Ο 1,5 dCi προσφέρει καλές επιδόσεις, σε συνάρτηση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Ο 1,5 dCi προσφέρει καλές επιδόσεις, σε συνάρτηση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρας: Απόδοση και οικονομία...σε ένα!

50.907 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2014)

Κάτω από το καπό του Nissan Juke της δοκιμής βρίσκεται ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας της Nissan, εξοπλισμένος με σύστημα Start&Stop, η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., με την ροπή να «σκαρφαλώνει» στα 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ., χαρακτηριστικό που βοηθάει κατά πολύ στην κατανάλωση καυσίμου, μιας και ο οδηγός δεν χρειάζεται να πιέζει τον κινητήρα για να αποδίδει. 


Η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 4,0 λτ./100 χλμ., τιμή που δεν αποκλίνει πολύ από την πραγματικότητα, αφού στην πράξη είδαμε στο trip computer 5,0 λτ./100 σε κανονικές συνθήκες οδηγήσης και χωρίς να το προσπαθήσουμε ιδιαίτερα, ενώ κινούμενοι εκτός αστικού περιβάλλοντος το νούμερο αυτό μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 4,4 λτ./ 100χλμ. Όσον αφορά τη λειτουργία του, ο 1.500αρης diesel προσφέρει καλό τράβηγμα από χαμηλά, με γραμμική απόδοση, με την χροιά του να μην ενθουσιάζει όμως. Τα εύσημα όμως κερδίζει η λειτουργία τουStart&Stop, η οποία είναι πολύ καλή. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto