Το Peugeot 308 είναι το πιο άνετο από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 308 είναι το πιο άνετο από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστη έκπληξη το πολυμορφικό

45.286 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2017)

Πίσω από το τιμόνι, η αίσθηση που αποκομίζεις διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, βασικό χαρακτηριστικό του γαλλικού μικρομεσαίου, του Peugeot 308, είναι η άνεση που προσφέρει, ενώ παράλληλα είναι και πολύ σταθερό επιδεικνύοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά υπό πίεση. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του 308 από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως και η αντίστοιχη από το σύστημα πέδησης το οποίο είναι και αποτελεσματικό. Λίγο καλύτερο θα μπορούσε να είναι το 6τάχυτο κιβώτιο. Σε γενικές γραμμές, το Peugeot 308 είναι το πιο άνετο για τους επιβάτες του.

Και όμως το Ford C-MAX είναι το πιο απολαυστικό στο δρόμο. Παρά το ύψος και όγκο του έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, ουδέτερη συμπεριφορά και το πιο πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι.

Και όμως το Ford C-MAX είναι το πιο απολαυστικό στο δρόμο. Παρά το ύψος και όγκο του έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, ουδέτερη συμπεριφορά και το πιο πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το Nissan Qashqai, από την άλλη, καταφέρνει να κρύψει σε μεγάλο βαθμό την απόσταση των 180 χλστ. από το έδαφος, η οποία του επιτρέπει να κινείται με ευκολία σε χωματόδρομους ή άλλες κακοτοπιές. Μάλιστα, ακόμη και υπό πίεση δεν προβληματίζει καθώς και στρίβει και φρενάρει σαν επιβατικό. Επιπλέον, επιδεικνύει υψηλή ποιότητα κύλισης και ανάλογη άνεση κάτι που βοηθά στα μακρινά ταξίδια. Μικρή βελτίωση, συγκριτικά με τα άλλα δύο, θα μπορούσε να λάβει το τιμόνι σε ταχύτητα και αίσθηση Γενικά όμως είναι το μοντέλο με το οποίο θα πας πιο μακριά και στο χώμα και άρα έχει πλεονέκτημα.
 
Τέλος, το Ford C-MAX είναι αυτό που κάνει την ευχάριστη έκπληξη, αφού δεν περιμένεις από ένα πολυμορφικό σαν και αυτό να πατάει τόσο καλά στο δρόμο. Για την ακρίβεια, το Ford C-MAX έχει το γρηγορότερο και το πιο πλούσιο σε αίσθηση τιμόνι, παρά το ύψος του οι κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα δεν σε τρομάζουν, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα. Σε γενικές, δηλαδή, γραμμές το C-MAX κρύβει τον όγκο του και είναι απολαυστικό για τον οδηγό του όταν βρεθεί σε μια ανοικτή επαρχιακή διαδρομή χωρίς σύζυγο και παιδιά. Λίγο χαμηλότερο μόνο θα θέλαμε τον θόρυβο στην καμπίνα, αν και αυτό δεν σημαίνει πως κουράζει στα μακρινά ταξίδια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
OPEL