• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιος αποφασίζει για τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα;

Διαβάστηκε από 4551 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/10/2018
 

Ποιός αποφασίζει στη χώρα μας και με τι κριτήριο για τις πολιτικές που χρειάζονται στο αυτοκίνητο;

Όταν η αυτοκίνηση βρίσκεται μια ανάσα από τη μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της, όταν το περιβάλλον πιέζεται περισσότερο από ποτέ, όταν είναι η ώρα να παρθούν αποφάσεις για το μέλλον του αυτοκινήτου, στην Ελλάδα, ποιός και πως αποφασίζει;
 
Από το 1980 ως σήμερα οι αποφάσεις και οι πολιτικές που πάρθηκαν για την αγορά αυτοκινήτου έχουν δημιουργήσει μια σειρά προβλημάτων που έκαναν την Ελλάδα, για ακόμη μία φορά, ιδιαίτερη περίπτωση. Από την υπερφορολόγηση που είδε όλη τη δεκαετία του 80 την Ελλάδα να μένει με σαράβαλα, την απελευθέρωση και μετά κατακρεούργηση των δίλιτρων πριν 10 χρόνια, την εμμονή με το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης που καθιστά το αυτοκίνητο ακριβό, και την κρίση που έκλεισε κάθε χρημοατοδότηση που θα βοηθούσε την ανανέωση του στόλου, η πολιτική που έχει ακολουθηθεί από τις κυβερνήσεις διαχρονικά, είναι λάθος.
 
Λάθος γιατί κανείς που αποφάσιζε για την αγορά αυτοκινήτου δεν είχε ιδέα τι συμβαίνει. Και σήμερα αυτό είναι περισσότερο πρόβλημα από ποτέ. Γιατί σήμερα οι αποφάσεις που πρέπει να παρθούν, πρέπει να είναι οι σωστές.
 
Πως θα γίνει όμως αυτό; Μιλάμε για αποφάσεις που πρέπει να παρθούν σε τρεις άξονες: ηλεκτρικά ή αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων, αυτόνομα αυτοκίνητα, και υποδομές για ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα.
 
Βλέποντας τι κάνουν εκτός Ελλάδας, στον πρώτο άξονα, πρέπει να παρθούν αποφάσεις για το ποιά αυτοκίνητα θα είναι ο στόχος να αντικαταστήσουν το σημερινό στόλο μέχρι το 2030. Στην Ευρώπη φαίνεται πως ο στόχος είναι τα 75 γραμμάρια διοξειδίου ανά χιλιόμετρο και έτσι εκτός από τα ηλεκτρικά, θα πρέπει να πριμοδοτηθούν και τα υβριδικά, κυρίως αυτά με ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 20 χλμ. Αυτό σημαίνει φοροελαφρύνσεις και κίνητρα (απόσυρσης), και απαγορεύσεις (ντίζελ Euro3/4/5 και σταδιακά 6).
 
Για τα αυτόνομα αυτοκίνητα απαιτούνται νομοθετικά πλαίσια υψηλής τεχνογνωσίας, μελέτες και αποφάσεις που θα προωθήσουν τη χρήση τους χωρίς να θέτουν ζωές σε κίνδυνο. Επίσης απαιτείται όραμα επενδύσεων και κίνητρα για νέες εταιρείες που θα ξεκινήσουν να ετοιμάζουν υποδομές. Που θα φορτίζουν τα ηλεκτρικά; Πως θα διαμορφωθεί το ηλεκτρικό δίκτυο; Πως θα επικοινωνούν τα αυτόνομα αυτοκίνητα με τον δρόμο, τα σήματα, τα φανάρια, το ένα με το άλλο; Μιλάμε για πολύ υψηλή τεχνολογία, με πολλές κοινωνικές και ηθικές πτυχές.
 
Ποιός θα θέσει τους στόχους για το τι στόλο αυτοκινήτων θέλουμε μέχρι το 2030; Ποιός θα χαράξει τις πολιτικές για το πως θα το πετύχουμε; Ποιό πολιτικό προσωπικό μπορεί να νομοθετήσει για τις νέες τεχνολογίες και τις ριζικές αλλαγές που έρχονται στο αυτοκίνητο; Πως μπορούμε να αφήσουμε πίσω τα λάθη 30 ετών και να ξεκινήσουμε από την αρχή; Τί λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Πως πρέπει να οδηγείς στη βροχή;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Έλεγχος ΚΤΕΟ σε όχημα LPG! Τι ισχύει;

Diesel vs Βενζίνη

Η κίνηση στους δρόμους

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »