Tο νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, έχοντας αυξήσει το συνολικό του μήκος κατά 40 χιλιοστά.

Tο ιαπωνικό wagon, είναι ευρύχωρο και για τους επιβάτες, κάτι που έρχεται ως απόρροια του μεταξονίου των 2.700 χλστ., με την εταιρεία να υπόσχεται τους καλύτερους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών στην κατηγορία.

Περνώντας στα μηχανικά σύνολα, η φίρμα θα προσφέρει τη νέα Corolla hatchback και Τouring Sports με τρεις επιλογές.

Παρατηρούμε τις απαραίτητες αλλαγές που έχουν γίνει στο πίσω μέρος, λόγω της επέκτασης της οροφής μέχρι πίσω, που δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να έχει χωρητικότητα αποσκευών της τάξεως των 598 λίτρων.

Δίπλα στην Corolla hatchback βρίσκεται και η έκδοση Touring Sports.

Δίπλα στην Corolla hatchback βρίσκεται και η έκδοση Touring Sports.

Nέα Τοyota Corolla

21.148 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2018)

To ντεμπούτο της στο Παρίσι έκανε σήμερα η νέα Corolla τόσο σε έκδοση hatch όσο και στην έκδοση Touring Sports.

Tην απόφαση να αντικαταστήσει το όνομα Auris με το Corolla αποφάσισε αιφνιδίως η Toyota πριν λίγους μήνες με συνέπεια το μοντέλο να κάνει σήμερα στο Παρίσι το ντεμπούτο του κάτω από το νέο όνομα.
 
Βασισμένο στην πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture), το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, έχοντας αυξήσει το συνολικό του μήκος κατά 40 χιλιοστά, τα οποία έχουν  απορροφηθεί σε όλο το μήκος του μεταξονίου. Το ύψος του hatchback έχει μειωθεί κατά περίπου 25 χιλιοστά και το καπό είναι τοποθετημένο χαμηλότερα, έχοντας προσδώσει σύμφωνα με την εταιρεία μεγαλύτερη ασφάλεια λόγω της καλύτερης ορατότητας.Σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση, στο εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε να έχει νέα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν το σχηματισμό του «Λ», όπου είναι ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας. Το πάνω μέρος της γρίλιας που φιλοξενείται το σήμα της φίρμας είναι αρκετά στενό, ενώ χαμηλότερα ο προφυλακτήρας τονίζεται από το σπόιλερ αλλά και τον μεγάλο αεραγωγό.Πηγαίνοντας προς τα πίσω, οι δυναμικές γραμμές που βρίσκονται και το καπό, διαρρέουν όλο το πλαϊνό μέρος του αμαξώματος και καταλήγουν στο πίσω μέρος, όπου είναι τοποθετημένα τα φωτιστικά σώματα τύπου «μπούμερανγκ», ενώ τα βλέμματα τραβούν οι δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί η μικρή αεροτομή στο πάνω μέρος του πορτμπαγκάζ, η οποία είναι σε μαύρο χρώμα, όπως και όλη η οροφή για να δίνει στο αυτοκίνητο το στοιχείο της διχρωμίας.
 
Δίπλα στην Corolla hatchback βρίσκεται και η έκδοση Touring Sports, ο σχεδιασμός της οποίας έχει γίνει στο ευρωπαϊκό κέντρο σχεδίασης της μάρκας στο Zaventem και ενσωματώνει όλα τα στοιχεία του πιο πρόσφατου Auris, το οποίο και αντικαθιστά. Επιπλέον, παρατηρούμε τις απαραίτητες αλλαγές που έχουν γίνει στο πίσω μέρος, λόγω της επέκτασης της οροφής μέχρι πίσω, που δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να έχει χωρητικότητα αποσκευών της τάξεως των 598 λίτρων.
 
Πέραν του πορτμπαγκάζ το ιαπωνικό wagon, είναι ευρύχωρο και για τους επιβάτες, κάτι που έρχεται ως απόρροια του μεταξονίου των 2.700 χλστ., με την εταιρεία να υπόσχεται τους καλύτερους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών στην κατηγορία. Υπογραμμίζουμε μάλιστα πως, η απόσταση μεταξύ της πλάτης του εμπρός και πίσω καθίσματος ορίζεται στα 928 χλστ., αριθμός γενναιόδωρος για τους πίσω επιβάτες. Πέραν αυτών, αξίζει να αναφερθεί πως στη νέα Corolla Touring Sports θα γίνει προαιρετικά για πρώτη φορά χρήση του μεταβλητού συστήματος ανάρτησης AVS (Adaptive Variable Suspension) το οποίο έχουν στη φαρέτρα τους τα μοντέλα της Lexus, που είναι το premium παρακλάδι της ιαπωνικής φίρμας.
 
Περνώντας στα μηχανικά σύνολα, η φίρμα θα προσφέρει τη νέα Corolla hatchback και Τouring Sports με τρεις επιλογές. Η πρώτη είναι αυτή του 1,2 λίτρων υπετροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα που αποδίδει 116 ίππους, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν δύο υβριδικές εκδόσεις: μία με τον 1,8 λίτρων κινητήρα συνολικής ισχύος 122 ίππων που έχουμε συναντήσει και στο C-HR και η δεύτερη ολοκαίνουργια επιλογή με τον δίλιτρο κινητήρα που σε συνεργασία με το ηλεκτρικό μοτέρ θα αποδίδει 180 άλογα. 

Toyota
test center