• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στρίβει πιο εμφατικά, με καλύτερη αίσθηση και γενικότερα, εμπνέει περισσότερη ασφάλεια από κάθε άλλη φορά το νέο Opel Corsa στο δρόμο.

Βελτιωμένη άνεση και ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης. Το Opel Corsa δείχνει και είναι, πιο ώριμο στα οδικά του χαρακτηριστικά.

Η ανάρτηση έχει νέα γεωμετρία, το τιμόνι είναι επίσης νέο, ενώ έχει μειωθεί κατά 5 χλστ. και το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου.

Στο δρόμο: Βελτιώνει άνεση, ποιότητα κύλισης και οδικά χαρακτηριστικά

42.604 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2015

Στη νέα γενιά του Corsa, ούτε ένα από τα εξαρτήματα του πλαισίου δεν προέρχεται από το παλιό μοντέλο. Συνοπτικά, ανάμεσα στις αλλαγές και επεμβάσεις των μηχανικών της μάρκας ξεχωρίζει το χαμηλότερο κατά 5 χλστ. κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, η εμπρός ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον που έχει διαφορετική γεωμετρία αλλά και ένα νέο υποπλαίσιο στήριξης, αλλά και ο ανασχεδιασμένος πίσω ημιάκαμπτος με νέα αντιστρεπτική. Διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις των ελατηρίων και αμορτισέρ, ενώ νέα είναι και η κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση, που περιλαμβάνει και λειτουργία «City» (ελαφραίνει το τιμόνι για ευκολία στο παρκάρισμα).
Στην πράξη
Στο δρόμο, το νέο Opel Corsa έρχεται για να βελτιωθεί σε αίσθηση, ποιότητα κύλισης και ακρίβεια, προσφέροντας στον οδηγό του μια πολύ καλύτερη οδηγική εμπειρία σε σχέση με το παρελθόν. Οι αλλαγές σε ανάρτηση και τιμόνι των ανθρώπων της Opel έχουν τονίσει τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στην εθνική, χωρίς το Corsa να επηρεάζεται από τους πλευρικούς ανέμους (μόνο ένας αεροδυναμικός θόρυβος από τον καθρέπτη του οδηγού στα «πολλά» χιλιόμετρα χαλάει κάπως την πολύ καλή επίδοση), ενώ και η γενικότερη πολύ καλή ποιότητα κύλισης, τονίζει την οδική παρουσία του μοντέλου. 
Αντίστοιχα στις στροφές, το Corsa γέρνει λιγότερο από πριν, έχει γερό κράτημα και οι όποιες υποστροφικές του τάσεις στο όριο εξαλείφονται άμεσα από το ESP. Βελτιωμένη είναι και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι με την περισσότερη ακρίβεια και πληροφόρηση, που πάντως παραμένει κάπως ελαφρύ. 
Στο πεδίο της άνεσης τέλος, παρότι η ανάρτηση δεν είναι μαλακή, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν μεταφέρονται στο εσωτερικό και οι γενικότεροι θόρυβοι κατά το πέρασμα από λακκούβες απουσιάζουν από το εσωτερικό του Corsa, παρέχοντας συνολικά πολύ καλά επίπεδα.

Tags: OPEL CORSA