Σύμφωνα με την Audi και παρά το μικρότερο μεταξόνιο κατά 12 χλστ συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, οι χώροι των επιβατών είναι πλούσιοι, μιας και έχουν αυξηθεί, τόσο για το κεφάλι τους όσο και για τα γόνατά τους. Έτσι, οι πίσω επιβάτες θα μετακινηθούν με ιδιαίτερη άνεση.
Χώροι: Πιο πολυτελές από ποτέ και ευρύχωρο
35.842 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2015)
Στο εσωτερικό του νέου A4, τονίζεται περισσότερο από ποτέ ο high-tech χαρακτήρας του αυτοκινήτου, από τη στιγμή που παρόν και εδώ είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit, που έχουμε γνωρίσει και στο νέο Audi TT. Για πρώτη φορά επίσης σε Audi, υπάρχει μια νέα, σταθερή (αντί αναδυόμενη) οθόνη για το σύστημα infotainment, ενώ εντελώς διαφοροποιημένη είναι και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας.
Ειδικά για τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, συναντούμε έναν νέο, εντυπωσιακό επιλογέα τύπου joystick. Στο πεδίο της ποιότητας, τα επίπεδα βρίσκονται στο ανώτερο άκρο της μεσαίας κατηγορίας, με υλικά άκρως ποιοτικά και υψηλότατο φινίρισμα και συναρμογή. Ανετοι είναι και οι χώροι για τους επιβάτες, ενώ αντίστοιχα μεγάλο αναμένεται το πορτ-μπαγκάζ, με τη στέισον έκδοση (Avant) να παρέχει 505 λτ. ωφέλιμου όγκου (480 λίτρα στην σεντάν έκδοση). Οι επιβάτες, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, έχουν μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια (+24 χλστ. για τους εμπρός) και για τα γόνατα οι πίσω (+23 χλστ.).
Αγαπητό autotriti, προσωπικά δεν το έγραψα εγώ αυτό, οπότε ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ...Αρκετοί από εδώ μέσα χρησιμοποιούν το όνομα μου, δεν μπορώ να απολογούμαι για όλους...
Να μετρήσετε τους ρύπους και την κατανάλωση. Μην επαφίεστε στις ανακοινώσεις των εταιριών. Αλλιώς πάω και διαβάζω τα προσπέκτους, δε διαβάζω περιοδικά.
Απάντηση: Αγαπητή Loukia εδώ έχουμε να κάνουμε με παρουσίαση στο εξωτερικό. Οι μετρήσεις γίνονται σε όλα τα αυτοκίνητα στις εγχώριες δοκιμές μας. Το θέμα της κατανάλωσης το έχουμε αναδείξει στο παρελθόν.
KAI OI KΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΤOY OMΙΛΟΥ VW 1.6 KAI 1.2 KAI ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΦΤΗ (2.8 ΕΚΑΤΟΜ.ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΟΥΤΕ ΕΝΑ 1200ΡΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ.
όχι πως συμφωνω με την απάτη της VW,΄εξ αιτιας των οριων στους ρυπους εφυγαν από την ευρωπη γιαπωνέζικες εταιριες, η σεβρολετ, και δεν ηρθαν κινεζικες, ακομη δεν πηρε εγγριση και η ελληνικλη ναμκο, όμως τα τελευταιια χρονια ασχολιωμαστε με την καταναλωση και τους ρυπους, ποτε στο παρελθον δεν αναφεροταν αυτό στα χαρακτηριστικα ενός αυτοκινητου, όταν αγοράζεις αυτό με τιμη 30 χιλιαδες και πανω, δεν πολυσκεπτεσαι το ένα λιτρο σδιαφορα στην καταναλωση, που είναι οι εποχές που τα αυτοκίνητα δεν ηταν μπουκωμένα ,ε ινξεκτιον και καταλυτες , με κοφτες και αυτοματισμούς, με μπιλχιμπιδια και οθονες με GPS....η βεντζινη έπεφτε στον κινητηρα με την βαρυτητα, ανεπνεε με βεμπερ και ακουγότανε σαν αυτοκινητο , τωρα τους επιασε ο πονος για το πεςριβαλλον , αλλα μονο τα αυτοκίνητα να μην ρυπαινουν, όλα τα αλλα να τα κανουν αφειδως, αεποπλανα βαπόρια και τραινα..και ττα εργοστασια λιγνιτη, οι κυβερνησεις με τις αυτοκινητοβιομηχανίες μας δουλευουν
Συνάδελφοί σας γράφουν για το ίδιο αυτοκίνητο, οδηγημένο στους ίδιους δρόμους στα πλαίσια της ίδιας παρουσίασης, ότι είναι μαλακό στα όρια του πλαδαρού και δεν παροτρύνει σε γρήγορη οδήγηση, ακόμα και με την ανάρτηση στο σπορ πρόγραμμα. Εσείς πάλι γράφετε ότι εμφανίζει δυναμικότερα στοιχεία οδήγησης και γίνεται ευχάριστο όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα. Τουλάχιστον συνεννοηθείτε μεταξύ σας, να μην υπερβαίνετε τα όρια αντίθεσης μεταξύ δύο "υποκειμενικών απόψεων" (κάτι σαν τα όρια στατιστικού σφάλματος των δημοσκοπήσεων, δηλαδή) διότι εκτίθεστε. Και το χειρότερο είναι ότι έτσι απαξιώνετε συνολικά τη δουλειά ολόκληρου του κλάδου σας και αφήνετε περιθώρια για δυσμενείς γενικεύσεις. Εκτός και αν τα έσοδα από τις πωλήσεις των τευχών δεν πιάνουν πλέον μία μπροστά στα έσοδα από διαφημίσεις...
Απάντηση: Το Νο.1 site θα κοιτάξει τι γράφουν τα άλλα Μέσα (με ανύπαρκτα νούμερα) για να τοποθετηθει; Το νέο A4 είναι σαφώς πιο δυναμικό, σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Τώρα αν κάποιοι απαιτούν από ένα μεσαίο premium μοντέλο (οικογενειακό!) να στρίβει σαν EVO, είναι η άποψη τους και τη σεβόμαστε. Τι ξέρετε για τις πωλήσεις και τις επισκεψιμοτητες των Μέσων του Ειδικού Τύπου? Δώστε μας τα στοιχεία που έχετε.
Aγαπητό autotriti,απαντάτε στην αγαπητή loukia ακριβώς αυτό (Αγαπητή Loukia εδώ έχουμε να κάνουμε με παρουσίαση στο εξωτερικό Οι μετρήσεις γίνονται σε όλα τα αυτοκίνητα στις εγχώριες δοκιμές μας).Στην απλή οδήγηση του Honda Jazz και ούτε υποτίθεται τέστ όμως κρίνατε ότι το ταμπλό του και καλά δεν ήταν ποιοτικό,κοινώς ήξεις-αφήξεις,και ύστερα θέλετε να σας παίρνουμε και στα σοβαρά.Παρακαλώ μην το κόψεις το σχόλιο μου.
Απάντηση: Για την ποιότητα του εσωτερικού μπορείς να σχηματίσεις άποψη κατά τη διάρκεια μιας πανευρωπαϊκής παρουσίασης, αν έχεις οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Ωστόσο, οι μετρήσεις και η τελική αξιολόγηση του κάθε μοντέλου γίνονται στην Ελλάδα, όταν μας δοθεί αυτοκίνητο για τεστ. Ρίξτε μια ματιά στις δοκιμές των μοντέλων Honda που έχουμε στο site. Eπίσης, η καταχώρηση έγκυρου email μας βοηθά να επικοινωνούμε μαζί σας πιο άμεσα.
Ανταπάντηση: Στην απάντησή σας αναφέρετε ότι είναι καλύτερο από το παλιό. Υποτίθεται όμως ότι εξετάζετε την οδική συμπεριφορά του σε σύγκριση με τον τρέχοντα ανταγωνισμό, όχι σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο που εξελίχθηκε πριν από 10 χρόνια.
Όσο για την "επισκεψιμότητα", ποια σχέση μπορεί να έχει με την εγκυρότητα της γνώμης; Εκεί είναι το πρόβλημα: Αν γράφουμε κείμενο που θα μας καταστήσει "πιο επισκέψιμους" ή αν απλώς γράφουμε τη γνώμη μας. Οπότε, αν ισχύει το δεύτερο, πώς γίνεται οι απόψεις να διαφέρουν τόσο;
Κάποτε, διάβαζες την κριτική και αν έπεφτε στα χέρια σου το αυτοκίνητο, την επαλήθευες πλήρως. Τα τελευταία 5 καινούργια μοντέλα που ευκαιριακά οδήγησα δεν είχαν καμία σχέση με τις κολακευτικές κριτικές τους από τον ειδικό τύπο. Απαξιώνεται η δουλειά σας έτσι (όλων, γιατί και τα χλωρά καίγονται μαζί με τα ξερά), απλώς αυτό ήθελα να επισημάνω. Μακάρι στο Α4 να έχετε δίκαιο εσείς.
Αγαπητό autotriti, προσωπικά δεν το έγραψα εγώ αυτό, οπότε ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ...Αρκετοί από εδώ μέσα χρησιμοποιούν το όνομα μου, δεν μπορώ να απολογούμαι για όλους...
Να μετρήσετε τους ρύπους και την κατανάλωση. Μην επαφίεστε στις ανακοινώσεις των εταιριών. Αλλιώς πάω και διαβάζω τα προσπέκτους, δε διαβάζω περιοδικά.
Απάντηση: Αγαπητή Loukia εδώ έχουμε να κάνουμε με παρουσίαση στο εξωτερικό. Οι μετρήσεις γίνονται σε όλα τα αυτοκίνητα στις εγχώριες δοκιμές μας. Το θέμα της κατανάλωσης το έχουμε αναδείξει στο παρελθόν.
Φαντάζομαι ντουμάνιασε η Ιταλία!:P
Απο ρυπους πως ειναι?Η μαμα VW εκανε μαγικα και εδω....;Πρωτα να το μετρησουν οι αμερικανοι και μετα βλεπουμε......χαχαχαχα
KAI OI KΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΤOY OMΙΛΟΥ VW 1.6 KAI 1.2 KAI ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΦΤΗ (2.8 ΕΚΑΤΟΜ.ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΟΥΤΕ ΕΝΑ 1200ΡΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ.
όχι πως συμφωνω με την απάτη της VW,΄εξ αιτιας των οριων στους ρυπους εφυγαν από την ευρωπη γιαπωνέζικες εταιριες, η σεβρολετ, και δεν ηρθαν κινεζικες, ακομη δεν πηρε εγγριση και η ελληνικλη ναμκο, όμως τα τελευταιια χρονια ασχολιωμαστε με την καταναλωση και τους ρυπους, ποτε στο παρελθον δεν αναφεροταν αυτό στα χαρακτηριστικα ενός αυτοκινητου, όταν αγοράζεις αυτό με τιμη 30 χιλιαδες και πανω, δεν πολυσκεπτεσαι το ένα λιτρο σδιαφορα στην καταναλωση, που είναι οι εποχές που τα αυτοκίνητα δεν ηταν μπουκωμένα ,ε ινξεκτιον και καταλυτες , με κοφτες και αυτοματισμούς, με μπιλχιμπιδια και οθονες με GPS....η βεντζινη έπεφτε στον κινητηρα με την βαρυτητα, ανεπνεε με βεμπερ και ακουγότανε σαν αυτοκινητο , τωρα τους επιασε ο πονος για το πεςριβαλλον , αλλα μονο τα αυτοκίνητα να μην ρυπαινουν, όλα τα αλλα να τα κανουν αφειδως, αεποπλανα βαπόρια και τραινα..και ττα εργοστασια λιγνιτη, οι κυβερνησεις με τις αυτοκινητοβιομηχανίες μας δουλευουν
Αηδίες,1.4lt με 33.000€.φανταζομαι στα diesel θα δωρίζουν και εναν καπνοσυλλέκτη.
με λογισμικό κλέφτη η' όχι >?
Πώς ξέρετε ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,23? Έχετε αεροδυναμική σήραγγα?
Γκαζοτενεκεδες που καινε και καπνιζουν χειροτερα απο fantom
Συνάδελφοί σας γράφουν για το ίδιο αυτοκίνητο, οδηγημένο στους ίδιους δρόμους στα πλαίσια της ίδιας παρουσίασης, ότι είναι μαλακό στα όρια του πλαδαρού και δεν παροτρύνει σε γρήγορη οδήγηση, ακόμα και με την ανάρτηση στο σπορ πρόγραμμα. Εσείς πάλι γράφετε ότι εμφανίζει δυναμικότερα στοιχεία οδήγησης και γίνεται ευχάριστο όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα. Τουλάχιστον συνεννοηθείτε μεταξύ σας, να μην υπερβαίνετε τα όρια αντίθεσης μεταξύ δύο "υποκειμενικών απόψεων" (κάτι σαν τα όρια στατιστικού σφάλματος των δημοσκοπήσεων, δηλαδή) διότι εκτίθεστε. Και το χειρότερο είναι ότι έτσι απαξιώνετε συνολικά τη δουλειά ολόκληρου του κλάδου σας και αφήνετε περιθώρια για δυσμενείς γενικεύσεις. Εκτός και αν τα έσοδα από τις πωλήσεις των τευχών δεν πιάνουν πλέον μία μπροστά στα έσοδα από διαφημίσεις...
Απάντηση: Το Νο.1 site θα κοιτάξει τι γράφουν τα άλλα Μέσα (με ανύπαρκτα νούμερα) για να τοποθετηθει; Το νέο A4 είναι σαφώς πιο δυναμικό, σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Τώρα αν κάποιοι απαιτούν από ένα μεσαίο premium μοντέλο (οικογενειακό!) να στρίβει σαν EVO, είναι η άποψη τους και τη σεβόμαστε. Τι ξέρετε για τις πωλήσεις και τις επισκεψιμοτητες των Μέσων του Ειδικού Τύπου? Δώστε μας τα στοιχεία που έχετε.
Aγαπητό autotriti,απαντάτε στην αγαπητή loukia ακριβώς αυτό (Αγαπητή Loukia εδώ έχουμε να κάνουμε με παρουσίαση στο εξωτερικό Οι μετρήσεις γίνονται σε όλα τα αυτοκίνητα στις εγχώριες δοκιμές μας).Στην απλή οδήγηση του Honda Jazz και ούτε υποτίθεται τέστ όμως κρίνατε ότι το ταμπλό του και καλά δεν ήταν ποιοτικό,κοινώς ήξεις-αφήξεις,και ύστερα θέλετε να σας παίρνουμε και στα σοβαρά.Παρακαλώ μην το κόψεις το σχόλιο μου.
Απάντηση: Για την ποιότητα του εσωτερικού μπορείς να σχηματίσεις άποψη κατά τη διάρκεια μιας πανευρωπαϊκής παρουσίασης, αν έχεις οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Ωστόσο, οι μετρήσεις και η τελική αξιολόγηση του κάθε μοντέλου γίνονται στην Ελλάδα, όταν μας δοθεί αυτοκίνητο για τεστ. Ρίξτε μια ματιά στις δοκιμές των μοντέλων Honda που έχουμε στο site. Eπίσης, η καταχώρηση έγκυρου email μας βοηθά να επικοινωνούμε μαζί σας πιο άμεσα.
Ανταπάντηση: Στην απάντησή σας αναφέρετε ότι είναι καλύτερο από το παλιό. Υποτίθεται όμως ότι εξετάζετε την οδική συμπεριφορά του σε σύγκριση με τον τρέχοντα ανταγωνισμό, όχι σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο που εξελίχθηκε πριν από 10 χρόνια. Όσο για την "επισκεψιμότητα", ποια σχέση μπορεί να έχει με την εγκυρότητα της γνώμης; Εκεί είναι το πρόβλημα: Αν γράφουμε κείμενο που θα μας καταστήσει "πιο επισκέψιμους" ή αν απλώς γράφουμε τη γνώμη μας. Οπότε, αν ισχύει το δεύτερο, πώς γίνεται οι απόψεις να διαφέρουν τόσο; Κάποτε, διάβαζες την κριτική και αν έπεφτε στα χέρια σου το αυτοκίνητο, την επαλήθευες πλήρως. Τα τελευταία 5 καινούργια μοντέλα που ευκαιριακά οδήγησα δεν είχαν καμία σχέση με τις κολακευτικές κριτικές τους από τον ειδικό τύπο. Απαξιώνεται η δουλειά σας έτσι (όλων, γιατί και τα χλωρά καίγονται μαζί με τα ξερά), απλώς αυτό ήθελα να επισημάνω. Μακάρι στο Α4 να έχετε δίκαιο εσείς.