2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιότητα κύλισης για όσκαρ, άψογη ηχομόνωση και κορυφαία ασφάλεια στο δρόμο για τη νέα BMW Σειρά 5.
Στο δρόμο: Μαγική…
23.022 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2016)
Για το χτίσιμο της νέας γενιάς της Σειρά 5 η BMW χρησιμοποίησε μια νέα πλατφόρμα που βασίζεται πάνω σε αυτή της μεγαλύτερης Σειρά 7, η οποία κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου και άλλων υλικών, για να μειώσει αισθητά το βάρος του αυτοκινήτου. Παράλληλα, η νέα πλατφόρμα μέσω μιας σειράς από νέων δομών προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία, ενώ επιτρέπει και τη χρήση μιας νέας γενιάς ανάρτησης με διπλά ψαλίδια για το εμπρόσθιο τμήμα (5 συνδέσμων πίσω). Πολύ σημαντικό στοιχείο αποτελεί και το γεγονός ότι η BMW χρησιμοποιεί μια νέα ηλεκτρική κρεμαγιέρα, ενώ με στόχο να μειώσει το θόρυβο στο εσωτερικό, η νέα Σειρά 5 διαθέτει τη νεότερη τεχνολογία SYNTAK, η οποία δεν αφήνει κραδασμούς και ενοχλητικό ήχο από το κινητήρα και το κιβώτιο να περάσουν στην καμπίνα. Στην πράξη και οδηγώντας τη νέα BMW Σειρά 5 στους δρόμους έξω από τη Λισσαβώνα της Πορτογαλίας, το πρώτο πράγμα που μας εντυπωσίασε είναι το πόσο «εκλεπτυσμένο» πάτημα προσφέρει η νέα μεγάλη BMW, σε συνδυασμό με την απουσία οποιουδήποτε ήχου από τον κινητήρα ή εξωτερικούς παράγοντες, που πραγματικά απομονώνει πλήρως τους επιβάτες του αυτοκινήτου και προσφέρει ένα απολαυστικό, άνετο και ξεκούραστο ταξίδι. Το στοιχείο της «απομόνωσης» ήταν χαρακτηριστικό και στην προηγούμενη BMW Σειρά 5, όμως η νέα το κάνει τόσο αποτελεσματικά και με τέτοιο αρχοντικό τρόπο (είναι π.χ. χαρακτηριστική η απουσία θορύβου κύλισης παρά τους μεγάλους τροχούς με ζάντες 19 ιντσών στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε), που πραγματικά ξεχωρίζει από οποιονδήποτε άλλο της κατηγορίας. Φυσικά, ως γνήσια BMW η νέα Σειρά 5 δεν θα μπορούσε να μην προσφέρει και εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά, με το νέο πλαίσιο σε συνδυασμό με την πολύ σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση να παρέχει αμεσότητα στις εντολές, άφθονη πρόσφυση και έναν σπορτίφ χαρακτήρα που αποκαλύπτεται αμέσως μόλις ο οδηγός επιλέξει το «Sport» στο πρόγραμμα της οδήγησης. Συνολικά, η νέα Σειρά 5 καταφέρνει να εντυπωσιάζει στον δρόμο και να θέτει για μια ακόμη φορά τον πήχη πολύ ψηλά στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν.
Υπόδειγμα αυτόματου κιβωτίου σε λειτουργία μπορεί να χαρακτηριστεί το made by ZF 8τάχυτο Steptronic κιβώτιο της νέας Σειρά 5.
Γερμανοτσολια επιτελους!!! Εβαλες μυαλο και καταλαβες οτι οι Ιαπωνες ειναι σε καλυτερο επιπεδο απο την BMW! Γι αυτο και η BMW καιγοταν να συνεργαστει με την TOYOTA! Υ.Γ.: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΚΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΛΑΓΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ!
Όλα αυτά που λέτε φαίνονται πολύ ωραία. Πείτε μου σας παρακαλώ αν θα έχει και θέματα με τους πολλαπλασιαστές. Αν ναι, πρέπει να παρέχουν και γάντια για τον ιδιοκτήτη στον εξοπλισμό για να τους αλλάζει χωρίς να λερώνεται. Ευχαριστώ
πολύ καλό αυτό που οδήγησα στην Βιέννη.....απλά κουνούπια οι Ιάπωνες από τεχνολογία μπρος στους Γερμανούς.....πέντε επίπεδα κάτω όλα τα γιαπωνέζικα.
Μακρια,καθε 10 χιλιομετρα θα σβηνει!Χιλιες φορες Αβενσις/μαζντα 6 που ειναι πραγματικες λιμουζινες με κυρος επιπεδου Rolls-Royce και πανω!
o basilias auths ths kathgorias htan einai kai 8a einai h E class. An kapoios den thn 8elei, enallaktika 8a parei ena A6, mia 5ara h ena GS.
Κυρία Λουκία, οι ζάντες είναι άσπρες, από τα γράσα έγιναν μαύρες. Ευχαριστώ
Πάρα πολύ καλό κύριε GreekBoy!!!
Πάρα πολύ όμορφη και στο λευκό χρώμα... να την είχανε και με άσπρες ζάντες μαγνησίου ... Ας περιμένουμε να δούμε και την m, που όπως πάντα έχει το κάτι παραπάνω να δείξει...