• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς θα αφήσετε τα γερμανικά στην άκρη για χάρη ενός γαλλικού μοντέλου;

Peugeot εναντίον VW & Audi στα μεσαία;

Διαβάστηκε από 12691 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/8/2018
 

Εσείς είστε διατεθειμένοι να αγοράσετε γαλλικό αντί για γερμανικό μεσαίο;

Εσείς θα αφήσετε τα γερμανικά στην άκρη για χάρη ενός γαλλικού μοντέλου; Η απάντηση πιθανώς να είναι εύκολη όταν μιλάμε για μίνι ή μικρά, ή ακόμη και για SUV. Τι γίνεται όταν μιλάμε για μεσαίο;

Η επιτυχία ανοίγει την όρεξη φαίνεται, και οι Γάλλοι είναι έτοιμοι να τα βάλουν με τους Γερμανούς σε όλα τα μέτωπα. Με την Peugeot να σαρώνει τα βραβεία και τις πωλήσεις με τη νέα της γκάμα SUV με αιχμή του δόρατος το 3008, θα περίμενε κανείς πως οι Γάλλοι θα έκοβαν φόρα και θα επικεντρώνονταν τώρα στις κατηγορίες που έχουν κατακτήσει. Όμως αυτό δεν ισχύει.

Η ολική επαναφορά της Peugeot τα τελευταία χρόνια έχει ανοίξει την όρεξη στους Γάλλους που βρίσκουν τον γερμανικό ανταγωνισμό μάλλον στα «κάτω» του. Έτσι με μία κίνηση εξαγόρασαν την Opel, ενώ χτυπάνε τον όμιλο VW στα ίσια και με πολύ δύναμη.

Έτσι το νέο 508, βάζει πλώρη για Γερμανία με ότι έχει και δεν έχει. Οι Γάλλοι στην παρουσίαση και το δελτίο τύπου συγκρίνουν το νέο τους μεσαίο μοντέλο αποκλειστικά και μόνο με το Audi A5 Sportback και το VW Arteon.

Δεν είναι τυχαίο ότι τα δύο μοντέλα από τον ίδιο όμιλο, έχουν και πολλά κοινά. Τα κουπέ χαρακτηριστικά, με το πολύ λοξό πίσω παρμπρίζ, τις πόρτες χωρίς πλαίσια, την τραβηγμένη πίσω βάση του εμπρός παρμπρίζ (για να μεγαλώσει η μούρη και να δείχνει λιγότερο προσθιοκίνητο).

Το νέο 508 δεν θα το πει κανείς αδιάφορο. Είναι όμορφο, πολύ καλά σχεδιασμένο, ειδικά στο πίσω μέρος του και στο εσωτερικό. Το εμπρός λίγο προβλέψιμο, αλλά κομψό και εντυπωσιακό. Και αν απέναντι σε αυτά βάλεις το Arteon, τότε η Peugeot δεν πάει άσχημα. Τα γονίδια των δύο μοντέλων είναι εξίσου «μαζικά» οπότε η διαφορές είναι στα σημεία.

Η Peugeot έχει ξεκαθαρίσει εξάλλου ότι δεν θέλει να γίνει premium. Θέλει εκείνο το κομμάτι της αγοράς στο άνω άκρο του mainstream, εκεί που ψωνίζουν οι πολλοί που θέλουν ποιότητα, στυλ και σχέση τιμής αξίας. Εξάλλου ο όμιλος έχει την DS να φέρει το λάβαρο του premium.

Τότε τι συγκρίνονται με το Α5 Sportback; Μα ακριβώς γιατί θέλουν να φωνάξουν πόσο κοντά, δίπλα ή και μπροστά από τον premium ανταγωνισμό μπορούν να βρεθούν.

Εσείς όμως θα αφήνατε ένα γερμανικό μεσαίο για να πάρετε ένα γαλλικό; Είστε έτοιμοι να προτιμήσετε ένα μεσαίο Peugeot από ένα μεσαίο Audi ή έστω VW; Αν το κάνατε στις άλλες κατηγορίες, γιατί όχι και στα μεσαία; Τι λέτε;

Tags: PEUGEOT
 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • akis

    εχω το 508 1.6 e-hdi εδω και 4 χρονια..περα απο το οτι ειναι οικονομικοτατο και απροβληματιστο τραβα τα βλεμματα γιατι ειναι σπανιο στους ελληνικους δρομους...η τιμη του λογικη και σιγουρα πολυ καλυτερη απο τoΑ4...τα σερβις του λογικα και σιγουρα η ποιοτητα ειναι εφαμιλλη..σοβαρη εναλλακτικη λυση αν θες να μην εισαι μαζοποιημενος....ελπιζω και τα επομενα χρονια να υποστηριζω την ιδια αποψη γιατι οσες φορες ψωνισα απο γερμανια πλευρα..πηρα λιγα και εδωσα πολλα..παρα πολλα....

      24
  • Kostis

    Ας δείξουμε επιτέλους ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι πολίτες και δεν καταναλώνουμε άκριτα ό,τι μας πασάρουν οι διαφημιστές. Μποϋκοτάζ στο πολλαπλά αμαρτωλό κλεφτογκρούπ.

      16
  • GR

    Τι Γερμανοί και Γερμανοί , η οικογένεια μου είχε και audi a4 και vw passat ,συνέχεια στο συνεργείο ήταν και τα δύο .Το Peugeot 508 είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο και ιδιαίτερο .Φυσικά και θα το προτιμούσα απο τα Γερμανικά που πάνω κάτω είναι όλα τα ίδια.

      7
  • Νικήτας Καλφόπουλος

    Το γκρουπ VW (VAG) δεν αντιπροσωπεύει πλέον αξίες όπως "απόλυτη αξιοπιστία" και "καλό λόγο ποιότητας-τιμής". Χρησιμοποιούμε και έχουμε στην κατοχή της εταιρείας μας 3 οχήματα του ομίλου VAG, 3 του ομίλου PSA και δύο της Renault. Προς μεγάλη έκπληξη όλων μας, τα πλέον αναξιόπιστα και προβληματικά είναι τα VW:αντικατάσταση ηλεκτρικής κρεμαγιέρας σε Tiguan (1,4 βενζινη με 160 HP, του 2014) συνεχή προβλήματα με τα beck τροφοδοσίας σε Touran (1,6 D του 2012) , αντικατάσταση κινητήρα σε Tiguan R line 1,4 του 2012 κλπ. Αντίθετα, τα δύο Renault (Megane kai Clio 1,5 D του 2015 αμφότερα) και το Citroen DS4 1,6D, τo Peugeot 3008 και ενα Citroen C4 που έχει τραβήξει τα πάνδεινα, δεν έχουν παρουσιάσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα πλήν των προγραμματισμένων services. Ας μη ξεχνάμε οτι ο κινητήρας 1,6 D της PSA κινεί τις ανάλογες BMW, και ο κινητήρας 1,5 και 1,6 D της Renault κινούν τα σχετικά Mercedes και Nissan. ΤΥΧΑΙΟ ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...

      4
  • akis

    φιλε nolian...η συγκριση γινεται με την audi...bmw-benz παιζουν αλλου...η audi ομως στα συγκεκριμενα μοντελα δεν απεχει πια...

      4