.jpg)
Δείτε το βίντεο με το ρεκόρ.
Ο Patrick Long οδήγησε την Taycan Turbo GT.
Πέρασε με άνεση το χρόνο ρεκόρ της Taycan Turbo S.
H Corvette ZR1 έχει το ρεκόρ στα μοντέλα παραγωγής.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Ο Patrick Long οδήγησε την Taycan Turbo GT στο ρεκόρ
Γύρο ρεκόρ στην πίστα Road Atlanta, στις ΗΠΑ, πραγματοποίησε η ηλεκτρική Porsche Taycan Turbo GT. Το πανίσχυρο ηλεκτρικό οδηγήθηκε από τον Patrick Long, ο οποίος κατάφερε να καλύψει έναν γύρο σε χρόνο 1:27.15. Βάσει της επίδοσής της, η Taycan Turbo GT ξεπέρασε με άνεση το ρεκόρ που κατείχε στην ίδια πίστα, στην κατηγορία των ηλεκτρικών, η Taycan Turbo S, ωστόσο απέχει ακόμα από το ρεκόρ γύρου στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Πέρασε με άνεση το χρόνο ρεκόρ της Taycan Turbo S
Για το ρεκόρ, η Porsche χρησιμοποίησε μια Taycan Turbo GT εξοπλισμένη με το προαιρετικό πακέτο Weissach, το οποίο αφαιρεί τα πίσω καθίσματα. Το αυτοκίνητο επίσης «φορούσε» ελαστικά υψηλών επιδόσεων Pirelli P Zero Trofeo RS NF0, που αναπτύχθηκαν ειδικά για αυτό. «Γράφοντας» χρόνο 1:27.15, η Turbo GT έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ της Turbo S, που ήταν 1:33.88. Η Porsche λέει ότι ο γύρος καταγράφηκε με την πίεση των ελαστικών στα 37 psi, την μπαταρία φορτισμένη στο 97% και το μεγαλύτερο μέρος της πίστας στεγνό, αν και υπήρχαν μερικά υγρά σημεία.
H Corvette ZR1 έχει το ρεκόρ στα μοντέλα παραγωγής
Από κει και πέρα, αξίζει να σημειωθεί πως η Taycan Turbo GT απέχει πολύ ακόμα από το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία αυτοκινήτου παραγωγής της πίστας. Αυτό το έχει η νέα Chevrolet Corvette ZR1, η οποία χρειάστηκε 1:22.80.
Το SU7 Ultra της Xiaomi της πήρε το ρεκόρ στο Ring
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως νωρίτερα φέτος, η Taycan Turbo GT σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου ηλεκτρικών οχημάτων στο Interlagos και το 2024 έκανε το ίδιο στην πίστα της Laguna Seca. Επίσης, προηγουμένως είχε καταγράψει ρεκόρ στο Nurburgring Nordschleife, το οποίο εδώ και λίγες ημέρες έχει το SU7 Ultra της Xiaomi.