
Δευτέρα έως Παρασκευή κινούνται μόνο με ρεύμα μέσα στην πόλη, έχουν αυτονομία 100 χλμ.
Το Σαββατοκύριακο μεταμορφώνονται, στρίβουν, φρενάρουν και επιταχύνουν σαν σπορ αυτοκίνητα.
Αν τελειώσει η μπαταρία τους, τα φορτίζεις σε 25 λεπτά ή πηγαίνουν υβριδικά με 6-6,5 λτ. κατανάλωση.
Κατάλληλα με leasing και πιο προσιτά για αγορά χάρη στις εκπτώσεις που προσφέρει η CUPRA.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Κατάλληλα με leasing, αλλά και πιο προσιτά χάρη στις εκπτώσεις τους
Τα Plug-in υβριδικά αποτελούν δημοφιλείς εταιρικές επιλογές λόγω των φορολογικών οφελών που έχουν, ωστόσο σταδιακά αποκτούν και νόημα στην λιανική γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στα βενζινοκίνητα και τα ηλεκτρικά. Και αυτό συμβαίνει γιατί έχουν βελτιωθεί ως αυτοκίνητα και -το σημαντικότερο- μπορούν να βγάλουν περισσότερα χιλιόμετρα. Στις επόμενες γραμμές επικεντρωνόμαστε σε ένα δημοφιλές μοντέλο, το CUPRA Formentor, το οποίο πρόσφατα απέκτησε ένα νέο προωθητικό πρόγραμμα που μείωσε τις τιμές του ακόμη και έως 4.500 ευρώ.
Τα Plug-in συνδυάζουν δύο διαφορετικούς κόσμους
Σημαντικό -υπενθυμίζουμε- σε ένα plug-in είναι να έχει μεγάλη μπαταρία, έτσι ώστε να έχει ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες του χρήστη (σ.σ. ακόμη καλύτερα και 2-3 ημερών), δηλαδή να μην βγάζει μόνο 50 χλμ. , και άρα ο βενζινοκινητήρας να εμπλέκεται κυρίως στις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Μάλιστα, αν έχει μεγάλη μπαταρία, τότε ακόμη και στο ταξίδι ένα plug-in δουλεύει για περισσότερη ώρα υβριδικά και άρα με χαμηλότερη κατανάλωση. Πάμε λοιπόν να δούμε πιο αναλυτικά αν τα plug-in της CUPRA το καταφέρνουν και αν έχουν ένα επιτυχημένο διπλό ρόλο.Σημερινή τιμή |
40.990 ευρώ: Cupra Formentor 1.5 TSI DSG e-Hybrid |
39.490 ευρώ: Cupra Leon 1.5 TSI e-Hybrid |
46.990 ευρώ: Cupra Terramar 1.5 TSI VZ DSG eHybrid |
Κάνουν 100+ χλμ. μόνο με ρεύμα, τα φορτίζεις κάθε 3 μέρες
Οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις των CUPRA φέρουν το όνομα E-Hybrid και αφορούν τρία μοντέλα. Το μικρομεσαίο Leon και δύο οικογενειακά SUV, το Formentor και Terramar. To Plug-in σύνολο έρχεται σε δύο ιπποδυνάμεις με 204 και 272 άλογα, ενώ αμφότερες έχουν βάση το νέο 1,5 λίτρων μοτέρ βενζίνης που αποδίδει 150 άλογα στην πρώτη περίπτωση και 177 άλογα στην δεύτερη. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ηλεκτρομοτέρ 116 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων DSG, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε σχέση με πριν, αφού η ονομαστική της χωρητικότητα έχει αυξηθεί στα 25,7 kWh (19,7 κιλοβατώρες η ωφέλιμη) από τα 12,8 kWh.
H μεγαλύτερη μπαταρία προσφέρει πλήρως ηλεκτρική αυτονομία έως 132 χλμ. στο Leon, έως 126 χλμ. στο Formentor και έως 119 χλμ. στο Terramar, σύμφωνα με τη μάρκα, ενώ στην πράξη, σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, τα Plug-in υβριδικά της CUPRA έχουν μικτή ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. (όταν ο ανταγωνισμός τους δίνει 50-70 χλμ.), που σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις άνετα 30 χλμ. από και προς τον χώρο εργασίας σου, βάζοντάς το στην πρίζα μια φορά κάθε τρεις μέρες.
Στρίβουν, φρενάρουν και επιταχύνουν σαν σπορ αυτοκίνητα
Τα Plug-in υβριδικά CUPRA δεν καίνε σταγόνα βενζίνης μέσα στην πόλη, χάρη στη μεγάλη αυτονομία τους και παράλληλα είναι σε θέση να προσφέρουν συγκινήσεις στον οδηγό τους, όταν αυτός αποφασίσει να κάνει μια εκδρομή εκτός πόλης και να επωφεληθεί από τη μεγάλη συνδυαστική ιπποδύναμη και τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα τους, ειδικά στην πιο ισχυρή έκδοση VZ.
Τα CUPRA PHEV καταφέρνουν να κρύβουν το βάρος τους χάρη στην ηλεκτρονική απόσβεση της -ανεξάρτητης σε όλους τροχούς- ανάρτησης (στην VZ) που προσφέρει 15 ρυθμίσεις στο εξατομικευμένο πρόγραμμα. Από τις δοκιμές τους είδαμε πως στρίβουν με αυτοπεποίθηση και το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης είναι πολύ άμεσο, ενώ σε περίπτωση που ο οδηγός το παρακάνει, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας επαναφέρουν το αυτοκίνητο υπό τον έλεγχό του.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα 272 άλογα σε συνδυασμό με το άψογο σε λειτουργία DSG κιβώτιο δίνουν στα Plug-in υβριδικά CUPRA καταιγιστικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, τόσο το Formentor όσο και το Terramar βρίσκονται μέσα στο top 5 με τα κορυφαία σε ρεπρίζ PHEV μοντέλα, αφού τα όργανα μέτρησης έδειξαν πως μπορούν να πετύχουν το 60-100 και το 80-120 σε 2,9 και 3,8 δλ. στην περίπτωση του Formentor και σε 3,3 και 4 δλ. στην περίπτωση του Terramar. Τέλος, όταν χρειαστεί να φρενάρεις, οι επιδόσεις στα 33,6 και 35,6 μέτρα των Formentor και Terramar αντίστοιχα, είναι ανάμεσα στις καλύτερες της κατηγορίας τους (το Formentor είναι 1ο).