Κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του μοντέλου, οδηγήσαμε την έκδοση βενζίνης με τον 1,2 PureTec των 110 ίππων, η οποία συνδυαζόταν με το αυτόματο κιβώτιο.
Στο δρόμο: Ανετο και ευέλικτο σε κάθε τερέν
25.199 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)
H 3η γενιά του Citroen C3 έχει βελτιώσει στο μέγιστο την οδική της συμπεριφορά, με τους Γάλλους να έχουν βρει τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και σταθερότητας. Η νέα πλατφόρμα, η οποία προέρχεται από το 208, περιορίζει κατά πολύ τις κλίσεις του αμαξώματος, παρέχοντας ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης.
Στον αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, με κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους να γίνονται μόνο σε αρκετά υψηλές ταχύτητες.
Οδηγήσαμε το νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας στη Βαρκελώνη, εντός και εκτός πόλης, για αρκετά χιλιόμετρα. Από την πρώτη στιγμή εκτιμήσαμε την απορροφητικότητα της ανάρτησης που λειαίνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στον αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, με κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους να γίνονται μόνο σε αρκετά υψηλές ταχύτητες.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του μοντέλου, οδηγήσαμε την έκδοση βενζίνης με τον 1,2 PureTech των 110 ίππων, η οποία συνδυαζόταν με το αυτόματο κιβώτιο. Το εν λόγω μοτέρ καταφέρνει να κινεί σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα, όντας αρκετά ελαστικό στις χαμηλές στροφές (ορισμένα σημάδια τραχύτητας εμφανίζονται μόνο στις υψηλές). Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου, το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί με την αίσθηση που σου δίνει, παρέχοντας επαρκή πληροφόρηση. Η παρουσίαση του μοντέλου συνεχίζεται και αύριο, όπου θα έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και άλλες εκδόσεις κινητήρων. Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr, καθώς θα επανέλθουμε με καινούργιες πληροφορίες.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι τρέχετε να υπερασπιστείτε τα diesel με όλα τα πλεονεκτήματα τους, όταν όπως μάθαμε πρόσφατα οι εκπομπές του ΝΟΧ αρκετών από αυτών κυμαίνονται σε επίπεδα που προκαλούν βλάβες σε όλους εμάς, χωρίς διακρίσεις, που ζούμε και αναπνέουμε τους ρύπους, μόνο η τσέπη μας ενδιαφέρει και όχι τι σκορπάει η εξάτμιση μας έτσι?
@Γιάννη φτου,ευτυχώς που δεν είναι polo όπως λές γιατί θα χάλαγε,θα βρώμιζε με παράνομα λογισμικά τον κόσμο καυσαέρια,και θα ειχε αξιοπιστία μηδέν.Ασχετα αν τα θύματα της μόδας πάνε και αγοράζουν αμάξια του group vw,πήγαινε σε κανένα services σε επίσημα συνεργεία vw να γελάσεις και να κλάψεις με τα φοβερά <<αξιόπιστα αμάξια>>.
Το ντιζελακι 1,6 100 αλογακια και με σταρτ στοπ και καλουτσικη ροπή μία χαρά αμαξάκι θα είναι...ή μήπως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που επιλέγουν για καινούριο... βενζίνα,ε τρίτη μου;
ΤΟ ΝΕΟ C3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΧΕΙ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΧΕΙ,ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ? ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΟΒΕΡΟ POLO.....
Χρίστο δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα η έκδοση με τα 68 άλογα... Μια χαρά λοιπόν είναι η τιμή 12.900 για την εκδοση με τα 82 άλογα και θα έχει σίγουρα καλό βασικό εξοπλισμό.. Να πούμε πως το γερασμένο Polo που έχει 8 χρόνια στην αγορά έχουν το θράσος να το πουλάν 13.050 στην πεντάθυρη βενζινοκίνητη έκδοση με μόλις 75 αλογα
Η αρχική του τιμή με 12900 για μόλις 68 άλογα είναι πάρα πολύ υψηλή. Ελπίζω η Citroen να κάνει τις γνωστές προσφορές της και στο νέο C3 γιατί με τέτοια τιμή δεν το βλέπω να τραβάει. Πόσο δηλαδή θα έχει με τα 82 άλογα και καλό εξοπλισμό; 17 χιλιάρικα; Μη τρελαθούμε...
Οταν γερμανόφυλλα περιοδικά γράφουν αναφερώμενα στους 1,8 βενζινοκινητους κινητηρες(αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.Επιπλέον, στον 1.800άρη δεν υπάρχει η υποχρεωτική επιλογή του αυτόματου σασμάν, με το οποίο φοβάσαι να σανιδώσεις το γκάζι, μη γνωρίζοντας πόσες σχέσεις θα κατεβάσει γιατί... έτσι του κάπνισε. Η αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.)δεν ωφελεί πλεον να καθομαστε να μιλαμε για το γκρουπ..Κατά τα άλλα για ρύπανση των ντιζελ τα ακουω βερεσέ σα να μου λενε μην καπνιζεις καμελ αλλά να καπνιζεις μαρλμπορο σε σκοτωνει ποιο αργά,δεν ρυπαινουν τα βενζινα αλλά μονο τα ντιζελ,λες και ολα τα άλλα που τρωμε και πινουμε ειναι προτυπα υγειας όλα για τα φράγκα γίνονται και τιποτα άλλο,είπαμε τα ντιζελ δε σπανδε χαλαν δεν καινε αντεχουν πολλες χιλ.χιλιόμετρα άρα σαν εταιρείες δεν μας συμφερει γιαυτο χτυπήστετα όπως μπορειτε...ταΐστε τον κόσμο με σανό πουειναι και φτηνό και υγειινό,κι αφήστε σε μας (εταιρείες )
εκεινα τα ερμα τα βρομόψαρα θαρρώ ...αστακούς τα λενε
απαντηση για Χρηστο ,ναι εχει στροφομετρο,για τα ηλεκτρικα δεν ξερω μαλλον θα εχει σε ακριβοτερη εκδοση,αλλα ευχομαι να εχει σε ολες τις εκδοσεις για να κερδισει ολο το πελατογιο
Απαντηση προς France ,δεν ειναι και θεοι ενταξει καταλαβαν οτι ηταν λαθος αυτο που δημοσιευσαν αλλα σε ενα εχουν δικιο οτι το ντιζελ θα υπαρχει απο 1500 κυβικα και πανω και συμφωνω και σε αυτο για να πιανει τους ρυπους ποιο ευκολα,δες παραδειγμα την νεα τζουλια 2.2D 107 ρυπους ποιο καθαρη και απο 1.6 tdi
Μεσα εξω εντυπωσιακο και εξοπλισμενο με κινητηρες απολυτα ικανοποιητικους. Αστερακι και τελεια επιλογη!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι τρέχετε να υπερασπιστείτε τα diesel με όλα τα πλεονεκτήματα τους, όταν όπως μάθαμε πρόσφατα οι εκπομπές του ΝΟΧ αρκετών από αυτών κυμαίνονται σε επίπεδα που προκαλούν βλάβες σε όλους εμάς, χωρίς διακρίσεις, που ζούμε και αναπνέουμε τους ρύπους, μόνο η τσέπη μας ενδιαφέρει και όχι τι σκορπάει η εξάτμιση μας έτσι?
@Γιάννη φτου,ευτυχώς που δεν είναι polo όπως λές γιατί θα χάλαγε,θα βρώμιζε με παράνομα λογισμικά τον κόσμο καυσαέρια,και θα ειχε αξιοπιστία μηδέν.Ασχετα αν τα θύματα της μόδας πάνε και αγοράζουν αμάξια του group vw,πήγαινε σε κανένα services σε επίσημα συνεργεία vw να γελάσεις και να κλάψεις με τα φοβερά <<αξιόπιστα αμάξια>>.
Το ντιζελακι 1,6 100 αλογακια και με σταρτ στοπ και καλουτσικη ροπή μία χαρά αμαξάκι θα είναι...ή μήπως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που επιλέγουν για καινούριο... βενζίνα,ε τρίτη μου;
ΤΟ ΝΕΟ C3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΧΕΙ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΧΕΙ,ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ? ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΟΒΕΡΟ POLO.....
Καταπληκτικό και πανέμορφο αυτοκίνητο!!!
Χρίστο δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα η έκδοση με τα 68 άλογα... Μια χαρά λοιπόν είναι η τιμή 12.900 για την εκδοση με τα 82 άλογα και θα έχει σίγουρα καλό βασικό εξοπλισμό.. Να πούμε πως το γερασμένο Polo που έχει 8 χρόνια στην αγορά έχουν το θράσος να το πουλάν 13.050 στην πεντάθυρη βενζινοκίνητη έκδοση με μόλις 75 αλογα
εχει στροφομετρο...φαινεται στη φωτο εσωτερικου.τα πισω παραθυρα κατεβαινουν...
Η αρχική του τιμή με 12900 για μόλις 68 άλογα είναι πάρα πολύ υψηλή. Ελπίζω η Citroen να κάνει τις γνωστές προσφορές της και στο νέο C3 γιατί με τέτοια τιμή δεν το βλέπω να τραβάει. Πόσο δηλαδή θα έχει με τα 82 άλογα και καλό εξοπλισμό; 17 χιλιάρικα; Μη τρελαθούμε...
Οταν γερμανόφυλλα περιοδικά γράφουν αναφερώμενα στους 1,8 βενζινοκινητους κινητηρες(αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.Επιπλέον, στον 1.800άρη δεν υπάρχει η υποχρεωτική επιλογή του αυτόματου σασμάν, με το οποίο φοβάσαι να σανιδώσεις το γκάζι, μη γνωρίζοντας πόσες σχέσεις θα κατεβάσει γιατί... έτσι του κάπνισε. Η αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.)δεν ωφελεί πλεον να καθομαστε να μιλαμε για το γκρουπ..Κατά τα άλλα για ρύπανση των ντιζελ τα ακουω βερεσέ σα να μου λενε μην καπνιζεις καμελ αλλά να καπνιζεις μαρλμπορο σε σκοτωνει ποιο αργά,δεν ρυπαινουν τα βενζινα αλλά μονο τα ντιζελ,λες και ολα τα άλλα που τρωμε και πινουμε ειναι προτυπα υγειας όλα για τα φράγκα γίνονται και τιποτα άλλο,είπαμε τα ντιζελ δε σπανδε χαλαν δεν καινε αντεχουν πολλες χιλ.χιλιόμετρα άρα σαν εταιρείες δεν μας συμφερει γιαυτο χτυπήστετα όπως μπορειτε...ταΐστε τον κόσμο με σανό πουειναι και φτηνό και υγειινό,κι αφήστε σε μας (εταιρείες ) εκεινα τα ερμα τα βρομόψαρα θαρρώ ...αστακούς τα λενε
9 χρώματα αμαξώματος και 3 οροφής μπορούν να προσφέρουν 27 διαφορετικούς συνδυασμούς, όχι 36... Μου διαφεύγει κάτι;
Τα πίσω παράθυρα ανοίγουν κανονικά ή είναι με μεντεσέδες ή δεν ανοίγουν καθόλου; Επίσης στροφόμετρο έχει;
Θεωρώ οτι το C3 που κυκλοφορει τωρα ειναι πολυ ποιο ομορφο ιδίως μπροστα αλλά και σαν συνολο. Το εσωτερικο βεβαια το έχουν βελτιώσει πολύ.
@anti-vw να σου πω την αληθεια δεκαρα δεν δινω για τα καυσαερια. Κατα τα αλλα μια χαρα ειναι οσους γνωριζω και εχουν γερμανικα αμαξια.
απαντηση για Χρηστο ,ναι εχει στροφομετρο,για τα ηλεκτρικα δεν ξερω μαλλον θα εχει σε ακριβοτερη εκδοση,αλλα ευχομαι να εχει σε ολες τις εκδοσεις για να κερδισει ολο το πελατογιο
Απαντηση προς France ,δεν ειναι και θεοι ενταξει καταλαβαν οτι ηταν λαθος αυτο που δημοσιευσαν αλλα σε ενα εχουν δικιο οτι το ντιζελ θα υπαρχει απο 1500 κυβικα και πανω και συμφωνω και σε αυτο για να πιανει τους ρυπους ποιο ευκολα,δες παραδειγμα την νεα τζουλια 2.2D 107 ρυπους ποιο καθαρη και απο 1.6 tdi
θα θελε να ηταν Polo. εμ δεν ειναι.