Ικανός ως προς την απόδοση και οικονομικός είναι ο 1,6 λίτρων BlueHDi κινητήρας της Peugeot και στο 5008. Ο πολιτισμένος του χαρακτήρας συμπληρώνεται και από το αρμονικό 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6.

Ικανός ως προς την απόδοση και οικονομικός είναι ο 1,6 λίτρων BlueHDi κινητήρας της Peugeot και στο 5008. Ο πολιτισμένος του χαρακτήρας συμπληρώνεται και από το αρμονικό 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6.

Kινητήρας: Επαρκής ο 1,6 BlueHDi του ομίλου

90.217 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2018)

Ο κινητήρας πετρελαίου που εφοδιάζει το Peugeot 3008 είναι ο γνωστός πλέον 1,6 λίτρων BlueHDi με απόδοση 120 ίππων και ροπή της τάξης των 300 Nm. Μέχρι την αντικατάστασή του από τον νέο 1,5 λίτρων diesel κινητήρα των 130 ίππων που θα «φορεθεί» και στο 5008, αυτός προσφέρει τις υπηρεσίες του αποτελεσματικά κινώντας με ευκολία το αμάξωμα των 1.455 κιλών (με οδηγό). Επίσης, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση. Το αυτόματο κιβώτιο EAT6 των 6 σχέσεων έχει ομαλή λειτουργία και συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ σε κάθε περίσταση, ενώ διαθέτει και λειτουργία Sport για πιο άμεσες αλλαγές αλλά και σε υψηλότερες στροφές του κινητήρα. Τέλος, το κιβώτιο ενσωματώνει και χειριστήρια αλλαγής σχέσης πίσω από το τιμόνι (paddles) για την πλήρως χειροκίνητη λειτουργία του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda