Στα πλαίσια της παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, OneFord, το νέο Edge σχεδιάζεται να κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη μέσα στην επόμενη χρονιά.

Το Edge πρόκειται να αποτελέσει την SUV ναυαρχίδα της Ford, καθώς στηριζόμενο στο πάτωμα του Mondeo, θα τοποθετηθεί στη γκάμα της εταιρείας πάνω από το Kuga, το οποίο προέρχεται από το Focus.

Τα full LED φωτιστικά σώματα (εμπρός-πίσω) προσδίδουν στο Edge έναν περισσότερο premium χαρακτήρα.

Το νέο SUV της Ford θα διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, τις Trend, Sport και Titanium, με την εταιρεία να προβλέπει πως πάνω από το 80% των πελατών της, θα διαλέξουν την ακριβή εκδοχή του.

Νέο Ford Edge

20.506 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/10/2014

Το Edge πρόκειται να αποτελέσει την SUV ναυαρχίδα της Ford, καθώς στηριζόμενο στο πάτωμα του Mondeo, θα τοποθετηθεί στη γκάμα της εταιρείας πάνω από το Kuga, το οποίο προέρχεται από το Focus. Η έκδοση παραγωγής του Edge διατηρεί σχεδόν στο ακέραιο την αισθητική του Edge concept, που είδαμε πέρσι στο LA Motor Show.

Η εμπρόσθια γρίλια και οι τεράστιοι τροχοί των 20 ιντσών δημιουργούν μια «μυώδη» εικόνα, ενώ τα full LED φωτιστικά σώματα (εμπρός-πίσω) προσδίδουν στο Edge έναν περισσότερο premium χαρακτήρα. Το νέο SUV της Ford θα διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, τις Trend, Sport και Titanium, με την εταιρεία να προβλέπει πως πάνω από το 80% των πελατών της, θα διαλέξουν την ακριβή εκδοχή του. Επιπλέον, πιθανό θεωρείται να ακολουθήσει και η κορυφαία έκδοση Vignale, συνθέτοντας με τις αντίστοιχες εκδόσεις των Mondeo και S-MΑΧ, μια premium «οικογένεια» μοντέλων.

Η Ford ελπίζει να κόψει από το μερίδιο μοντέλων όπως τα Audi Q5 και Volvo XC60, ενώ οι άνθρωποι της εταιρείας «υπόσχονται» μεγαλύτερη εσωτερική ευρυχωρία από μεγαλύτερα μοντέλα όπως τα Audi Q7 και VW Touareg.

Κάτω από το καπό του, η Ford τοποθετεί το 2λιτρο Duratorq TDCi Diesel μοτέρ σε δύο επίπεδα απόδοσης. Η «μικρή» έχει απόδοση 180 ίππων και 400Nm (149 γρ./χλμ. CO2) και εξοπλίζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η «μεγάλη» έχει ισχύ 210 ίππων, ροπή 450Nm (159 γρ./χλμ. CO2) και φέρει αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης 6 σχέσεων.

Η Ford υπόσχεται άνεση και κράτημα στο ταξίδι, χάρη στην «προσεγμένη» ρύθμιση των ελατηρίων και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Επιπλέον, το Edge θα είναι «φορτωμένο» με τεχνολογικά «καλούδια» όπως το σύστημα Cross Traffic Alert, ενώ θα εξοπλίζεται με το νέο προσαρμοζόμενο σύστημα διεύθυνσης (Adaptive Steering) της Ford.