Οδική συμπεριφορά
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδική συμπεριφορά

17.663 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2018)

Την ίδια, γεμάτη και κορυφαία για την κλάση, αίσθηση μας έδωσε το Fiesta Active στο δρόμο, όπως το περιμέναμε και όπως μας έχουν καλομάθει οι υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου. Ελάχιστα αντιλαμβάνεται κανείς το οριακά αυξημένο κέντρο βάρους ενώ πολύ περιορισμένες συνεχίζουν να είναι οι κλίσεις ακόμα και σε αυτήν, τη SUVοειδή εκδοχή του μοντέλου. Ακόμα καλύτερη είναι η αίσθηση από την ανάρτηση, η οποία έχει αρκετές αλλαγές: μικροδιαφορές στη γεωμετρία μέσω μια νέας πλύμνης, νέες ρυθμισεις σε αμορτισέρ-ελατήρια αλλά και ένα νέο υδραυλικό στοπ στους εμπρός αποσβεστήρες κραδασμών. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμα πιο στιβαρή αίσθηση από την ανάρτηση, η οποία εκτιμούμε ότι θα τα πάει τέλεια στον κακοτράχαλο ελληνικό δρόμο ή σε light εκτός ασφάλτου εξορμήσεις (πάντως, με τις γαλλικές, δήθεν ανωμαλίες των δρόμων, η ανάρτηση του Fiesta Active, έκανε απλώς... πλάκα). Στα νέα στοιχεία και το mode λειτουργίας Slippery, για ολισθηρές επιφάνειες, δύσκολες εκκινήσεις κλπ μέσω αλλαγών στο σύστημα πρόσφυσης και ευστάθειας αλλά και μικροεπεμβάσεων στα φρένα και στο γκάζι. Μαζί του και οι επιλογές ECO και Normal. Φυσικά ο σπορ χαρακτήρας του Fiesta έδειξε να περνά αυτούσιος και στην έκδοση Active και θα συνεχίσει να είναι βασικό όπλο αυτής της γενιάς του μικρού Ford.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Περισσότερες λεπτομέρειες για την άποψή μας από την πρώτη επαφή με το νέο Ford Fiesta Active μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα όλης της χώρας στις 5 Ιουνίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
fiat