ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Προτιμά τα ηλεκτρικά από τα βενζινοκίνητα ο CEO της Audi

(16/9/2025)
Προτιμά τα ηλεκτρικά από τα βενζινοκίνητα ο CEO της Audi
2 Φωτογραφίες »

Συμφωνεί με την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων βενζίνης και diesel από το 2035.
CEO Audi: «Το ηλεκτρικό είναι καλύτερη τεχνολογία».
Η Audi επενδύει στα ηλεκτρικά αλλά οι περισσότερες πωλήσεις είναι... βενζινοκίνητες.

autotriti team

Συμφωνεί με την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων βενζίνης και diesel από το 2035

Η Audi είχε σχεδιάσει να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2032 και να πουλάει μόνο ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως. Ωστόσο, ο φιλόδοξος στόχος που ανακοινώθηκε μόλις πριν από τρία χρόνια έχει ήδη εγκαταλειφθεί. Η εταιρεία τώρα λέει ότι θα παραμείνει ευέλικτη, συνεχίζοντας να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για «άλλα επτά, οκτώ, ίσως και δέκα χρόνια», σύμφωνα με πρόσφατη δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου Gernot Döllner.

Παρά αυτή την αλλαγή, ο Döllner είναι πεπεισμένος ότι τα ηλεκτρικά είναι η μόνη βιώσιμη οδός για το μέλλον. Υποστηρίζει την απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με μοτέρ εσωτερικής καύσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2035 και απέρριψε τις εκκλήσεις για χαλάρωση της απαγόρευσης ως «αντιπαραγωγικές» σε συνέντευξή του στο γερμανικό επιχειρηματικό περιοδικό Wirtschaftswoche. Υποστήριξε ότι η συνεχής διαμάχη μεταξύ των εταιρειών και των ρυθμιστικών αρχών «αναστατώνει τους πελάτες».

CEO Audi: «Το ηλεκτρικό είναι καλύτερη τεχνολογία»

Σε αντίθεση με την BMW και τη Mercedes, οι οποίες έχουν αντιταχθεί ανοιχτά στην απαγόρευση του 2035, η Audi υιοθετεί διαφορετική στάση. Ο Döllner επιμένει ότι τα ηλεκτρικά είναι η μόνη πραγματική λύση για τη μείωση των εκπομπών CO₂ τα επόμενα χρόνια: «Δεν γνωρίζω καμία καλύτερη τεχνολογία από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να σημειωθεί μείωση των εκπομπών CO₂ στις μεταφορές τα επόμενα χρόνια. Αλλά ακόμη και εκτός από την προστασία του κλίματος, το ηλεκτρικό είναι απλώς η καλύτερη τεχνολογία».

Η Audi επενδύει στα ηλεκτρικά αλλά οι περισσότερες πωλήσεις είναι... βενζινοκίνητες

Γιατί λοιπόν η Audi υποχώρησε από τη δέσμευσή της να προσφέρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα από το 2032 και μετά; Η απάντηση βρίσκεται στις πωλήσεις. Αν και η παγκόσμια ζήτηση για ηλεκτρικά συνεχίζει να αυξάνεται, η Audi βλέπει ότι τα αυτοκίνητα χωρίς κινητήρα καύσης είχαν μόνο 9,7% μερίδιο στις συνολικές παραδόσεις πέρυσι, επομένως βλέπει ότι πρέπει να περιμένει αρκετά μέχρι να εγκαταλείψει την βενζίνη...