Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές; Round 6!

254.740 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

Πράσινες, κίτρινες και κόκκινες μάρκες. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα; Ποια τρίζουν; Σε ποια σε γδέρνουν ζωντανό όταν πας για service; Ποιες εταιρείες αθετούν τις υποσχέσεις και υποχρεώσεις τους; 4.200+ επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!

Η μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη περνάει στην 6η φάση, έχοντας συμπληρώσει ήδη περισσότερες από 4.200 αναφορές από τα προηγούμενα κύματα. Όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω, οι ιδιοκτήτες αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά των αυτοκινήτων τους, δίνοντας σε όλους εσάς πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών... μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές. 

Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας στο παρελθόν!) 

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;
H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;
Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.
Ό,τι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ό,τι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Κάντε την αναφορά σας τώρα» στο τέλος του κειμένου.

Δίνετε το όνομα και το email σας και το site μας θα σας στείλει την ίδια στιγμή ένα link στο email σας για να καταχωρήσετε την αναφορά σας.

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 5118 αναφορές & επιβραβεύσεις



Αναφορές & επιβραβεύσεις για DAIHATSU

Daihatsu
Cuore

998 κυβικά
του 2008

Κωνσταντίνος Τ. Ξάνθη (26/6/2020, 17:51) 120000 χμλ και 11 χρόνια είναι σαν την πρώτη μέρα.
Daihatsu
Cuore

1000 κυβικά
του 2012

isidoros (7/11/2019, 12:58) Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2006

Πανος Καρακωστας (7/11/2019, 17:18) Κάνει τα πάντα καλά και δεν σπάει δεν χαλάει
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

ΜΑΛΕΣΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (26/8/2019, 10:06) Ένα πραγματικά απροβλημάτιστα αυτοκίνητο.Μετα απο 12 χρόνια και κάνοντας τα service κανονικά Κανένα πρόβλημα.Το μόνο ότι καταναλώνει πολύ καύσιμο και ειδικά το αυτόματο σασμαν
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2003

Δημήτριος Φερλέμης (6/7/2019, 15:14) Αξιοπιστία παροιμιώδης και χωρίς να πληρώσεις μια περιουσία! Το τίμημα είναι η "απλοϊκότητα" και η έλλειψη φαντασίας στο σχεδιασμό. Ανταλλακτικά σχετικά ακριβά. Το απόλυτο εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου απλά κι απροβλημάτιστα! Όταν μετά από 10 χρόνια έκανα αναβάθμιση σε μεγαλύτερο SUV, το μεταβίβασα στον πατέρα μου που συνεχίζει να το χρησιμοποιεί εδώ και 6 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.
Daihatsu
Cuore

998 κυβικά
του 2008

Poly (27/5/2019, 01:25) 126.000 χλμ απροβλημάτιστα. Στην πόλη αλλά και στο χώμα (είναι ψηλό! ),από Κρήτη μέχρι Πίνδο δεν έχει κωλώσει πουθενά. Έχω αλλάξει μόνο τακάκια, μπαταρία,ένα λαμπάκι φρένων και την πόρτα του συνοδηγού που με τρακάρανε. Σερβις κάνουμε μια φορά το χρόνο για αλλαγή λαδιών. Έχει βγάλει τα λεφτά του μέχρι το τελευταίο ευρώ. Θα το ξανάπαιρνα με κλειστά μάτια!
Daihatsu
Sporty

13 κυβικά
του 2008

Christos (3/3/2019, 10:42) Το αγορασα μεταχειρισμενο το 2010 με 13.000χλμ.Στην αντιπροσωπεια του εβαζαν λαδι 10w40(?)ουτε που το γραφει στο bookservice το δινει για 0w20 5w30 ή και 0w30 νομιζω αλλα οχι για ημισυνθετικο.Μου αλλαξαν μπουζι στα 30.000χλμ που απο το εργοστασιο βγαινει με ιριδιου νομιζω για 100.000χλμ.Ετσι με ελαφρα πηδηματακια την εκανα απο την αντιπροσωπεια κ τα εκανα εξω τα σερβις.1 φορα το χρονο λαδια κ φιλτρο.Αλλαξα φετος κ μπουζι κ ειχε πλατινας νομιζω οχι ιριδιου(57.000χλμ)ανταλλακτικα ακριβα:φαναρι δεξι 180ε μεταχειρισμενο.Στις στροφες δεν ειναι...εχει λεπτα λαστιχα 175/65ρ14 τωρα ακουω ενα βουιτο αλλα οπως διαβασα (για κρεμαγιερα που κ να αλλαχτει παλι ακουγεται)θα το κανω εναν ελεγχο κ βλεπουμε.Αξιοπιστο παντως 2 λαμπες εχω αλλαξει και τα αμορτισερ.Για δευτερο που το εχω για την γυναικα εχω σωθει.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

Κώστας (1/3/2019, 23:56) Δεν χαλάει λέμε. 12 χρόνια σκύλος. Ούτε ροδέλα. Μόνο λάστιχα λάδια και κανένα service σε πολύ αραιό interval. Κρίμα που δεν εισάγονται πια και δεν μπορεί ο κόσμος να αγοράσει και να ησυχάσει από συνεργεία και μαστορους εξουσιοδοτημενους και μη.
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2006

Κώστας Κ (28/2/2019, 09:15) 195.000χιλ κανένα πρόβλημα.Χαμηλό κόστος συντήρησης,με το ακριβότερο μεγάλο σέρβις στα 250€.Επισκέψεις στο συνεργείο μόνο για τακτική συντήρηση.Κρίμα που δεν εισάγονται πλέον στην Ευρώπη.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2009

Jim (9/1/2019, 22:57) 73.000 χλμ πρόβλημα κανένα! Λίγο τσιμπημένη η κατανάλωση αλλά πραγματικά απροβληματιστο!
Daihatsu
Cuore

1000 κυβικά
του 2012

Γιωργος (15/5/2018, 18:11) Αθανατο
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 1999

ΚΩΣΤΑΣ (1/11/2017, 16:47) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΚΙ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
Daihatsu
2008

1000 κυβικά
του 2008

Δημήτρης (14/10/2017, 18:54) Έφτασα αισίως τα 100.000 χιλιόμετρα με μόνο μία λάμπα πίσω φρενων, λάδια φίλτρα. \, και μπουζί ακόμα τα εργοστασιακα!! Αντέχουν 120 χιλιάδες χιλιομ. Επίσης χωρίς να πειράξω τίποτα στα πίσω φρένα μόνο τακακια εμπρός 2 η 3 φορές νομίζω,Το μονο μείον είναι τα λάστιχα του 165/55/15 πανάκριβα και η επιλογή μόνο Bridgestone. Το τρίπτυχο: " δεν πίνει δεν καπνίζει, δεν χαλάει" είναι πέρα για πέρα αληθινό
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2008

Ιωαννα (9/10/2017, 23:46) Αντικατάσταση κρεμαγιερας στα 14000 χλμ ευτυχώς στα πλαίσια της εγγύησης.Αντκατασταση μπροστινού αριστερού ρουλεμάν τροχού κόστος 90ευρω με την εργασία στα 110000 χλμ. Βλάβη ηλεκτρικού τιμονιού στα 114000χλμ , κόστος επισκευής 250ευρω.
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2011

Δημήτρης Μπαλαχάμης (4/10/2017, 00:47) έχει πολύ καλούς χώρους για το μέγεθος του,πατάει και φρενάρει καλά,ο κινητήρας του είναι επαρκέστατος και οικονομικός και πέρα από την κλασική συντήρηση δεν μου έχει ζητήσει απολύτως τίποτα .
Daihatsu
Sirion

1242 κυβικά
του 2008

Δημήτρης Γιώτης (29/9/2017, 23:12) Γιαπωνέζικο σκυλί.
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2008

Dimitrios (28/9/2017, 21:02) κανένα πρόβλημα, μόνο η προγραμματισμένη συντήρηση-service
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2005

babis (5/5/2017, 13:13) Εντάξει ..αυτό το αυτοκίνητο δεν υπάρχει .Έχει κάνει 280 χιλιάδες χιλιόμετρα (τα 150 χιλ με αέριο) χωρίς ιδιαίτερες ζημιές αλλά μόνο από τη χρήση όπως πχ ένα ακρόμπαρο από τα ανεβάσματα στα πεζοδρόμια.Κινείται μόνο εντός πόλης
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2002

Παναγιώτης Π (21/11/2016, 14:36) Αμάξι χωρίς προβλήματα ! Τέλος !
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2006

Vaios (12/11/2016, 09:03) 10 χρόνια ανελέητης, δίχως οίκτου και ελέους συμπεριφοράς στο αυτοκίνητο, στην πόλη, στην εθνική, αλλά κυρίως στα βουνά και τα χωράφια, χωρίς να σέβομαι την παραμικρή του βίδα, χωρίς να κάνω τα σέρβις του τακτικά (λάδια και ό,τι χάλαγε το έφτιαχνα). Χρήση πέρα από αυτή για την οποία το προορίζει ο κατασκευαστής, σε ακραίες καταστάσεις, με ρυμουλκήσεις που απλά δεν υπάρχουν, χωρίς να βελτιωθεί το παραμικρό στο αυτοκίνητο. Στα 170.000 χλμ τοποθέτησα κιτ υγραριοκίνησης landirenzo. Πρόβλημα μόνο στα μπεκ βενζίνης κι αυτό "ακόμα διερευνάται γιατί και πως". Ψαλίδια, σταυροί και κεντρικό διαφορικό αντικαταστάθηκαν μετά από χρήση 250.000+ χιλιομέτρων. Το αυτοκίνητο σήμερα έχει πάνω από 360.000 χλμ. Αν είχε κοντές σχέσεις θα ήταν το απόλυτο εργαλείο!
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2011

ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (10/11/2016, 12:09) Εξαιρετικο αυτοκινητο.Πολυ καλη ποιοτητα.Καλη οδηγικη συμπεριφορα.Πολυ χαμηλη καταναλωση.Κριμα που η Daihatsu εφυγε απο την Ευρωπη
Daihatsu
Terios

1275 κυβικά
του 2003

Polemis (7/11/2016, 12:03) Τόσα χρόνια, κανένα μηχανικο πρόβλημα, χρηση σε όλες τις συνθήκες , εντός και εκτός δρόμου, χαμηλη κατανάλωση, τρεχαλιάρικο και αξιόπιστο, θα θελα να χει μόνο λιγο μεγαλύτερο πορτ μπσγκάζ
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

Πολυχρόνης Πολυχρονάκησ (4/11/2016, 14:33) ΤΟ TERIOS ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. 180.000 ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΕΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ SERVICE
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2003

Ελένη Φ (2/11/2016, 10:51) Δεν θα το άλλαζα.Λίγο στην κατανάλωση τα χαλάει(αυτόματο κιβώτιο).Για όλα τα εδάφη!Όχι πρώτη επιλογή για ταξίδια εκτός πόλης
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2006

Παναγιώτης (2/11/2016, 10:46) Καμία βλάβη στα 10 χρόνια και 150.000χλμ
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2006

Dimitris (2/11/2016, 16:42) Πολύ καλό αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα αν εξαιρέσεις ότι τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα.
Daihatsu
Sirion

1000 κυβικά
του 2006

Νικος (12/12/2015, 20:50) Ποιοτητα υλικων καμπινας μετρια. Καινουριο, ξεκολλησε το καλυμμα του λεβιε ταχυτητων. Αργοτερα εσπασε ο εσωτερικος καθρεπτης οδηγου. Βλαβες στο εργοστασιακο ραδιοcd. Τιμες γνησιων ανταλλακτικων ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ. Ενδεικτικα αναφερω καπου 120 ευρω αν θυμαμαι καλα ενας πλαστικος θολος τροχου. Μηχανικα προβληματα κανενα μεχρι τωρα, στα 120000χλμ, που αρχίζει να εμφανιζει μια αδικαιολογητη καταναλωση λαδιου....
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2007

ΤΖΙΡΤΖΙΛΑΚΗΣ (12/12/2015, 19:05) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ 2 ΣΕΡΒΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ.
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 1998

BASILIS (12/12/2015, 12:21) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ,ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2002

stefanos (6/12/2015, 09:36) Το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο.Εχω τωρα 171.000 χλμ και δεν εχει βγαλει τιποτα!!!!!!!! Δίσκο-πλατο στα 160.000 χλμ και οχι σαν καποιες αλλες εταιριες στα 60.000 ...... Μακαρι να ξαναεισαγει αυτοκινητα στην ελλαδα.Η αγορα (και να το διαβιβασετε αυτο σαν autotriti) ειναι πιο φτωχη χωρις την daihatsu......
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

joey (6/12/2015, 04:47) Πήρα ένα TERIOS 1.5 το 2007. Pολύ γερό και καλό αυτοκίνητο. Με υγραέριο ειναι πολύ οικονομικό. Καμιά σχέση με τους σημερινούς κουβάδες που δήθεν ειναι SUV πλέον και δήθεν πηγαίνουν εκτός δρόμου. Το Τεριος τα συνδυάζει και τα 2. Και εκτός κατσίκι και εντός πολιτισμένο. Παρότι το ταλαιπώρησα δεν μου έχει βγάλει τίποτα. Φυσικά στην υπόλοιπη Ευρώπη το service το κάνανε ανά 15.000km και στην Ελλάδα ανά 7500. Κρίμα που την εταιρεία την έφαγαν οι γερμανικές εταιρείες επειδή και καλά δεν έπιανε της προδιαγραφές euro 5 (είδαμε πως τις πιάσανε και οι Γερμανοί). Εύχομαι κάποια στιγμή να επανέλθουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Τίμια και σκυλιά.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

Παύλος (4/12/2015, 13:29) Πολυ καλο αξιόπιστο ,τις χωμάτινες διαδρομές και τα εκτός δρόμου αλλα τζιπ ουτε σε dvd δεν τα εχουν δει. Πολύ ακριβο το setvice και τα ανταλλακτικά Λάδια κάθε 7500χλμ 100€ Μικρό σέρβις 200 Μεγάλο σέρβις 300 Ρουλεμαν δεξιού μπροστινού τροχου 350 το skf το μαμισιο 500 Εκανα 85000χλμ χωρίς προβληματα εκτός απο μερικα τριξιματα ,οσπου μια μέρα πάνω σε μια στροφή με πεταξε εκτός ( δεν υπακουε τοτιμονι +καποιο τρανταγμα στο τιμονι) το αυτοκίνητο καταστράφηκε κτυποντας πανο σε τοιχο με 80χλμ μετοπικη..... Μόνο μια μελάνια απο την ζώνη. ...για Ιάπωνας καλά άντεξε. .... πήγε για παλιοσιδερα..... Πολυ καλο αλλα για καλά πορτοφόλια Κριμα που η εταιρεία δεν εχει συνέχεια στην Ελλάδα.
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2008

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (26/11/2015, 09:01) ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 18 ΕΤΩΝ ΤΟ 2008 ΑΓΩΡΑΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ... ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ... ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΔΩ!
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2007

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (25/11/2015, 17:17) Αυτοκίνητο μΕ μηδενικά προβλήματα οικονομικό πολύ φθηνά service. Γνήσιο ιαπωνικό. Δεν έχει βγάλει Κανένα προβλημα. Το κοντέρ μου δείχνει 180.000 χλμ . Σε ευχαριστώ daihatcu
Daihatsu
Sirion

1000 κυβικά
του 2009

Γιάννης (13/6/2015, 11:15) Στα 65000 χιλ.χιλιομετρα που τοχω μουκαψε μια λαμπα και μου εβγαλε προβλημα στην κρεμαγιερα η οποια αλλάχτηκε εντος εγγυησης αλλα ο θορυβος εξακολουθει να υπαρχει,έχω την εντυπωση παντως οτι δεν ηταν η κρεμαργιερα τελικα αλλα απο καπου αλλου προερχεται ο θορυβος...παντως η ελληνικες αντιπροσωπειες νομιζω κοροιδεψαν τους ιαπωνες ταχα για ελλατωματικες κρεμαριερες χωρις να υφισταται τετοιο προβλημα,γιατι αν ηταν απο εκει θα επρεπε να σταματησει ο θορυβος αλλα δεν εχει σταματησει.Το θεμα ειναι οτι δεν προκαλει καπου ζημια ουτος ο θορυβος και μονο οταν ειναι χαλασμενο πολυ το οδοστωμα ακουγεται δηλαδη τιποτα το αφησα ετσι και δεν ξαναασχοληθηκα.Αυτο που με εκνευριζει στο αυτοκινητο αυτο ειναι το αθλιο κρατημα που εχει (πριν ειχα γαλλικο), αλλα το συνεφερα καπως χαμηλωνοντας το με eibach και με φαρδυτερα ελαστικα.Εχει καλη ποιοτητα κατασκευης τα φτερα ειναι ελαστικα για μικροεπαφες τρακαρισματα κλπ,γενικα ειμαι ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και θα το ξαναπαιρνα
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2008

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΤΣΑΝΗΣ (5/5/2015, 11:58) ΣΤΑ 18 ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ SPORTY ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ... ΠΕΡΑΣΑΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ... ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΟΤΑΝ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΕ Η ΠΕΣΚΕΤΖΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΛΗΞΗ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΛΟΓΩ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΥΛΙΚΟΥ... (ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AUTO RINA). ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΝΑ ΣΤΕΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ... ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΣΤΕΚΑΝ... ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΦΥΓΕ...
Daihatsu
Sirion

1000 κυβικά
του 2011

ΣΑΡΙΓΙΑΝ ΜΑΝΩΛΗΣ (4/5/2015, 19:18) ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΤΟ 2014.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2008

ΣΑΡΙΓΙΑΝ ΜΑΝΩΛΗΣ (30/4/2015, 13:29) ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.
Daihatsu
Cuore

1000 κυβικά
του 2009

Ζαχαρίας Μουρούτης (20/4/2015, 06:14) 100000χλμ. Άψογο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Μηδαμινό κόστος συντήρησης, μηδενικές βλάβες.
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2008

ROUSAKIS GRIGORIS (20/4/2015, 10:05) To αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό αλλά έχει παρουσιάσει πρόβλημα στην κρεμαγιέρα και κολώνα τιμονιού καθώς και στο σασμάν (δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη). Τέλος ξεκόλησε το λάστιχο του μπροστινού παρμπρίζ χωρίς όμως να δημιουργηθεί πρόβλημα στεγανότητας. Το προαναφερθέν πρόβλημα του τιμονιού επιδιορθώθηκε από την αντιπροσωπία στην εγγύηση χωρίς να εξαλειφθούν εντελώς κάποιοι θόρυβοι στην κολώνα του τιμονιού. Μηχανικά το αυτοκίνητο είναι άψογο μετά από 160000 χιλιόμετρα
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

ΔΑΜΑΣΚΟΣ ΦΑΝΗΣ (19/4/2015, 23:23) ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!!! ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ Κ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ TERIOS!!!!!
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2004

κουτρουμπες παναγιωτης (7/4/2015, 14:17) Στα 11 χρόνια σχεδόν που το έχουμε, χάλασε ο διακόπτης στο παράθυρο του οδηγού και η ηλεκτρική ρύθμιση ύψους της δέσμης στο ένα φανάρι.
Daihatsu
Cuore

1000 κυβικά
του 2007

ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (4/4/2015, 16:30) ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΟ . ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑ . ΧΛΜ 200.000 . ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2006

Παναγιώτης Ανδρεάδης (3/4/2015, 14:51) Κανένα απολύτως πρόβλημα στα 120.000χλμ
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

ΝΙΚΟΣ (28/3/2015, 20:32) Αξιόπιστο εργαλείο με υπερβολικές, άφταστες δυνατότητες για το μέσο χρήστη. Δεν σπάει δεν χαλάει προς το παρόν. Εύκολα, λογικά service. Αρνητικά: τριγμοί στο ταμπλό και πιθανόν στους μηχανισμούς των παραθύρων. Απαιτεί ακριβή ζυγοστάθμιση και διαστάσεις ελαστικών μέχρι 215.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2009

ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (22/3/2015, 17:51)
Daihatsu
Terios

1300 κυβικά
του 2005

Asos (21/3/2015, 00:48) Απλά απροβλημάτιστο,δε σπάει δε χαλάει.Το πήρα καινούριο και το έδωσα με 76.000 χλμ δεν είχε κάψει ούτε λάμπα.
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΗΣ ΦΩΤΙΟΣ (17/3/2015, 22:04) ΚΟΡΥΦΗ-ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.230000ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΑΜΕ...
Daihatsu
Terios

1500 κυβικά
του 2007

Kanellos N (14/3/2015, 20:22) 110.000.. αυτοματο. Εχω αλλαξει 2 φορες τακακια, τα λαδακια του και μπουζι στις 100.000.Το μονο που εχει χαλασει ειναι το λαστιχο στο παραθυρο του οδηγου. 10 αλογακια παραπανω και λιγο πιο χαμηλη καταναλωση και τιποτε αλλο.Ειναι λιγο "σκληρο" στην οδηγηση και στην εθνικη μετα τα 120χλμ ειναι κουραστικο.Αλλα... δε σπαει, δε χαλαει και αυτο το εκτιμω πολυ με το περασμα του χρονου.
Daihatsu
Sirion

1300 κυβικά
του 2009

ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ (13/3/2015, 23:36) ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ Κ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ!ΤΩΡΑ ΣΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΟΥΤΕ ΒΛΑΒΕΣ!!!78.000ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Κ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ CD ΣΧΕΔΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΛΗΞΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ (3ΧΡΟΝΙΑ)Κ ΕΝΩ ΠΡΟΚΕΤΕ ΓΙΑ ΑΠΛΟ CD K OXI MP3 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΧΕ 3.500 ΚΟΝΤΑ!!!!ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ(ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ Κ 92 ΑΛΟΓΑ)Κ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΠΩΣ Κ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΕΣΚΕΤΖΗΣ ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΣΤΩ Κ ΑΝ ΕΛΗΞΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΡΝΗΘΗΚΕ Κ ΟΧΙ Η DAIHATSU Κ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΛΥΣΗ ΜΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 170ΕΥΡΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel