ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκρατημένο σχεδιαστικά το ταμπλό του Nissan Pulsar, αλλά είναι προσεκτικά φινιρισμένο και ιδιαίτερα στιβαρό.

Ιδιαίτερα καλή είναι η ποιότητα των υλικών, του φινιρίσματος και της συναρμογής στο εσωτερικό του SEAT Leon. Στάνταρ είναι η βασική οθόνη αφής.

H ποιότητα στην καμπίνα του Opel Astra είναι καλή, αλλά απαιτείται εξοικείωση με τα κουμπιά και τα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας.

Εσωτερικά: Προσεγμένα σε ποιότητα, συγκρατημένα σε αισθητική

85.290 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2015

Αισθητικά η καμπίνα του Nissan Pulsar δεν ενθουσιάζει, αλλά ξεχωρίζει για τη στιβαρότητα της κατασκευής, το ιδιαίτερα προσεγμένο φινίρισμα και τη φωτεινότητά της. Μαλακό πλαστικό υπάρχει μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό, αλλά η συνολική εικόνα ποιότητας ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας. Η εργονομία δεν προβληματίζει και υπάρχουν αρκετές θέσεις μια μικροαντικείμενα, που τονίζουν την πρακτικότητα.
Η θέση οδήγησης είναι σχετικά υψηλή και τα καθίσματα φαρδιά. Σε μεγάλα ταξίδια όμως θα κουράσουν.


Aντιθέτως, το ταμπλό του Opel Astra μοιάζει παραφορτωμένο, ειδικά στην κεντρική κονσόλα, η οποία φιλοξενεί πλήθος κουμπιών και χειριστηρίων απαιτώντας εξοικείωση. Από εκεί κι έπειτα, η ποιότητα των υλικών, αλλά και της συναρμογής είναι αρκετά καλή. Όπου έχει γίνει χρήση σκληρών πλαστικών, οι σχεδιαστές έχουν φροντίσει να τοποθετήσουν υλικά με καλή υφή. Τα καθίσματα είναι ιδιαίτερα εργονομικά και δε θα κουράσουν ακόμα σε μεγάλο ταξίδι.

Η καμπίνα του SEAT Leon είναι αρκετά προσεγμένη ποιοτικά. Στο κομμάτι της σχεδίασης, η SEAT έχει παραμείνει στις άτολμες, αλλά εργονομικές γραμμές της, με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να προσδίδει μια high-tech πινελιά. Η θέση οδήγησης είναι η πιο σπορτίφ από τα μοντέλα του συγκριτικού και τα καθίσματα στηρίζουν σωστά το σώμα.

 
  • Νεοέλληνας

    Nissan με κλειστά τα μάτια. Το έχω οδηγήσει όπως και το Seat .Ναι, το Seat έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά το ιαπωνικό υπερέχει σε άλλους τομεις, σε αξιοπιστία και στο κοστος συντήρησης.Το τρίτο της παρέας, -ως κάτοχος δυο Opel στο παρελθόν -απλά το απορρίπτω χωρίς καν να μπω στον κόπο ούτε να το δω.Όταν η Opel καταφέρει κάποια στιγμη να κατασκευάσει αξιόπιστα αυτοκίνητα, το ξανασυζητάμε!

      3
  • teo

    ιαπωνα δαγκωτο για να χω το κεφαλι μου ησυχο. Τα αλλα δυο ειναι για να κονομανε οι ηλεκτρολογοι, ειδικα το seat

      3
  • harry

    σχετικα με την απαντηση σας για το 308 λυπαμαι αλλα δεν ικανοποιει το κοινο περι δικαιου αισθημα. Εκτός του μεμονομένου test το οποιο κάνατε στις συγκριτικες δοκιμές δεν το εχετε καθολου. Το καθολου εχει τεραστια διαφορα από την απαντηση που δινετε. Αν με απατά η μνημη μου και εχετε εστω και ενα συγκριτικο με συμμετοχη του 308 ΙΙ παρακαλω υποδειξτε το σε μενα για να μην σας αδικω.

      3
  • HARRY

    γιατί από όλες τις παρόμοιες συγκρίσεις εδώ και πολύ καιρό απουσιάζει το peugoeot 308ii?

      3
    • autotriti

      Απάντηση: καθε σύγκριση εχει 2 ή 3 μοντέλα, με παρόμοια χαρακτηριστικά Δεν μπορει να τα εχει και τα 25 κάθε κατηγορίας

       
  • elmariachi

    Το Nissan Pulsar είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που δείχνει την νέα φιλοσοφία της Nissan στην κατηγορία, φέρει τον κινητήρα K9K (dCi) Nissan - Renault που ο είναι καλύτερος diesel. Μπορεί να βγάλει από 75hp έως 110hp. Δεν έχουν ακουστή προβλήματα με την αναγέννηση του DPF αλλά ούτε και αύξηση της στάθμης τ λαδιού. Αν μπορούσα θα το χτύπαγα και ας έχει ιμάντα χρονισμού. Επίσης να προσθέσω την λογικό κόστος συντήρησης της Nissan.gr μιας και είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκίνητου της ίδιας μάρκας.

      3
  • Γιάννης

    Ψηφίζω Pulsar. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλο μεταξόνιο και φυσικά υπερέχει σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Το Αstra επίσης κάτι λέει, για Seat ούτε λόγος!

      2
  • nik

    Ως κάτοχος OPEL και αρκούντως ευχαριστημένος από την αξιοπιστία τους ψηφίζω ASTRA. Το συζητάω και τον Ιάπωνα καθώς εγνωσμένης αξίας. SEAT ούτε λόγος!!!!

      2
  • Nikos

    Κάτοχος leasing opel Astra να επισημάνω ως ποιοτικό χαρακτηριστικό: εσωτερικά τριγμοί σε ταμπλό και πόρτα. Το trip computer κλέβει για πλάκα 1λ\100χλμ Πραγματική κατανάλωση στο 6-6.3 με συντηρητική οδήγηση μικτής διαδρομής.

      1
  • cool

    Τα βενζινοκίνητα δεν πωλούνται πλέον ;Ξέρετε υπάρχουν και αγοραστές που δεν είναι ταξιτζήδες. Η αξιόπιστη HONDA & DAIHATSU γιατί προχωρούν σε ανάκληση <<προϊόντων>>; καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα

      1