• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Oι χώροι στο πίσω μέρος είναι σε καλό επίπεδο χωρίς να θέτουν νέα δεδομένα στην κλάση κάτι που μάλλον ισχύει για όλο το χωροταξικό σχεδιασμό του Micra.

Το μπες-βγες στο πίσω κάθισμα θα επιφέρει κάποια… διάταση μυών καθώς η δίοδος που αφήνει η πόρτα είναι σχετικά μικρή και με ακανόνιστο σχήμα.

Τα 300 λίτρα περιεχόμενου όγκου είναι μια κανονική τιμή για τα πορτ-μπαγκάζ των μικρών. Η κλάση όμως αναπτύσσεται σε αυτό το κομμάτι και σύντομα θα έχει ξεφύγει από το επίπεδο αυτό.

Ικανοποιητικό αλλά με σαφώς λιγότερη έμφαση

Διαβάστηκε από 69941 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2017

Πηγαίνοντας προς τα πίσω η καμπίνα του Micra K14 (όπως είναι ο κωδικός της γενιάς του) μοιάζει να έχει σχήμα αντεστραμμένου «Δ» με τη βάση εμπρός και τις πλευρές να συγκλίνουν προς το πορτ-μπαγκάζ. Το πίσω κάθισμα δεν έχει στο πλάτος τον αέρα που έχουν οι εμπρός θέσεις. Όσο κι αν είναι γεγονός ότι σε κανένα μικρό της αγοράς το κάθισμα δεν προορίζεται για σούπερ-άνετη μεταφορά τριών ενηλίκων, θα περιμέναμε κάτι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι πάντως είναι καλός για το μέσο ανάστημα. Φυσικά, το Micra είναι άλλη μία περίπτωση όπου η σπορτίφ γραμμή της οροφής και η ξεχωριστή διαμόρφωση της πίσω πόρτας επηρεάζουν τη διαβίωση μέσα. Είναι λοιπόν λίγο σκοτεινό το Micra πίσω ενώ και η επι/αποβίβαση θα ζητήσει καλό σκύψιμο από τον φιλοξενούμενο της καμπίνας. 
Την απουσία ηλεκτρικών παραθύρων και ποτηροθηκών στο πίσω μέρος την είχαμε σημειώσει ήδη από τη γνωριμία στο εξωτερικό και κρατάμε την εξαγγελία της εταιρείας ότι θα τα επιληφθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς. 
Στα θετικά πάντως ανήκει η πληθώρα χώρων για μικροαντικείμενα στο εμπρός μέρος: διπλές ποτηροθήκες, τετράγωνοι χώροι και θήκες για μπουκάλια στις πόρτες εξασφαλίζουν ότι τόσο στην καθημερινότητα όσο και σε ταξίδι όλα τα «ψιλολόγια» θα έχουν σίγουρα τη θέση τους. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: NISSAN MICRA
 
  • Πειραιωτης

    Ευκαιρια δεν το λες καθως ειναι λιγο τσιμπημενο στην τιμη και σιγουρα θα μπορουσε να ηταν πιο οικονομικο στην αγορα μας για να εχει μια θεση στους πρωτους.Αν και μαλλον εκει κοντα θα θρονιαστει γιατι αξιζει μια θεση με της τεχνολογιες την ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και υπηρεσιες σερβις που προσφερει ο ελληνας αντιπροσωπος οπως και παραδοσιακα η nissan. Ανμφισβητητα απο τα πλεον ομορφα μικρα που υπαρχουν που θα το βλεπουν ζηλοφθονα σχεδον ολοι οι αντιπαλοι του!

      6
  • Kostas

    Πάρα πολύ όμορφο το είδα στο δρόμο στο μπλε ανοικτό και μου άρεσε τρελά και συγκρίνοντας το με της γυναίκας μου το Οπελ Αστρα μοντέλο g 2000 δεν μου φάνηκε καθόλου μικρό

      4
  • Panos

    Με χαλάει πολύ το πεντάρι σασμάν που λανσάρουν σε όλες τις εκδόσεις και περισσότερο η έλλειψη αυτόματου σασμάν που θεωρώ must

      4
  • Τασος

    Οι τεχνολογιες που λανσαρει και το ομορφο εσωτερικο παει παρεα με την τιμη του. Δεν το ηξερα οτι επρεπε να δωσω 16 17 χιλιαρικα για να το παρω με καλο εξοπλισμο κ με τυχον παιδικες ασθενειες που ολα τα καινουργια βγαζουν.

     
  • sms

    Ειχα αγορασει ενα micra το 2005, ειχε καποια προβληματα, αλλα σε γενικες γραμμες ηταν καλο αυτοκινητο για την τιμη αγορας του. Ηταν απαραδεκτο ομως οσον αφορα τη συχνοτητα των απαιτουμενων service απο την αντιπροσωπεια και το υψηλο κοστος αυτων το οποιο ηταν δυσαναλογο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Νομιζω οτι αγοραζεις ενα τετοιο αυτοκινητο πρωτιστως για λογους οικονομιας αλλα ανακαλυπτεις στην πορεια οτι πιαστηκες κοροιδο. Τωρα με την εμπλοκη της renault φανταζομαι οτι αυτο το κοστος θα εχει ανεβει ακομη περισσοτερο οπως και οι βλαβες. Δε θα αγοραζα ξανα nissan.

     
  • roz krotalias

    πανάκριβο. σε συνδυασμό με την πολύ κακή υποστήριξη που παρέχει η εισαγωγική της nissan θα το σκεφτόμουν 2 κ 3 φορές. κάτοχος qashqai j11 με άπειρα προβλήματα όσον αφορά κακοτεχνίες και απαράδεκτη συναρμολόγηση στο εσωτερικό του.

     
  • p@no$

    οτι αισθητικη και μηχανικη αλλαγη και να κανουν οι ιαπωνες θα ειναι μια ζωη πισω απο τους γερμανους! σε αυτη την κατηγορια νο1 οπελ κορσα νο2 φορντ φιεστα