ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα Ferrari Amalfi: Αποκάλυψη με 640 άλογα για το ιταλικό... κόσμημα!

 Σχολιάστε 
5.865 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2025)
Νέα Ferrari Amalfi: Αποκάλυψη με 640 άλογα για το ιταλικό... κόσμημα!
12 Φωτογραφίες »

Ήρθε για να αντικαταστήσει τη Roma.
Με 640 άλογα και 0-100 σε 3,3 δλ..
Εντυπωσιακός, σπορ σχεδιασμός.
Με τρεις οθόνες στην καμπίνα και... όλα τα καλά.

autotriti team

Ήρθε για να αντικαταστήσει τη Roma

Επίσημη πρεμιέρα έκανε η νέα Ferrari Amalfi. Η νέα... Ιταλίδα καλλονή πρόκειται ουσιαστικά για το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει τη Roma και έκανε την εμφάνισή της με νέα σπορτίφ σχεδίαση, αναβαθμισμένο εσωτερικό και περισσότερη ισχύ.

Με 640 άλογα και 0-100 σε 3,3 δλ.

Ξεκινώντας με το σύστημα κίνησης, η νέα Ferrari Amalfi διαθέτει την τελευταία εξέλιξη του κινητήρα V8 twin-turbo 3,9 λίτρων μάρκας. Αποδίδει 640 άλογα (+20 άλογα σε σχέση με την Roma) και 760 Nm ροπής, χαρακτηριστικά που της επιτρέπουν να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στην τελική ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα. Έτσι η Amalfi είναι ένα δέκατο του δευτερολέπτου γρηγορότερη από τον προκάτοχό της, αν και η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη. Ο κινητήρας συνδέεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Εντυπωσιακός, σπορ σχεδιασμός

Εξωτερικά, η Ferrari Amalfi παρόλο που αποτελεί την διάδοχο της Roma, έρχεται με ένα πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος. Από αυτό ξεχωρίζει η φαρδιά κάτω εισαγωγή αέρα και μια σκούρα μπάρα που συνδέει τους αναδιαμορφωμένους προβολείς. Παρών είναι και ένα αρκετά μεγάλο splitter. Το προφίλ του αυτοκινήτου φαίνεται να παραμένει σε μεγάλο βαθμό παρόμοιο με αυτό της Roma, αλλά η ιταλική φίρμα ετοίμασε νέες ζάντες 20 ιντσών. Οι τελευταίες συνδυάζονται είτε με ελαστικά Bridgestone Potenza Sport είτε με ελαστικά Pirelli P Zero. Το πίσω μέρος υιοθετεί μια καμπύλη γραμμή. Η πινακίδα κυκλοφορίας έχει μετακινηθεί κοντά στον αεροδυναμικό διαχύτη, ενώ οι σχεδιαστές έδωσαν επίσης στην Amalfi νέους αεραγωγούς και πίσω φώτα.

Με τρεις οθόνες στην καμπίνα και... όλα τα καλά

Στην καμπίνα, η Ferrari Amalfi υιοθετεί ένα νέο ταμπλό, η σχεδίαση του οποίου έδωσε τη δυνατότητα στη μάρκα να εγκαταστήσει ένα πιο παραδοσιακό σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με οθόνη αφής 10,25 ιντσών και σύνδεση με Android Auto και Apple CarPlay. Διαθέτει οριζόντια διάταξη και είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το παλιό σύστημα 8,4 ιντσών, το οποίο είχε κατακόρυφο προσανατολισμό. Όσον αφορά τις οθόνες, υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 15,6 ιντσών και μια οθόνη συνοδηγού 8,8 ιντσών.

Το τιμόνι είναι επίσης ανασχεδιασμένο και φυσικά, όπως όλοι θα περίμεναν, φιλοξενεί μπουτόν και διακόπτες. Από κει και πέρα, βλέπουμε πως η κεντρική κονσόλα είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, ενώ μπορούμε επίσης να δούμε λεπτομέρειες από ανθρακονήματα καθώς και ένα μινιμαλιστικό υποβραχιόνιο.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, η Ferrari δεν είπε πολλά, αλλά η Amalfi εξοπλίζεται με καθίσματα που διατίθενται σε τρία μεγέθη. Είναι αεριζόμενα και διαθέτουν λειτουργία μασάζ. Οι αγοραστές μπορούν επίσης να επιλέξουν ένα premium ηχοσύστημα Burmester που διαθέτει 14 ηχεία και ισχύ 1.200 watt. Φυσικά, μία πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού!

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
4green