.jpg)
Νέες καμουφλαρισμένες εικόνες από τη νέα γενιά του Hyundai i20.
Με LED μπάρα μπροστά και κυψελοειδές μοτίβο στη γρίλια!
Περισσότερες τεχνολογίες στην καμπίνα.
Με υβριδικούς κινητήρες βενζίνης.
Ντεμπούτο το 2026.
Νέες καμουφλαρισμένες εικόνες από τη νέα γενιά του Hyundai i20
Είναι γνωστό πως η Hyundai βρίσκεται ήδη στη διαδικασία εξέλιξης της νέας γενιάς του i20, καθώς πριν από λίγες εβδομάδες κυκλοφόρησαν οι πρώτες εικόνες του κορεατικού μικρού, επιβεβαιώνοντας την πληροφορία. Σήμερα, ήρθαν στη δημοσιότητα νέες εικόνες του επερχόμενου i20, έχοντας μάλιστα αφαιρέσει ένα μέρος του καμουφλάζ.
Με LED μπάρα μπροστά και κυψελοειδές μοτίβο στη γρίλια!
Το πρωτότυπο της νέας γενιάς του Hyundai i20 καταγράφηκε στους δρόμους της Ισπανίας, σε διάρκεια δοκιμών εξέλιξης. Το λιγότερο καμουφλάζ στο μπροστινό μέρος μας επιτρέπει να βγάλουμε κάποια πιο ασφαλή συμπεράσματα για την εμφάνισή του. Είναι πλέον ορατό πως μπροστά το νέο i20 θα φέρει μία λεπτή LED φωτιζόμενη μπάρα, που θα τρέχει από τη μία άκρη του αμαξώματος στην άλλη, φτάνοντας έως τους βασικούς προβολείς. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι εάν η μπάρα είναι ενιαία ή διακεκομμένη, μιας και οι άνθρωποι της Hyundai έχουν τοποθετήσει κάθετα κομμάτια καμουφλάζ. Από κει και πέρα, μπορούμε να δούμε πως η γρίλια έχει μεγάλο κυψελοειδές μοτίβο.
Στο πλάι, οι θόλοι των τροχών φαίνονται πιο διευρυμένοι, τη στιγμή που καινούργια είναι τα καπάκια των καθρεπτών. Στο πίσω μέρος, ολοκαίνουργια είναι και τα LED φώτα, χωρίς όμως να είμαστε σε θέση να βγάλουμε συμπεράσματα.
Περισσότερες τεχνολογίες στην καμπίνα
Η νέα γενιά του Hyundai i20 θα φέρει μαζί της και πολλές αλλαγές στην καμπίνα. Το ταμπλό θα είναι ανασχεδιασμένο, οι τεχνολογίες θα είναι περισσότερες και οι οθόνες παρούσες, αυξάνοντας έτσι το τεχνολογικό υπόβαθρο του κορεατικού μικρού.
Με υβριδικούς κινητήρες βενζίνης
Τέλος, αναφορικά με τους κινητήρες, θα συνεχίσουν να περιλαμβάνουν ήπια υβριδική τεχνολογία, αν και οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τους ρύπους ενδεχομένως να ωθήσουν την Hyundai να χρησιμοποιήσει περαιτέρω την ηλεκτροκίνηση. Το γεγονός αυτό θα επιτρέψει στους ανθρώπους της Hyundai να επαναφέρουν στην κορυφή της γκάμας το σκληροπυρηνικό i20 N, που πέρυσι «κόπηκε» λόγω των αυστηρών κανονισμών της ΕΕ για τους ρύπους. Ως εκ τούτου το «καυτό» i20 N θα εξοπλιστεί με υβριδικό σύστημα κίνησης και πιθανότατα θα έχει περισσότερη ισχύ σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Συνέχεια του άρθρου >>>