείξεις ανάλογα με το οδηγικό mode. Πάνω στην κεντρικό κονσόλα τώρα, βρίσκεται μια πολύ μεγάλη (10,25 ιντσών) οθόνη αφής για το εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων iDrive, το οποίο μπορεί να χειριστεί και από τον παραδοσιακό πλέον πιεζο-περιστροφικό διακόπτη της κονσόλας. Η BMW έχει επίσης ενσωματώσει και δυνατότητα χειρισμού μέσω της πιο πρόσφατης τεχνολογίας των χειρονομιών από απόσταση, διευκολύνοντας περαιτέρω στη χρήση. Στο πεδίο της ποιότητας, η BMW έχει προικίσει για μια ακόμη φορά τη Σειρά 5 με τα πιο υψηλής ποιότητας υλικά, αφού υπάρχει άφθονο μαλακό πλαστικό και δέρμα, με κορυφαίο φινίρισμα και εξαιρετική συναρμογή.
Γερμανοτσολια επιτελους!!! Εβαλες μυαλο και καταλαβες οτι οι Ιαπωνες ειναι σε καλυτερο επιπεδο απο την BMW! Γι αυτο και η BMW καιγοταν να συνεργαστει με την TOYOTA! Υ.Γ.: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΚΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΛΑΓΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ!
Όλα αυτά που λέτε φαίνονται πολύ ωραία. Πείτε μου σας παρακαλώ αν θα έχει και θέματα με τους πολλαπλασιαστές. Αν ναι, πρέπει να παρέχουν και γάντια για τον ιδιοκτήτη στον εξοπλισμό για να τους αλλάζει χωρίς να λερώνεται. Ευχαριστώ
Πάρα πολύ όμορφη και στο λευκό χρώμα... να την είχανε και με άσπρες ζάντες μαγνησίου ...
Ας περιμένουμε να δούμε και την m, που όπως πάντα έχει το κάτι παραπάνω να δείξει...
Γερμανοτσολια επιτελους!!! Εβαλες μυαλο και καταλαβες οτι οι Ιαπωνες ειναι σε καλυτερο επιπεδο απο την BMW! Γι αυτο και η BMW καιγοταν να συνεργαστει με την TOYOTA! Υ.Γ.: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΚΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΛΑΓΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ!
Όλα αυτά που λέτε φαίνονται πολύ ωραία. Πείτε μου σας παρακαλώ αν θα έχει και θέματα με τους πολλαπλασιαστές. Αν ναι, πρέπει να παρέχουν και γάντια για τον ιδιοκτήτη στον εξοπλισμό για να τους αλλάζει χωρίς να λερώνεται. Ευχαριστώ
πολύ καλό αυτό που οδήγησα στην Βιέννη.....απλά κουνούπια οι Ιάπωνες από τεχνολογία μπρος στους Γερμανούς.....πέντε επίπεδα κάτω όλα τα γιαπωνέζικα.
Μακρια,καθε 10 χιλιομετρα θα σβηνει!Χιλιες φορες Αβενσις/μαζντα 6 που ειναι πραγματικες λιμουζινες με κυρος επιπεδου Rolls-Royce και πανω!
o basilias auths ths kathgorias htan einai kai 8a einai h E class. An kapoios den thn 8elei, enallaktika 8a parei ena A6, mia 5ara h ena GS.
Κυρία Λουκία, οι ζάντες είναι άσπρες, από τα γράσα έγιναν μαύρες. Ευχαριστώ
Πάρα πολύ καλό κύριε GreekBoy!!!
Πάρα πολύ όμορφη και στο λευκό χρώμα... να την είχανε και με άσπρες ζάντες μαγνησίου ... Ας περιμένουμε να δούμε και την m, που όπως πάντα έχει το κάτι παραπάνω να δείξει...