Ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας των 183 ίππων της BMW 520d είναι οικονομικός σε κατανάλωση ακόμη και ύστερα από αρκετή πίεση.

Ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας των 183 ίππων της BMW 520d είναι οικονομικός σε κατανάλωση ακόμη και ύστερα από αρκετή πίεση.

Κινητήρας-επιδόσεις

58.262 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2013)

Κάτω από το καπό της BMW 520d βρίσκεται ένας 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας 184 ίππων και 380 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 2.750 σ.α.λ. Το εντυπωσιακό; Ότι η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 4,5 λτ./100 χλμ. παρά τα 1.700 κιλά του φορτίου στο οποίο έχει να αντεπεξέλθει, την ώρα που ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. Να είμαστε ειλικρινείς, ήμασταν αρκετά επιφυλακτικοί με αυτά τα νούμερα και κυρίως με την κατανάλωση, όμως τελικά στην πράξη η BMW 520d απέδειξε πως ακόμη και με το γκάζι στο πάτωμα είναι πολύ φειδωλή. Και όχι επειδή ο δείκτης του καυσίμου δεν έπεφτε γρήγορα -πώς να πέσει άλλωστε όταν το ρεζερβουάρ είναι 70 λτ.- αλλά επειδή το trip computer δεν ξεπέρασε τα 7,9 λτ./100 χλμ.. Φανταστείτε λοιπόν με την επιλογή ECO PRO και σε κανονικούς ρυθμούς οδήγησης, ότι αυτή κυμαίνεται στα 6,5 λίτρα, τιμή δηλαδή αρκετά καλή. Κατά τα άλλα, ο εν λόγω κινητήρας έχει αυξημένα αποθέματα ροπής από χαμηλά και ανεβάζει στροφές γρήγορα με αποτέλεσμα να είναι απροβλημάτιστος σε καθημερινούς ρυθμούς οδήγησης, ενώ υπό πίεση η απόδοση αργεί να πέσει (κάπου μετά τις 4.000 σ.α.λ.). Όσον αφορά το κιβώτιο, το μοντέλο της δοκιμής εφοδιαζόταν με αυτόματο 8άρι το οποίο και προτιμούμε μάλλον καθώς με αυτό επιτυγχάνονται καλύτερες επιδόσεις, ενώ κρατάει συνεχώς τον κινητήρα στο μέγιστο ωφέλιμο φάσμα των στροφών. 


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda