2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κορυφαία απόδοση και πολύ γρήγορες επιδόσεις για τον 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα βενζίνης της BMW 540i.
Κινητήρες: Δυναμικά μοτέρ από 2,0 λτ.
23.018 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2016)
Η BMW έχει ετοιμάσει για τη νέα Σειρά 5 μια πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel. Αρχικά και με το λανσάρισμα του νέου μοντέλου το Φεβρουάριο, διαθέσιμοι θα είναι στη βενζίνη ο 2λιτρος TwinPower Turbo των 252 ίππων (530i), που συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο, 8τάχυτο Steptronic κιβώτιο, αλλά και ο 3λιτρος 6κύλινδρος TwinPower Turbo των 340 ίππων (540i), ο οποίος έρχεται και αυτός μόνο με το κιβώτιο Steptronic. Στο diesel υπάρχει επιλογή για τον 2λιτρο turbodiesel της 520d με 190 άλογα ισχύος και 400 Nm ροπής, αλλά και τον 3λιτρο της 530d με 265 άλογα και 620 Nm. Αμφότερα τα μοτέρ έρχονται με το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic, ενώ ειδικά για τον 2λιτρο diesel στάνταρ είναι το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Στο πεδίο της οικονομίας η μέση κατανάλωση ξεκινάει μόλις από τα 4,1 λτ./100 χλμ. στην 520d και φθάνει μέχρι και τα 6,9 λτ./100 χλμ. στην 540i με τετρακίνηση. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με κίνηση στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις, ενώ για πρώτη φορά στην «5άρα» υπάρχει και σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης.
Στην πράξη
Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τη νέα BMW Σειρά 5 στη Λισαβόνα μας επιφύλασσε την οδήγηση του ισχυρότερου συνόλου, του 3λιτρου κινητήρα βενζίνης της 540i. Εδώ, το μοτέρ εντυπωσιάζει με την παρεχόμενη ισχύ, τραβά από πολύ χαμηλά και κινεί πολύ γρήγορα τη νέα Σειρά 5. Ιδίως εάν ο οδηγός επιλέξει τη θέση «Sport» στο οδηγικό set-up του αυτοκινήτου, η νέα BMW 540i αποκτά μια έντονα σπορτίφ χροιά, που μετουσιώνεται σε πράξη και στο πεδίο των επιδόσεων, με 0-100 σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα για την πισωκίνητη ή 4,8 δευτερόλεπτα για την τετρακίνηση 540i. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και για το εξαιρετικό 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic (είναι το 8τάχυτο της ZF), το οποίο στην αυτόματη λειτουργία του προσαρμόζεται ιδανικά στον τρόπο οδήγησης και αλλάζει τις ταχύτητες ακριβώς όπως πρέπει, ενώ στη χειροκίνητη λειτουργία του έρχεται για να προσφέρει πολύ γρήγορες εναλλαγές σχέσεων. Στο κομμάτι της κατανάλωσης τέλος, η BMW ανακοινώνει μέση τιμή μόνο 6,5 λτ./100 χλμ., κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μόνο σε συνδυασμό με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης Eco Pro.
Υπόδειγμα αυτόματου κιβωτίου σε λειτουργία μπορεί να χαρακτηριστεί το made by ZF 8τάχυτο Steptronic κιβώτιο της νέας Σειρά 5.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην πράξη
Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τη νέα BMW Σειρά 5 στη Λισαβόνα μας επιφύλασσε την οδήγηση του ισχυρότερου συνόλου, του 3λιτρου κινητήρα βενζίνης της 540i. Εδώ, το μοτέρ εντυπωσιάζει με την παρεχόμενη ισχύ, τραβά από πολύ χαμηλά και κινεί πολύ γρήγορα τη νέα Σειρά 5. Ιδίως εάν ο οδηγός επιλέξει τη θέση «Sport» στο οδηγικό set-up του αυτοκινήτου, η νέα BMW 540i αποκτά μια έντονα σπορτίφ χροιά, που μετουσιώνεται σε πράξη και στο πεδίο των επιδόσεων, με 0-100 σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα για την πισωκίνητη ή 4,8 δευτερόλεπτα για την τετρακίνηση 540i. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και για το εξαιρετικό 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic (είναι το 8τάχυτο της ZF), το οποίο στην αυτόματη λειτουργία του προσαρμόζεται ιδανικά στον τρόπο οδήγησης και αλλάζει τις ταχύτητες ακριβώς όπως πρέπει, ενώ στη χειροκίνητη λειτουργία του έρχεται για να προσφέρει πολύ γρήγορες εναλλαγές σχέσεων. Στο κομμάτι της κατανάλωσης τέλος, η BMW ανακοινώνει μέση τιμή μόνο 6,5 λτ./100 χλμ., κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μόνο σε συνδυασμό με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης Eco Pro.
Γερμανοτσολια επιτελους!!! Εβαλες μυαλο και καταλαβες οτι οι Ιαπωνες ειναι σε καλυτερο επιπεδο απο την BMW! Γι αυτο και η BMW καιγοταν να συνεργαστει με την TOYOTA! Υ.Γ.: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΚΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΛΑΓΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ!
Όλα αυτά που λέτε φαίνονται πολύ ωραία. Πείτε μου σας παρακαλώ αν θα έχει και θέματα με τους πολλαπλασιαστές. Αν ναι, πρέπει να παρέχουν και γάντια για τον ιδιοκτήτη στον εξοπλισμό για να τους αλλάζει χωρίς να λερώνεται. Ευχαριστώ
πολύ καλό αυτό που οδήγησα στην Βιέννη.....απλά κουνούπια οι Ιάπωνες από τεχνολογία μπρος στους Γερμανούς.....πέντε επίπεδα κάτω όλα τα γιαπωνέζικα.
Μακρια,καθε 10 χιλιομετρα θα σβηνει!Χιλιες φορες Αβενσις/μαζντα 6 που ειναι πραγματικες λιμουζινες με κυρος επιπεδου Rolls-Royce και πανω!
o basilias auths ths kathgorias htan einai kai 8a einai h E class. An kapoios den thn 8elei, enallaktika 8a parei ena A6, mia 5ara h ena GS.
Κυρία Λουκία, οι ζάντες είναι άσπρες, από τα γράσα έγιναν μαύρες. Ευχαριστώ
Πάρα πολύ καλό κύριε GreekBoy!!!
Πάρα πολύ όμορφη και στο λευκό χρώμα... να την είχανε και με άσπρες ζάντες μαγνησίου ... Ας περιμένουμε να δούμε και την m, που όπως πάντα έχει το κάτι παραπάνω να δείξει...