
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο 5008 είναι ένα σύγχρονο δείγμα γραφής για τα δεδομένα της κατηγορίας των πολυχρηστικών SUV.
Δοκιμή: Νέο Peugeot 5008
86.265 Επισκέψεις στο άρθρο
(9/2/2018)
MPV με κουστούμι SUV - Το 3008 έστρωσε το κόκκινο χαλί για την είσοδο της Peugeot στα premium «σαλόνια», εκεί που πατάει τώρα το νεότερο και μεγαλύτερο crossover με πολυχρηστικό χαρακτήρα, το 5008.
What is new

- Κινητήρας 1,6 λτ. πετρελαίου με 120 ίππους
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 25.900 ευρώ
Το Peugeot 5008 δεν είναι κάποιο ολοκαίνουριο όνομα της Peugeot, αφού πριν 8 χρόνια το ομώνυμο αυτοκίνητο της Γαλλικής εταιρείας αποτέλεσε ένα χαρισματικό πολυχρηστικό όχημα. Οι καιροί άλλαξαν όμως , η αγορά ωρίμασε και «πέταξε» εκτός τα αμιγώς πολυχρηστικά αυτοκίνητα, βάζοντας στη θέση τους τα πολύ πιο πρακτικά crossover, τα οποία δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι έχουν αλλάξει τον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το νέο 5008 είναι ένα σύγχρονο δείγμα γραφής για τα δεδομένα της κατηγορίας, το οποίο μάλιστα δεν απαρνείται το «πολυχρηστικό» του παρελθόν, αλλά με εμφανώς πιο crossover χαρακτήρα προσφέρει την πρακτικότητα και τις ανέσεις για να καλύψει τις ανάγκες έως και 7 επιβατών. Η συνταγή δεν ήταν δύσκολη για την Peugeot, αφού κάτι αντίστοιχο έκανε με το πιο συμβατικό crossover 3008 πρόσφατα, το οποίο φυσικά εμπνέει σε όλα τα επίπεδα το νέο 5008.
Από 25.900 ευρώ και η βενζίνη και η έκδοση diesel
To Peugeot 5008 είναι διαθέσιμο σε τιμές που ξεκινούν από τα 25.900 ευρώ και όπως και στο μικρότερο και φθηνότερο κατά 1.000 ευρώ Peugeot 3008, αυτή η τιμή αφορά τόσο την βασική βενζινοκίνητη έκδοση όσο και την έκδοση πετρελαίου. Η τιμή αυτή διαμορφώνεται μετά από προωθητική ενέργεια της εισαγωγικής εταιρείας και κρίνεται πολύ καλή αναλογικά με τον χαρακτήρα του και τον εξοπλισμό του στην βασική έκδοση Access, από την οποία ωστόσο απουσιάζουν κάποια από τα πολυχρηστικά highlights που το καθιστούν ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Mε εμφανώς πιο crossover χαρακτήρα προσφέρει την πρακτικότητα και τις ανέσεις για να καλύψει τις ανάγκες έως και 7 επιβατών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 7 θέσιο crossover με πολυχρηστικά στοιχεία- Κινητήρας 1,6 λτ. πετρελαίου με 120 ίππους
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 25.900 ευρώ
Το Peugeot 5008 δεν είναι κάποιο ολοκαίνουριο όνομα της Peugeot, αφού πριν 8 χρόνια το ομώνυμο αυτοκίνητο της Γαλλικής εταιρείας αποτέλεσε ένα χαρισματικό πολυχρηστικό όχημα. Οι καιροί άλλαξαν όμως , η αγορά ωρίμασε και «πέταξε» εκτός τα αμιγώς πολυχρηστικά αυτοκίνητα, βάζοντας στη θέση τους τα πολύ πιο πρακτικά crossover, τα οποία δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι έχουν αλλάξει τον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το νέο 5008 είναι ένα σύγχρονο δείγμα γραφής για τα δεδομένα της κατηγορίας, το οποίο μάλιστα δεν απαρνείται το «πολυχρηστικό» του παρελθόν, αλλά με εμφανώς πιο crossover χαρακτήρα προσφέρει την πρακτικότητα και τις ανέσεις για να καλύψει τις ανάγκες έως και 7 επιβατών. Η συνταγή δεν ήταν δύσκολη για την Peugeot, αφού κάτι αντίστοιχο έκανε με το πιο συμβατικό crossover 3008 πρόσφατα, το οποίο φυσικά εμπνέει σε όλα τα επίπεδα το νέο 5008.
Από 25.900 ευρώ και η βενζίνη και η έκδοση diesel
To Peugeot 5008 είναι διαθέσιμο σε τιμές που ξεκινούν από τα 25.900 ευρώ και όπως και στο μικρότερο και φθηνότερο κατά 1.000 ευρώ Peugeot 3008, αυτή η τιμή αφορά τόσο την βασική βενζινοκίνητη έκδοση όσο και την έκδοση πετρελαίου. Η τιμή αυτή διαμορφώνεται μετά από προωθητική ενέργεια της εισαγωγικής εταιρείας και κρίνεται πολύ καλή αναλογικά με τον χαρακτήρα του και τον εξοπλισμό του στην βασική έκδοση Access, από την οποία ωστόσο απουσιάζουν κάποια από τα πολυχρηστικά highlights που το καθιστούν ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Σύγκριση |
![]() |
---|---|
Μάρκα | PEUGEOT |
Μοντέλο | 5008 |
Κινητήρας | 1.5 BLUEHDI 130 PS |
Εξοπλισμός | ACCESS |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1499 |
Κατηγορία | ΜΕΓΑΛΑ SUV |
Crash Test EURONCAP | ***** |
Τιμή | 27.400 |
Τιμή με έκπτωση | 27.400 |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Air Condition | ![]() |
---|---|
Κλιματισμός | OXI |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | ![]() |
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | ![]() |
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | ![]() |
Θερμαινόμενοι καθρέφτες | ![]() |
Κεντρικό κλείδωμα | ![]() |
Προβολείς ομίχλης | ![]() |
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας | ![]() |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | ![]() |
Αισθητήρας βροχής | ![]() |
Φώτα xenon | OXI |
Ρύθμιση τιμονιού | ![]() |
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών | ![]() |
Cruise Control | ![]() |
Ηχοσύστημα | ![]() |
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού | ![]() |
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | ![]() |
Δερμάτινες επενδύσεις | OXI |
Ζάντες ελαφρού κράματος | ![]() |
Ηλιοροφή | OXI |
Μεταλλικό χρώμα | 500 |
Navigator | OXI |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ESP | ![]() |
---|---|
Αερόσακος οδηγού | 1 |
Αερόσακος συνοδηγού | 1 |
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 |
Αερόσακοι κεφαλης | 2 |
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης | ![]() |
Isofix | ![]() |
Συναγερμός | OXI |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος | 4641 |
---|---|
Πλάτος | 1844 |
Υψος | 1646 |
Μεταξόνιο | 2840 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 780 |
Χώρος αποσκευών max (λτ.) | 1940 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 56 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό | 1440 |
---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά | 1499 |
---|---|
Μέγιστη ισχύς (PS) | 130 |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 3500 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 300 |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2Ε |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος | ΕΜΠΡΟΣ |
---|---|
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Αριθμός σχέσεων | 6 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός | ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|
Πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ |
ΦΡΕΝΑ
Βοήθεια εκκίνησης | ![]() |
---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Νόρμα eu | EU6 |
---|---|
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 4,2 |
Co2 (γρ./χλμ.) | 108 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 11,4 |
---|---|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 188 |
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη | 5 |
---|---|
Διάτρηση από σκουριά | 12 |
Χρώμα | 3 |
Οδική βοήθεια | 2 |